Jump to content

ninkopinko

Members
  • Мнения

    322
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно ninkopinko

  • Рожден ден 14.03.1920

Друго

  • Kaра
    с дистанция!

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

2452 профилни разглеждания

ninkopinko's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Казанчето-20лв(здраво,оригинално-киснато,измито,изплаквано колкото успях де).От Порше/Сакар ауто е 53) Капачката-нова неориг.,4лв( от магазина е 8-9...,а от Порше/Сакар ауто-21 ). Термостат оригинален с О-пръстен на 1,5 год.-20лв(нов от Порше/Сакар ауто е 72 и то с 5% отстъпка ). За контакти-в темата,на лични,на 0897 999 095
  2. ninkopinko

    Температурен датчик

    С един датчик ли си на фланеца?Като при нас с b5-ците?Ако-да,значи не гледай тоя ебан 51,не върши работа,ама никаква(това се установи по форумно-експериментален път),щото той все си показва 90,докато ваг-кома(който е НАЙ-ТОЧНОТО измерване,логично...) и 49к.(поне ПРИ МЕН,но не и при Todir ...а, сега де? )имат "претенции" да показват истината ! Е,да,при теб 51к. е 75гр.,не знам защо ...Деева и каналите, и климатр.,и ваг-ком и термостати,и датчици,и радиатори,и парно,и запушвания,и отваряния/неотваряния,и виско,и промивки,и водни магистрали,и....пуууу ...Това не за теб колега ,а за неяснотата защо при всеки е различно и никой тук,даже и майсторите,не знае и сме еееебати омагьосания кръг,офффф.... И все пак,аз съм най-горещ и по ваг и по 49 а е още зима...А лятото? А ти не се коси-най-вероятно(85-95)всичко при теб е нормално
  3. ninkopinko

    Температурен датчик

    hellix-така погледнато,показанията на инфраред термометъра ти са...успокоителни!Но това само на надупено на макс парно ли става меренето?Що не го изключиш и на място(когато по принцип най се загрява колата,поради липса на насрещен въздух и поради "естественото"въртене на водна помпа и виско,без подаване на газ,без вдигане на обороти!),да мериш?Дай да се видиме,когато и където ти е удобно, и аз да мерна мойта навсякъде,където мога да доближа термометъра на колко беше там...от 1-2,5см разстояние най-точно мери май,според модела на термометъра...?Бих замерил на фланеца при темп.датчик,дето трябва да е най-горещо...Малкия"шотландец"(или кифла с мармалад)ще е от мен RhythmiX-не бих пипал квото и да е,щото си мнооого близо до идеалния вариант(87-92),а и си бил пуснал климатроника(снежинката имаше ли я?) и ел.перката поохлажда и тя допълнително-нормално!
  4. ninkopinko

    Температурен датчик

    аз питах скоро,ма в грешен раздел http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=92957 Един майстор-диагностик вика"от един датчик-единствения!" Друг диагностик вика,че ваг-а зима направо директно от компа на колата,а климата показва...как се изрази...средно претеглена стойност...май некво такова...но са мноого близки! Некой със сигурност да го обясни?!
  5. Темата ти е точно за тук,споко!Чакай да се включат с коментари,аз не знам..Добре дошъл!
  6. ninkopinko

    Температурен датчик

    Е да,при теб има разминаване между клима 49 и ваг-ком,но при мен и в движение и на място са еднакви!!!Само ваг-кома мааалко по-бързо и сръчно сменя градусите и половинките им,докато климата след 5 секунди го гони нагоре и надолу...Разлики от 1 градус само!Така че,как да не вярвам на мойта клима?
  7. ninkopinko

    Температурен датчик

    М,дааа,прав си!Спирам,та кво ще да става!!!
  8. ninkopinko

    Температурен датчик

    Малиии,раздвижване по темата-еее,требва да дигна банкет,значи! Айде да се включат още 10-15 човека как е при тях(само на 49канал-пиша го за 140-ти път! ) Че вече ще спирам непознати А4/b5 насред пътя и насилствено ще гледам кво им показва на тях ! Замислям се вместо да продължавам с набутването(вече мога да отворя тема "Продава цяла оригинална работеща охл.с-ма 2-ра ръка" ),да направя няк'си ел.перката да се включва на по-ниска темп.Сега не знам на колко пуска,ма е над 103 със сигурност,което не ме кефи да карам постоянно на мойте си 97-101гр.(а в баири и до 107 ) ,щото може и да не са фатални,но в по-дългосрочен план ще си амортизират доста по-бързо гарнитурка на главицата,май... 1.Ако бодна някъФ датчик на ел.перката за към 95гр.=>значи ще требва да карам постоянно,(с изключение на спусканията), с нея(97>95); 2.Ако бодна такъв за 98 примерно=>на ръба съм между пускане и спирането и.(оптимално е май така) 3.Ако датчика е за 101=>кел файда кажи-речи... 4.Да въртят постоянно и двете перки?Тва си е консумация,но бих я преглътнал пред кипването Въобще има ли избор на секви датчици дето да ставатза тая цел кадърно?
  9. ninkopinko

    Температурен датчик

    Продължавам с монолозите... Днес смених и водната помпа и нейния ремък за всеки случай( беше малко хлабав)! Тц,братче,не е и от това бил проблема Останаха : А)воден радиатор; Б)вискосъединител на перката; и...(тук вече откровено си ме е страх да си го помисля!)=> В)запушени водни магистрали(е,не всички де,но някои-може би )в двигателя Айде бре колеги,МОЛЯ ВИ, пуснете тоя 49 канал(не 51,не стрелката!)и карайте цял ден и го гледайте постоянно(или поне 1 час минимум),и споделете как е при вас!?...При мен се движи главно в порядъка 97-99гр.(рядко 96 и рядко 101).С лаптопа и оригинален софт в движение!!!Дайте да съберем една представителна извадка да видя дали при мен има наистина неква аномалия или това общо-взето са допустими температури??? Благодаря предварително!
  10. ninkopinko

    Температурен датчик

    Когато забелязах проблема,вече бях с новия темп.датчик,сменен ей-така превантивно преди година(оригинален,зелен,made in Luxemburg).След смяната му замерих стария син Behr и той си беше в норми и читав!След смяната на термостата наскоро и продължаваща висока темп-ра,сложих стария син датчик да видя да не би да е от новия проблема,но и с него си в все така...Сега карам със стария(читав!).Поръчах водна помпа HEPU,утре я сменявам и да видим... p.s.hellix,само ти се включваш Дано и ти оправиш твойта
  11. ninkopinko

    Температурен датчик

    Амиии...мерси за "отговорите"! ... Или наистина е сложно(щом питам-значи за мен Е),или трябват пророчески умения,или постовете ми са дълги,изчерпателни и...отегчителни... Здраве да е! Все пак никой не е длъжен(особено ако не знае отговора)да ми отговаря,естествено...Макар че,все се надявах да има(а то не е като да нема),по-разбиращи от мен! Отивам си пуснем единия бъбрек на примоция в Израел и си купувам водна помпа,радиатор,виско(+дадените досега 200 и кусур)и ето ти некви си 500-600кинта с труда общо за "некви си"10-11 градуса над нормалното 90гр.
  12. ninkopinko

    Температурен датчик

    Пак ще си вдигна темата(тя не е моя де,ма аз я обсебих постепенно ),понеже отговори нещо почти не получих... Имах няколко досадни,но съществени "поправки"в последните ми постове относно симптомите(виж нагоре!)...Последното,надявам се силно, е: Днес пак на диагностика.Да,темпер.на двигателя(охл.течност)е притеснително висока(и по дисплей на 49канал и по VAGCOM са еднакви!!!)->97-101! Парно има!Маркучите са топли всички!(Понякога на загряла със сигурност кола ДОЛНИЯ е студен,понякога мнооого леко хладък,НО последните ми наблюдения 3-4 пъти,че вече и той е прилично ТОПЪЛ)!Ненадути! След излишната смяна на термостат малкото маркуче,връщащо течност в казанчето,си пикаеше като малко момченце стабилно(виждах през чисто новия ми разшир.съд),но само тогава...После тия дни като че ли спря... Трябва ли постоянно да връща?Ако да-признак на какво е?А ако не-признак на какво е? Налягане в системата си има-при отвъртане леко на капачката нивото в разш.съд се покачва с около 1 пръст и нещо!Не губя течност! Виското си е тръгнало(спира се с дебел парцал),но...имало още живот в него и ...не е то причината(според новия майстор !).Според същия,макар и на само 2 год. водна помпа GRAF,най-вероятно да е тя("на 97%")...Подметнах му и за воден радиатор позадръстен...ма отговора:"97%помпа!"Преди да я сменя с нова HEPU метална(не пластмасова като сегашната),някой може ли да степенува по степен на вероятност е тия три неща: 1.Водна помпа 2.Воден радиатор(задръстен отвътре (и по-малко като причина и отвън между ламелите) 3.Виско-съединител на перката? 1,2,3? 2,3,1? 3,2,1? и т.н...
  13. Подробност: Пускаш чистачките да се движат и изключваш от контакт,когато са във вертикално положение на прозореца! Отвиваш със 20стотинки трите места на черната пластмаса. Вадиш лееко пластмасата Натам е лесно..
×
×
  • Create New...