Jump to content

tonino_g3

Members
  • Мнения

    30
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно tonino_g3

  • Рожден ден 26.08.1980

Друго

  • Kaра
    Audi A1 - A8L

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    London, UK

Контакти

  • Skype
    няма

tonino_g3's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Благодаря колеги за съветите и споделения опит, има логика в това което казвате. Аз по-скоро си мисля за старо масло и от него дали не се появява този проблем, жилата ги проверявах и всичко изглежда ОК, ако не е маслото явно нещо се е износило вътре в кутията много вероятно да е това лостче което колегата спомена, но за сега ще остане така, и като дойде време за съединител тогава ще отварям кутията а за маслото на пролет, сега ми е много студено да лягам под колата, ще я оставя да спи зимен сън. Всичко хубаво ви желая !
  2. Точно си е масов, и по специално при 1.9 тди както на ауди така и на останалите марки и модели, сеат, голф и т.н. Вярвам, че и от форума има колеги припатили, при кой съединител, при кой кутия може би, все едно няма да влизам в спор, вече съм проверил чуждите форуми подробно, но исках и от Българска страна да получа компететно мнение, но уви, към момента още няма.
  3. Мен по скоро ме интересува дали някой колега е имал подобен проблем и как го е решил, нов комплект съединител, нови синхронизатори или каквото и да е, а това колко ще струва е вече в последствие и е от второстепенно значение. На знаещите колеги явно не им се пише, аз съм убеден, че това е масов проблем и е въпрос на време да се случи с всяко такова ауди,. благодаря все пак на всеки който пише по темата. Друго интересно в моят случай е, че като заключи задна и да изгася двигателя няма никакъв ефект и лоста си остава в положение задна предавка, с натиснат съединител колата си пали и като се под мести леко назад и хоп лоста е отключен и всичко си е наред.
  4. Здрасти, забравих да кажа, че колата е с механична кутия, не е автоматик и педала на съединителя е доста твърд.
  5. Здравейте, Аудито взе да проявява характер и неиска да изключи от задна предавка, лоста остава като заключен и няма връщане в неутрално положение, става но като колата се под мести още малко назад и след това се изключва. Вече няколко пъти ми се случва това а и жена ми се оплаква, че понякога неиска да се включи 3та. Някой с подобни преживявания ако може да сподели малко опит ще съм му много благодарен.
  6. Благодаря за полезната информация, а за long life интервалите от ясно по ясно че са убиици на двигатели, но за съжаление много хора се подлъгват по тези препоръки и си развалят колите, или им скъсяват живота на половина.
  7. Здрасти, може ли да дадеш малко повечко инфо защо трябва да се внимава с 1.4 TSI ? Много интересно, точно те са доста популярни при по новите модели на А3. Благодаря.
  8. Мерси колеги, така както се очертават нещата май ще си оставя 1.9 дизел вместо да минавам към бензин или малко повечко пари и по-нова година 1.4т или 1.8т или 1.6тди
  9. Благодаря колега, аз за FSI двигателите съм запознат, но от друга марка въпреки, че принципа на работа им е същият исках да разбера малко от хора с по-богат опит от мен в ауди средите на какво да обърна внимание като купувам. Мерси за отговорите и като купя нещо ще се похваля и дано да е ОК. Поздрави.
  10. Благодаря колеги, за газ със сигурност няма да става на въпрос просто ме интересуваше малко впечатления относно двете възможности за бензиново А3 незнам дали 2.0 fsi няма да е още по-добре, като по-мощен дали ще има по-добър разход? Преди време гледах едно А3 1.6 FSI на 100к км и уж запазено а двигателя тракаше като стар трактор на метал и не го купих, доста четох и така и неразбрах от какво тракаше така силно, след това една Jetta и тя тракаше по същият начин, та ми е интересно дали тези FSI двигатели на ВАГ не страдат от нещо хронично? Обтегачи на верига, дуал масс, или загар по клапани например?!
  11. Здравейте, предстои покупка на Ауди А3 2006та 1.6 бензин и имам избор между 1.6 FSI или 1.6 MPI и сега много се чудя кой от двата варианта да избера. Основното което ме интересува е кой от двата двигателя е по-надежден и с по-малко проблеми, по-евтин за подръжка, и въобще всякакви впечатления от двата двигателя като цяло. + и –. Koй от двата варианта има по евтин съединител, дуал масс ли са или кой е със? Благодаря !
  12. Лек ъпдейт по темата: Смених големите гуми с нов комплект джанти с гуми 205/55 16 и вибрациите изчезнаха като съвсем леко се усещат при натискане на спирачката което е повече от ясно, че има леко криви дискове, но нищо фатално така че проблемът е решен. На една от старите джанти липсваха тежестите за баланс което беше и причината колата да вибрира така жестоко като силна търболенция в самолет, чак седалките се тресеха сега всичко е ОК а возията на колата повече от приятна. Благодаря на всички взели участие и споделили своя опит тук.
  13. Този проблем за съжаление и при мен се оказва нещо друго освен небалансирани гуми и или криви джанти. Сложих друг комплект гуми с джанти от А4 205/55 16 и вибрациите осезаемо намаляха но не изчезнаха напълно. Друго странно забелязах че трудно пали, а като паля с натиснат съединител няма проблеми. Колата си е ОК ами километрите са и понатежали май.
  14. Мерси много за съвета и подкрепата, утре ще дам резултат какво се е случило. Всичко добро.
  15. Благодаря за отговора колега. Гумите са на по-малко от година и са PIRELLLI P ZERO 225/40 18 , а джантите са май от S4 понеже малко май са и широки, за баланс би трябвало да са ОК имам фактура за покупката ама имайки в предвид че са ниско профилни може да са разсипани и да не може да се балансират правилно. Утре ще сменявам всичките гуми в комплект с джанти от А4 205/55 16 и да видим какво ще се получи. По отношение на окачването отзад нещо леко потропва като минавам през остри неравности, проверяваха го но освен едни черни пластмасови спойлери или предпазители друго не открих да потропва. Няма шумове или виене, лагерите също съм проверил!??
×
×
  • Create New...