Jump to content

kiril

Members
  • Мнения

    196
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно kiril

  • Рожден ден 10.10.1978

Друго

  • Kaра
    А6 C4/AEL

Персонална информация

  • Локация
    София/Троян

Последни посетители

1154 профилни разглеждания

kiril's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги, никой ли не търси станции със"SEEK'? Опитвам се да разбера как е при повече хора ,които имат Концерт 2.
  2. Привет колеги, Опитах да си отговоря на въпроса търсейки в мрежата ,но не стана. Питанката ми се свежда до следното: Моя концерт 2 не иска да намира станции със "SEEK", а само с дясната врътка, Става въпрос за бутонните означени с номер 3 от снимката. Реших ,че имам проблем с антенен усилвател смених го с друг ,но не ми се получи. Опитах с друго радио което сложих на моята кола ,но и то не сработи.В книжката пише ,че и двете копчета трябва да правят едно и също,по отношение търсенето на станции. Днес попаднах случайно на една А4 B6 с Концерт 2 и пробвах,но там си намира станции и с двете. Започвам да мисля ,че или радиото се е бъгнало или аз съм тъп и не мога да го настроя. Ако някой може да съдейства ще съм благодарен!
  3. Привет Колеги, Става въпрос за C5 от 2004 г. Audi concert 2 Имам малко нужда от съдействие относно ел. схемата на трите антенни усилвателя ,които се намират непосредсвено под страничните стъкла в багажника зад корите(4B9035255A) от двете страни.От тях излизат коаксиални кабели ,които отиват в един модул,които вероятно редуцира сигнала(4D0035530E)-намира над тапицерията на тавана и е лепнат за ламарината с велкро. Колата има някаква примитивна навигационна система,която би трябвало показва нещо на фиса ,но не работи,с което искам да кажа ,че имам GPS антена на тавана ,от която също отиват кабели до въпросни я модул . Причината да търся ел.схеми е ,че не мога да намирам радиостанции чрез "seek" Когато извадя някой от коаксиалните кабели идващи от усилвателите до модула и допра пинцета до куплунга няма проблем с намирането на станции.До модула има захранване 12V. Предполагам ,че не могат да се бъгнат и трите усилвателя едновременно и остава да е модула,защото той е свързващото звено,но вървят доста кабели ,които не мога да проследя кой от къде е и къде отива и ми е мътно без схема. Моля ,ако някой се е борил с подобен казус или има инфо. нека сподели!
  4. Купувам горепосочения фар,без значение ляв-десен ,от който ми трябва лупата . Ако някой има и му е за продажба, нека се обади или пише. 0896654619-Кирил
  5. Ако е така би било екстра.Само не мога да си отговоря на въпроса какво би било поведението на колата (1.9/131ps) със скоростната кутия на душегуба с оглед предавателните числа,които (не съм сигурен) ,но май са различни.
  6. Колеги, искам да изровя темата от мазето ,защото и мен ме интересува възможна ли е конверсията ,за която пита колегата преди мен ,с тази разлика ,че при мен става въпрос за A6 C5 с AVF мотор,което няма значение в случая. Както и живо ме интересува евентуалното поведение на автомобила при тази интервенция с оглед предавателните числа. Бих се радвал ако някой сподели информация.
  7. Привет Колеги, Въпроса ми е дали 6 ст. ръчна кутия на 1.9/131 ps на предно е еднаква при А4,А6 и Passat . Питанката ми е породена от факта ,че на моята кутия, А6 C5 ,някакъв лагер доста вие и се чудя дали да я правя или да търся от нещо друго,защото а6-ците на части с тоя мотор не са много. Благодаря Ви предварително!
  8. Предлагам два броя десни, оригинални,външни стопа за Ауди S6/А6/100-C4 AVANT .Както е видно от 5-тата и последната снимка, единия стоп има лека,повърхностна пукнатина(около 1см.),която е почти незабележима.На третата снимнка се виждат пукнатините на втория стоп,които са козметични( 2-3см.) и се забелязват само при вглеждане. И в двата стопа не влиза вода,както и не правят конденс , нямат никакви функционални нарушения. Цената на единия е 45лв.,а на другия 35лв. За повече информация 0896654619 или на ЛС. Снимки: http://olx.bg/dva-broya-desni-originalni-vnshni-stopa-hella-za-audi-s6-a6-100-c4-avant-i70530964
  9. +1 за S6 plus на capitango, ако му се занимава! Умопомрачаваща е..........!
  10. Не,зарязах го този проект,защото излязоха по-сериозни неща за ремонт по автомобила. Стигнах до това, за което поше колегата преди мен,но нищо не реализирах на практика.
  11. Виждам ,че си от София и ако искаш нещата да станат бързо и безболезнено се обърни към buzzi. Той ще ти реши проблема,а и както казва когата преди мен има доста писано по въпроса. Явно закъснях!
  12. Първо Благодаря за изчерпателна информация. Разполагам с два комбинирани датчика,като единия е от C4 с 4-цилиндров мотор ,а другия е от 100/S4 AAN.Според написаното от теб,а и според ЕТКА би трябвало резбата му да е М16x1.5,което ще е проблем,защото при АЕЛ-а долната дупка на блока където е досегашния датчик е М10x1.0. Проблема в момента е ,че датчика не е при мен и не мога да премеря,но когато го получих и го сравних с другия от 4-цилиндровото ми изглеждаше същия.Вдруги ден ще премеря и ще видя какво ще стане,но даже и да не стане директно ще намеря резбови преход и пак ще го навия там. При АЕЛ-а има само един датчик за налягане на масло и той е за ниското налягане(поне това установих аз) и след съветване с колегата bagera979 се установи ,че спокойно мога да заменя 068919081А с 035919561.По големия ми проблем ще е ако се окаже ,че не е нормално отворен и се налага да ползвам тройник,което не искам. Та в тази връзка ти как реши проблема с нормално отворените и затворените камбани?
×
×
  • Create New...