Jump to content

doco

Members
  • Мнения

    17
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    AUDI A4 1.8Т АЕБ

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София
  • Интереси
    Лов

Контакти

  • Skype
    doco_Master

Последни посетители

1248 профилни разглеждания

doco's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. @Ven777 Имаш ли газ? Аз имах подобен проблем докато е студена прекъсване, не държи обороти, даже все едно направо да угасне, като направи 90 градуса и нормална кола. И това дълго време се проточи, мислех си че са инжектори - смених ги, за кратко като че ли се оправи и после пак същата работа..... и какви ли не теории не ми идваха в главата. 2-3 години се влачех така докато проблема не взе да се утежнява, примерно на завой или на наклон (надолу) колата взе да изгасва. Гасне все едно си им отрязел кабелите - а грешка не ми дава никаква. Пак по случайност - Тогава гледах един пич пуснал в ютуб как се прави профилактика на изпарител БРЦ и показа едно важно нещо: вади маркуча на изпарителя от колекторните тръби (там трябва да е вакуум, тънко маркуче) и го потапя във вода и ако ти е здрава мембраната на изпарителя, не трябва да излиза и капка газ през това маркуче, при мене бълваше като да захранва ракета. Изпарител брц сложен 2015 и от тогава не беше пипан до 2022. Оправих го имах ремонтен комплект, хванах изчистих си всичко до блясък и колата заспа. А то какво се случва караш на газ и да речем прехвърляш на бензин и викаш прекъсва не работи като хората, а то през изпарителя и това вакуум маркуче ти вкарва някаква газ (малко количество) отгорната страна на клапаните и от там познай, един клапан отваря то се просмуква смесва се с бенз, от там се бърка и центровка и горене и бог знае какво. Дори да си спрял газта има определено количество газ в тръбите от бутилката до изпарителя да кажем 2 метра тръбички, уж са тънки и не е кой знае какво ама това докато се изтече/изпари при мене минаваха 2-3 дена да я карам на бензин , че чак тогава да я усетя че по-добре върви. Та според мен с тия изпарители трябва да се преглеждат на 1,5-2 години и да им се прави една профилактика.
  2. Само един ъпдейт по тематиката. Смених я сондата карам с Делфито и наистина направих това от горната тема с резистор на подгрева. Когато е студена колата пали - ама сондата не работи в първите 10 мин,защото не е загряла и когато има такъв резистор малко по трудно загрява за да достигне работна температура. Съответно ми записва грешка че има проблем с S1 B1 lambda...... вече 8 месеца карам така. нямам проблеми и съм доволен. Резистора обаче съм сложил 10 ома 100 вата, защото страшно много пече и съм го закачил на алуминиев лаисна, за да се охлажда по-добре. Който не разбира от ток , по-добре да не ги прави тея простотии. Като си загрее сондата и почва да си регулира, напрежението се оправя и виждам как ламба контрола се включва. Честно казано, мен не ме бърка че излиза грешката - разхода ми е показател, колата си върви нормално - нямам проблеми с ускорение или нещо друго, а и като ми гори по-малко от преди съм доволен.
  3. Има - 2-3 подобни теми с трудното палене на 1.8Т/ 1.8 . През годините, минах през всичко, какво ли не изчетох какво ли не правих, докато накрая проблема се реши по случайност. То като гледам и циганите вече не карат такива коли, ама все пак да напиша. Значи тез глупости, датчици на колянов вал, на температура на вода, на въздух...бензинови помпи, релета, Knok sensor, дебитомери, бензинови рейки - всичко съм сменял нито от едно не се оправи. Докато накрая не смених ламбда сондата. Тя също е консуматив и се сменя на определени километри ( зададени от производителя). Моята ламбда естествено оригинална бош от както колата е създадена на 500 000км и на ВАГ-Ком даваше някакви що-годе добри данни и не съм имал проблеми някакви или грешки с нея. Ходих при Сумиста - той вика много ти харчи, че аз викам колко да харчи нормално 8-9 бензин / 10 газ. Почнах аз да чета и видях, че от бош им дават 160-250хил км. Викам ще я сменям ( там имах доста проблеми) ама смених я. Колата започна да пали чатмак, не дава да я пипнеш. За да потвърдя върнах старата - колата пак взе да прави същите номера. Така че, ясна е работата. Естествено наистина и свещи и кабели трябва да са ти като хората, обаче за паленето съм доста пъти се уверих, че е ламбдата! Разхода ми стана 7 на извънградско с каране 120-140 на магистрала. В градско не съм я гледал, но наистина се усеща разликата и си заслужава инвестицията в нова ламбда!
  4. Здравей Нико, Не съм сигурен дали те разбирам какво имаш в предвид. Единствено имам съмнение във веригата на подгрева и релето през което минава плюса към подгрева - освен там ако има лоша връзка/ нагорели контакти ? Иначе снощи намерих темата, която описва текущия ми проблем и са стигнали до някакво решение на проблема. " " Иначе това е със старата оригиналната Бош сонда. На загрял автомобил. Fuel consumption долу-горе ми стои на 0.8. Като закача нова ламбда , напрежението на ламбдата застава на 0,475v и lambda regulation си е в границите. 7-8% варираше, но грешката 00635 си излиза постоянно.
  5. това с паленето е голяма болка при тези аудита, особено когато има и газ. Аз все още боря проблеми , но съм забелязал че покарам ли на бензин повечко и колата започва да пали по-добре. В случая за тресенето на волана играене на обороти може да е от 100 неща, Гумички на инжекторите и да влиза въздух от там ( не измерен от дебитомера), дросел клапа-адаптация хубаво е да се изчистят вътре пътеките на потенциометъра от графитните прашинки (това съм го правил и има резултат), Дебитомер също - почистване, скъсани вакуум маркучета, картерна вентилация, свещи, комутатор и т.н ....Най-напред диагностика с VCDS от човек където разбира и той ще каже какво трябва.
  6. В руския справочник за Б5 мисля че беше написано, че скоростната кутия е създадена с доживотен цикъл и няма нужда от смяна или доливане на масло. Ясно е , че няма нищо вечно и трайно, но ако производителя е казал така значи е така. Ръчна скоростна, не съм чувал някой да се е оплаквал. Аз лично на моята я взех на 180хил.км + 150хил.км да са им свалили джамбазите + 120хил.км от мене и то отиват към 500хил.км.... Италиянка е - там масла не сменят , та съм сигурен че пробката не е пипана от както немеца я е завил. А за да бъдем коректни как се прави - сервизния менуал!! Това, че производител на масло Х ти казва че требва да го сменяш на интервал Х - нема нищо общо с това което са казали от завода производител.
  7. Здравейте, За да не пиша нова тема пиша тук. Става въпрос за същия мотор АЕВ 1996г. Наистина моята сонда е 0 280 006 014. Тръгнах да я сменям - никъде не намерих същия номер, дадоха ми един заместител Денсо - сложих го, колата пали и веднага гасне и казва късо към + на ламбдата. Премерих я подрева им е 2.4 ома сигнала е отворена верига, премерих моята оригиналната - подгрева ми е 12 ома и си я сложих обратно за да може да движа. Сега гледам, че дават заместители с 9 ома. И сега не знам каква трябва да е сондата - такава с 9 ома или такава с 2,4 ома - кое е нормалното? Ясно е, че в мощността на подгрева, ама защо компа го отчита като късо, трябва ли да е строго специфично това съпротивление ? Гледам един каталог на Бош, там пък съвсем други номера дават. T, T quattro 1,8 110 AEB 11.94-05.00 4 750 0 258 003 842 1 160000 LS 3842 0 258 986 505 1 LS 05 08.97-12.98 4 1370 0 258 005 160 160000 LS 5160 0 258 986 505 LS 05 Fg.-Nr. 8D-V 000 001o 07.96-07.97 4 1170 0 258 003 740 160000 LS 3740 0 258 986 505 LS 05 8D-V 400 000 Взех едно Делфи защото видях, че го дават в един американски сайт за тая кола и в макскар го имат и те го дават като заместител за този двигател, донесоха ми го премерих го и то е 2,4 ома.... И сега се чудя каква трябва да е тази ламбда, ако някой е е сменял и му се е случвало подобно нещо ще се радвам да отговори Този другия номер на бош 0 258 986 505 - какво съпротивление е да не би и той да е 2,4 ?
  8. Здравейте, Моля за малко помощ. Колата ми е АЕБ мотор 1996. Реших аз да сменям турбо, защото си харчи масло и зимно време от турбото се чуваше едно свирене/виене докато е студена и пуши докато е студена и си викам дай ще го сменя. Купих си едно китайче (линк) и викам по това описание би трябвало да стане на колата и я закарах при един селски майстор да го смени.Смениха ми турбината уж всичко пасва излизам аз на магистралата давам му всичката газ и нещо взе да фучи да трещи. Спирам и що да видя....тръбата за изгорелите газове излязла. Снощи се разчетох из форума и разбрах че турбината нищо че е К03 си има 3 разновидности (K03-005; 029 и 073) и че като се сменят тези турбини се правят и някакви други настройки на уейст-гейт и т.н ( ако правилно съм разбрал). И в тоя ред на мисли се чудя моята турбина дали не е била К03-005 а новата пише че е К03-029. И пише че 029-ката има по голяма топла част. Сега това на снимката предполагам че една хубава заварка и ще се оправи. Въпроса е сега като съм сменил така тия турбини може ли да карам колата спокойно или трябва нещо допълнително да се прави? Не искам ремапове и чудесии искам колата да върви да е нормална и да съм сигурен в нея, че няма да им изхвърчи нещо по пътя. направи ми впечатление че новата турбина дойде със един маркуч между актуатора и турбото (както е показано на снимките от линка) а старата турбина не беше така, там тази връзка минаваше през един клапан ( майстора ми обясни че е направена всичките изгорели газове да минават през перката на турбото иначе обикновено част от тях са си излизали някъде отстрани през някаква дупчица) и пак така я вързахме новата, както беше старата. Нямам никакъв номер от старата да видя каква е била-на охлюва е гравирано 53041015091D. Старата турбина като хвана средното тяло и се усеща лек луфт в смисъл тръгнала е а пък и 100% никога не е сменяна (надуваше ми до 0,7бара някъде) и другото което е че имаше и малко масло в кулера на турбото а и чак дросел клапата се омазнява и сензора за темп. на колекторните тръби и той го гледам че е омаслен, но в основата на всичко това смятам че са гумичките на клапаните. Новата не успях да видя до колко ще надуе. Ако някои може да ми каже така ли се прави, правилно ли е сме направили като сме сложили маркучите по стария начин, трябва ли да правя още нещо по колата и т.н, ще съм ви благодарен. И въобще какво трябва да се направи от тук нататък за да стане колата като хората. Аз мисля да ми сменят и гумичките на клапаните и да приключа с тия масла. Благодаря!
  9. Сигурен ли си, че дебитомера е чисто нов?. Моята кола го има тоя проблем от няколко години, започна една есен когато захладня времето да пали по-трудно, въртя по 1-2-3 пъти (не съм имал проблем с оборотите,обаче когато им подам газ и отива да гасне). И сега забелязах че лятото, като я напече слънцето, колата почна да пали от раз. Викам си аз, ще сваля дебитомера ще го напръскам и ще го почистя. Свърших я тая работа, слагам всичко обратно -тръгвам да паля, не иска. Въртях 2-3 пъти запали, обаче не може да си задържи оборотите и веднага гасне...а до преди това не беше така. Гасих палих няколко пъти и се закрепи, направих едно кръгче, нещо ми се струваше мудна. Като спрях, въртя и веднага пали...минаха 10мин, не иска да пали. Викам ще направя още едно кръгче, вдигнах 180 стори ми се нормална както преди. Между другото моята гледам че надува до 0.5 май по-нагоре не съм я виждал.Та така де, тия симптоми където ти ги говориш, при мене се появиха днес като си разбазиках дебитомера.Ще купувам нов, ама гледам че има Bosch с 3 различни номера, гледам че има бош за 500лв има и за 100лв, апък в ebay има и по 20€....и кой ли знае какъв боклук ще ми дадът, апък с тоз сензор компромис не бива.Та и ти така, кой ли знае какъв боклук са ти сложили. Един ми каза че е много важно да е същия номер както стария ти, защото нали ти казвам една и съща част а 5-6 различни номера....дали е така не знам! една и съща функция потенциометър, ама може да работят в различни диапазони на съпротивление със различните eku. Не знам!
  10. Реших си проблема.... Първо тия неща където съм ги писал по-горе за помпи 2сек и т.н са пълни глупости. Тази кола помпата заработва в момента когато започнете да въртите на стартер.Значи, след като бях писал тук, слагах добавки за инжектори, четох по форумите за датчици и какви ли не простотии и накрая прочетох, пак тука във форума едно момче беше написало " От чичо си знам, че една кола за да не пали или бензин или ток няма". Тогава почнах да мисля, ( междувременно проблема се задълбочи, взех да паля от 3-4ти път) понеже колата е на газ и на газ съм я пробвал аварийно пали веднага и върви, на бензин не може, си викам или помпа или инжектори, защото свещите на газ си работят, значи не е от ток. Ходих, взех една помпа втора ръка и викам ще я сменям. Извадих моята от резервоара и какво да видя, има един пластмасов маркуч който свързва самата помпа със основния маркуч, който вече отива напред към двигателя. Тоя маркуч с течение на времето е остарял и пластмасата се е втвърдила и там на едно място където е стоял прегънат се е пропукал и от там тече, това обаче няма как да го видиш докато не извадиш цялата помпа. Сложих направо другата помпа, защото беше нагласена с маркуч с кабели, всичко както трябва. Сега колата си пали, държи налягане няма проблем. Между другото, с новата (стара) помпа инжекторите ми са по шумни, обръщам на газ колата мърка, на бензин съвсем малко по шумна е. Едно по силно тракане чувам от колкото на газ. Ще покарам, то ще се разбере :). Успех на всички.
  11. Здравейте, и аз имам подобен проблем. Разгледах доста теми и има доста изписано по това, но не успях да намеря точното решение. Колата е 1.8Т АЕБ 1996. ECU-то е BOSCH 0261203550/551. Преди около година колата започна да пали от 2-3 завъртане. Доста разглеждах ел,схеми , реле на помпа, предпазители и помпа и стигнах до озвода, че ECU не подава управляващ сигнал към релето на помпата (минус), когато се завърти ключа на контакт. Напрежение идва, чак след като почне да върти на стартер. Сега някой ще каже " Амо то така трябва да бъде" . Не съм сигурен дали е така понеже, преди това мога да се закълна че чувах бензиновата помпа да заработва за няколко секунди, когато дам ключа на контакт. Ето и нещо в подкрепа на това което казвам " the ecu is what sends the signal to the fuel pump relay, which then sends power to the fuse (#28 for my car) then to the pump itself. i hope you were testing it with either the fuse jumped or the car on, because when you turn the key on but without the engine started the fuel pump primes for about 2 seconds and shuts off. there will not be constant power to the fuel pump unless the engine is running. i dont know how different the S4s are so this mаy not even be applicable, but this is true for the A4s. " Та човека казва че при А4-ките помпата се включва за 2 секунди отначало да подкачи и после спира. Та при мен, го няма това първоначално включване. Не съм мерил налягането в рейката, със сигурност няма да е 3 бара, тя и заради това може би не пали и им трябва малко време докато направи налягане помпата и запали колата. Сега някой ще каже ама сложи си един клапан след помпата и да не ти връща горивото и си ти. Бих го направил, но първо искам да разбера как точно трябва да работи системата! Ако наистина помпата трябва да се вкл. за 2-3 секунди, то смятам това е проблема при мен и нещо казва на компютъра да не пуска гориво. Колата не изкарва никакви грешки, единственото че трябва да завъртя 2-3 пъти за да запаля ( ако не е работила известно време), ако е работила загася и запаля след 5-10 мин няма пробле, пали от 1-вия път. Ама ясно е че губи налягането. Пробвал съм да разкача температурния датчик (който е зад двигателя) пак така мерих го 2.09кОМ. Прегледал съм вакуум маркучетата около всмукателния колектор - наред изглеждат....има един два които ме съмняват, но като цяло колата върви не прекъсва и на газ/бензин.... не съм забелязъл някакви проблеми. Сега въпроса е дали това което казвам с 2сек. вкл. на помпата е вярно или не е така? Ако е вярно какво може да спира компа от подаване на команда към релето на помпата? Ще помоля някой ако може да го тества на собствения си автомобил и да каже дали е така? Ако ли пък се заблуждавам тогава какво да гледам, клапана на бензиновата рейка и вакуум маркучите или бензиновата помпа? Ще се радвам някой да изкаже мнение, че аз 4-5 месеца я карам разглобена и само си губя времето а резултат нула. Благодаря предварително!
  12. Първо извинявам се за толкова късния отговор....но и през лятото хората имат задължения. Конкретно към теб да прав си!!!! ......но не си ми разбрал идеята! Имах предвид някои да ми даде предложение какво може да се е случило и каде да търся проблема.....нищо повече. А останало е ясно, колата трябва да ходи на специалист. Нищо, както и да е ( здраве да е ). А относно колата.....нямаше никакви проблеми просто при самото миене от струята се беше откачило едно кабелче на дросела и като погледнах двигателя на светло го видях и го закачих и всичко се оправи. Благодаря, все пак че някой си е направил труда да прочете това.
  13. Здравейте колеги!И аз имам същия проблем и мисля,че тук му е мястото за разглеждане.Имам газ на колата със LANDI система и един приятел реши да ми измиее двигателя и стана белята .Аз преди бях чел че ДВИГАТЕЛ НЕ СЕ МИЕ,ама на тогава забравих и майстора вика: "ИЗМИИ ГО НИЩО НЯМА ДА МУ СТАНЕ".Както и да е.Проблема е следния,колата на бензин няма грешка пали,върви...бомба е,обаче превклуча ли на газ и гаснее.Уреда за гаста измерва какво количество газ имам ...изрязвам,колата чувам я как превклучва на газ и дотам,гаснее.И си мисля,че сигорно сме изгорили нещо по електрониката на газта или някои датчик е заминал.Ако някои може да каже какво е станало ще сам му благодарен....поне да знам колко пари трябва да си приготвя .Между другото сменях ремаците и от както съм ги сменил не сум я палил на газ да не би да иска някаква допълнителна настройка ?
  14. Колеги по горе явно съм излъгал ето отговора....<<При проверке уровня масла щуп (1) вынимается из направляющей трубки. Уровень масла должен находиться между отметками или в области рифленой поверхности (стрелки) на кончике щупа. Количество доливаемого масла между маркировками составляет 1 л. Измерение может быть точным только в том случае, если автомобиль стоит на горизонтальной поверхности."
  15. да и на мен това ми казаха и ходих при човек които се занимава с газови уредби,но тои нямаше такъв софтуер и ми каза да ходя чак в Пловдив...системата на газ-та е LANDI и е правена в Италия.Мислех,че може да е от нещо друго защото когато закачихме колата на КОМ и ми казаха че е мн добре настроена и на газ само дето ,,ламба"-сондата щяла да си замине скоро.Явно трябва да търся някои майстор на газови
×
×
  • Create New...