Jump to content

petar76

Members
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

petar76's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. petar76

    Парктроник

    Проблема е в някой от датчиците. Струват по 130 лева но първо трябва на диагностика да закараш колата. Компютъра ще каже кой е повреденият датчик.
  2. Може да е омазан и с прошарена коса, но поне няма да се гаври с нас като господата от Унитраде,Автотехника и Порше...Ходи при тях, поне там е чисто и има климатик даже!. Изпий едно кафе и после се попитай с колко ме навътриха хиените? А после като не ти оправят колата, поне ще пиинеш още едно кафе и ще видиш втори климатик от парите които ти си дал без резултат за твоята кола. Балъци навсякаде! Дошъл си в грешния форум. Тука сме хора пострадали от такива "чисти" сервизи със майстори миришещи на парфюм.
  3. За автоматик това са много пари. Аз си смених маслото за мултитроник 42 лв на литър. За автоматика трябва ва е около 13 лв на литър.
  4. Закарай колата при Мишо или Жоро и те ще ти кажат колко ще струва подръжката и. Аз лично ходя при Мишо.
  5. Ами да се присъединя към вас колеги със хваленето на Мишо защото и аз минах през този път Жоро(вечно заетия) първо и после Мишо който отдели нужното време за колата ми и я оправи отгоре на всичкото . И аз минах през реномирани сервизи дето само взимат парите и нищо не правят. Така че слушайте майстор Мишо, даже и да излезе скъп ремонта поне ще имате оправена кола.
  6. Така само да допълня за Автотехника. Преди месец си дадох колата да ми я оправят защото предърпваше и оборотите играеха. Отивам там и ги питам какъв е проблема. Те ми отговарят че компютъра е показал дюзата. Хубаво, правя аз каквото казват и хоп сметка от порядъка на 900 лева. Питам ги, това ще оправи ли проблема с предърпването? Даааааа ми вика приемчика. Правят магията в Автотехника и хоп, Пешо е с 900 лева вътре но уви предърпване все още има. И сега викам момчета, нали беше дюзата проблема? Ами оказва се че са ти валовете ми викат некадърниците. "Ходи в Порше, ще ти ги сменят за 4000 лева". Да, точно тогава им теглих една майна и отидох при майстора Мишо. И какво се оказа? чисто и просто смяна на масло и филтър на мултитроника на А6 2.5 тди. След тази смяна колата затихна. Да ама некадърниците в автотехника не ми го казаха това а само ме гледат като канарче. Да ама канарчето не каца 2 пъти в лайната.
  7. Пич ако ти кажа че Унитраде-Х и Порше са пълни с коли в момента това признак на успех ли е? Според мене не е, защото 90% са гаранционни и ако сгафят нещо малоумниците който работят по тях то тогава пак гаранцията им плаща. Но въпроса е, защо маймуните в сервизите с много коли не работят както трябва и ти разбиват колата още повече? 1. Не им пука, има още 100 коли които чакат. 2. Не получават парите от труда си. 3. Повечето са връзкари(тотални некадърници) Сега да сравним това с нашият спор. Какви са приликите или разликите между Мишо и Жоро? прилики 1.Мижо и Жоро рабират от коли. Разлики 1.Мишо работи по твоята кола, Жоро оставя на маймуните си да бърничкат докато се разхожда с лаптопа. 2.При Жоро има доста коли което означава че внимание почти никакво няма да ти обърне. Това не означава че при Мишо няма коли, а просто че си имаш определен час и ден в който ще ти обърне внимание само на теб и колата ти. 3.При Жоро малко трудно можеш да стоиш и да гледаш какво правът по нея. При Мишо можеш целият ден да стоиш и да гледаш ако имаш желание. 4.При Жоро парите за автомобила отиват в неговият джоб докато дава трохички на маймуните си. Качество? 5.Мишо си прибира праите, следователно вниманието е насочено изцяло към твоята кола а не към 20те чакащи. С други думи според мене Жоро се е превърнал в един обикновен сервиз които ти дава оборот но не и качество. Сега всеки да си решава каде да ходи. Аз лично избягвам опашките.
  8. Пич, ти си за Автотехника. Да ти обясня ли каде се намира? Аз също не разбирам от коли но доста научих покрай Мишо. И е доста неразумно да не се интересуваш какво правят с твоите имоти поради простата причина че тогава ставаш роб на сервизите. А ние нали все пак сме Българи, класирани на 3то място по интелигентност в света според някои учени, а според други на пред последно.
  9. Без грешка пич. Бръмваш с 80ката към Жоро и той те опрвя. Не се надувам просто казах че при Жоро не мога да наблюдавам какво правят с колата ми точно поради тази причина че има доста коли за поправка при него. Чудех се кой номер съм на опашката.
  10. Оборотите играеха и предърпваше колата. Оказа се че предишния собственик е сложил масло за автоматик(червено) което е по 13лв на литър а това за мултитроника(светло) е по 42лв, и не е сменял филтъра на мултитроника който беше запушен поради грешното масло което са сложили. Като сменихме маслото и филтъра колата се успокои и мултитроника си работи чудесно сега.
  11. А когато ходих при Жоро преди месец единствената А6 беше моята.
  12. Какво да ви кажа момчета. Мишо прави дизели. Днеска ми оправи мултитроника на А6 2.5 тди. Не виждам Жоро с какво е по добър при положение че като отидеш при него малко трудно ти обръща внимание като е заринат с коли B4 или ауди 80. Другото което е че при Жоро едното здрасти струва 30 лв. Личен опит просто. Всеки естевтвено решава каде да си прави колата. Естествно аз обичам да наблюдавам когато ми правят колата, и това го получавам при Мишо.
  13. petar76

    UNITRADE-X

    На филтъра пише UFI made in China.
  14. petar76

    UNITRADE-X

    Така. И както предполагам нашите търговци на части биха направили точно какво? Ние се въртим в един и същи кръг. В Германия продават части от първата категория която ти спомена, за втората мисля че няма да позволят. А тука? Нали си познаваме колегите търговци. Затова аз лично предпочитам само немски части независимо от цената. А в моя случай ме прецакаха с Унитраде-Х защото същият филтър от Австрия ми го предлагат за 62 лева а Китайският ми го продадоха за 73 лева. Нещо нередно да има тука или Китайците вече правят по добри части от Австрийците?
  15. petar76

    UNITRADE-X

    И в Турция има завод на Ауди! Въпросът е, къде се правят качествени части в Китай, Турция или Германия и Австрия? Аз предполагам че вкъщи говориш по телефон Ellite, използваш DVD Neo и караш Санг Ионг. Аз ли да обясня за проблема с Китайски стоки?
×
×
  • Create New...