Jump to content

ivcho-b4

Members
  • Мнения

    117
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно ivcho-b4

  • Рожден ден 8.12.1986

Друго

  • Kaра
    A6 C5 AGA 2.4

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Столицата на телефонните измами !

ivcho-b4's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. напомням! и моля на телефона ..... тук влизам през 10тина дена
  2. Разпродавам каквото ми е останало от колите 2бр АБТ : 2бр заден мост с барабани - по 30 лв климатик кит без преден радиатор - 70лв хидравлична помпа 1 бр 30лв скоростна кутия от АБТ 2 бр - 30 кинта глава АБТ разглобена с всичко за нея чак до капака без водачи за клапани и гумички - 40лв врътки за парно -10лв комплект за монтаж на филтър за въздух към купето - 20 лв (само да намеря де е капака) ако не го намеря 10лв мисля че имам и врати на тавана по 10 кинта табла за бушони 2бр Х5 лв блок АБТ - 15 кинта картер 5 лв 3бр бутала с биели х 10 лв маслена помпа 15лв всички копчета х 5лв пИпИлнИк (от Русе съм) 2бр х 10 кинта жабки 2 бр по 5 лв шайби по двигатела по 5лв лапи за мотора х5лв заден капак май 2 бр х10 лв комплект спортни пружини сини - 50лв и много други глупости................. плафончета , уплътнения ,пластмски всичко по 2 или 3 детайла за 5 кинта общо (просто не ми се хвърлят) снимки ако проявите интерес към нещо конкретно , или по късно през месеца по скоро към събота може да кача от колите нямам : двигатели,фарове-стопове , антикрила , стартерни патрони, лостчета за мигачи , табла ,седалки ,ел пакети. Ивайло 0895105335 звънете на телефона ,защото все по-рядко влизам тук .
  3. Здравейте , гледахме линковете с обявите но колегата иска и да не е повече от 5к лева и се е спрял на едно 4B 2001г. с двигател AKE , в момента го обработвам да посъбере още някой лев че да не плюе после марката Благодаря Ви много!
  4. Колегата е твърдак за автоматични , щото и жена му да можела да кара ,значи да гледаме BAU и BDH защото иска да е 180 кобили и да няма проблеми с валовете освен това да е и куатро че живее на баир тоест търсим игла в копа сено
  5. Тоест има Ц5 с такива двигатели и всичко що започва с първа буква B е мотор който няма да запознае клапаните с буталата ,поради лошо мазане на разпр. валове.
  6. Здравейте , един колега реши да премине от АЛФА на АУДИ ориентирал се е към А6 Ц5 комби куатро , но се чуди какъв код на двигателя да търси. Преди време попаднах на тема свързана със мотори 2.5 ТДИ и колеги казваха че след еди си коя година мотори със кодове ----- били с оправено мазане на разпределителните валове , съответно не се чупели като по старите.Дали аз съм в грешка и тези мотори са само на ц6 или има и Ц5 с такива мотори .Та на въпроса : в кои години са и какви са кодовете на тези мотори. Благодаря!
  7. имаш нещо криво според мен или ти е 'избягал реглажа' на старата кола така правеше м/у 100 и 150 кмч. Върви да ти прегледат колата за сходимост някъде по нагоре , колега ти го беше написал, там момчетата ще ти кажат ако открият нещо сгъбено а те откриват ако има нещо.
  8. Здравейте, Има ли някой тук чертеж на този инструмент,или наличен такъв за да смъкне размерите. Каня се да сменям ремъците и водната помпа с термостат, но не съм фен на сервизите . Поздрави!
  9. ivcho-b4

    A6 2.4 AGA C5 4B прегря

    разбрах аз ама как да го проверя колко въздух духа с какво ? на базата на какво ? и бай дъ уей твоето виско има ли луфт аксиален? щото днеска докато я гледах тя както се върти на 100 градуса днеска като я бутнах на студено пак толкова се въртеше ,само дето като я хванах и разклатих отгоре в посоки ДВГ радиатор видях доста голям според мен луфт от порядъка на 15 20 мм. (на върха де не долу при оста)
  10. ivcho-b4

    Грешка 01222

    Най-добре да си дръпнеш аутодата някоя от последните кракнати версии , та там има секция с датчици сензори модули и виждаш кое къде се намира .
  11. Мда и моята седи все загряла не знам защо но трудно изстиват .
  12. ivcho-b4

    A6 2.4 AGA C5 4B прегря

    ето какво видях вчера , колата беше на 95 ,6,7 градуса спрях я угасих я отворих капака мърдах виското на ръка и като го засиля прави половин оборот от ускорението което му подавам , горния маркуч беше горещ и мек , долния всеки който кара V6 бензин знае че няма достигане на ръка ако не си на канал , иначе като му подавам газ си го чувам че вие ама то си вие и на незаграля кола , щото перката изпада в резонанс някакъв и иска да се троши , освен това забелязах и някаква свинска опашка пристегната отзад на виското .
  13. ivcho-b4

    Грешка 01222

    Кутийки за еърбега имаш на предните седалки от външната страна към колоните долу горе в средата се падат , долу под седалката при буксите имаш букси за тях отделни са и са цветни (ама не ме питай къв цвят бяха) , от опит ти казвам да не мериш нищо с мултицет по тези вериги ( за еърбег) защото гърмят , преди интервенция задължително махаш акумулатора .Зад централната конзола ти се намира модула (компа) на еърбега , та щом ти дава опен циркуит , значи или кутийката каквато и да е тя (дали г сензор или бег незнам) е дала фира или някде по веригата от модула до нея става работата . Точен съвет как да потходиш не мога да ти дам ,аз бих направил следното : 1 махам седалката оглеждам веригата там където се гъне при местене напред назад(това на пода в колата ) и тръгвам нагоре по седалката да оглеждам тея кабели минават през много странно и за мен тъпо място ,като в моята седалка не видях шейнички за кабели а просто са пляснати ей тъй . съвети как да я разглобиш ще намериш степ бай степ в ELSA с приложени картинки. 2 отивам в морга с такава кола , питам можели да смъкнат една кутийка за проба ако не стана с уговорката да я върна срещу някво заплащане , все пак за без пари никой не се мръдва 2.1 ако ваг кома е твой може направо цялата седалка да сложиш в колата си и да подвържеш само буксата за еърбега (това на място в моргата за 10 20 лева тряа да се навият на това упражнение) ако стане почваш да се пазариш за цената на кутийката. 3 ако не стане по добре да се обърнеш вече към някой който знае как да тества веригата , че тея модули са си кекави и дават фира лесно а и никога не е късно да си пръснеш възглавниците. Не бях много полезен ама все пак ти дадох някоя идея
  14. и как е с ГИ-то аз още карам на бензин иначе се каня да слагам ГИ някой път
  15. ivcho-b4

    A6 2.4 AGA C5 4B прегря

    Проблема днес ми се изясни , карах 100км извън града , температурата бе 90 градуса , през целия път , щом влязох в града 4 мин по късно (малко след като едно младо гъзи (не че аз съм дърт де ама..) опита да ме удари с някаква спагета Фиат Браво, кой им дава книжките на тези неграмотници ) започна да подминава 95 градуса ,добре че бях вече пред блока , според мен това е само виско. Все пак бих проверил и нещо друго ако се сетите колеги. Поздрави от Русе.
×
×
  • Create New...