Jump to content

Ahileus

Members
  • Мнения

    310
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Ahileus

  • Рожден ден 3.04.1978

Друго

  • Kaра
    AUDI A3 8L 1997 1.6

Контакти

  • Website URL
    http://www.informa.bg
  • Yahoo
    k.panchev@informa.bg
  • Skype
    informaltd

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Добрич
  • Интереси
    Професионално зареждане и рециклиране на тонер касети. Сервиз на офис техника.

Последни посетители

2600 профилни разглеждания

Ahileus's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Графиката е грешна. Някак съм успял да мащабирам само предно ляво до 50 км, а останалите 3 до 255. Ако някой може, нека сподели как да извадя кодировката.
  2. Това записах преди малко. Графиката е до 50 км. Червената линия е предно ляво с новия датчик. В бялата са събрани останалите 3 датчика. Мисля да пробвам с леко отдалечаване на датчика от пръстена.
  3. За първи път имам проблем с ABS модул. Светна лампата, даде грешка за преден ляв датчик - сменихме го. Лампата пак светна със същата грешка - 00283 (35-00) intemittent за G47 преден ляв. Кабела изглежда абсолютно здрав, конекторите са проверени, гривната в главината е малко ръждясала, но е цяла и не изглежда крива. След известно време лампата угасва без да е ресетвана грешката. Няколко пъти следя в движение с VAG-COM да видя дали няма да даде отклонение някой от датчиците но не мога да хвана нещо повече от 1 км/час, което сякаш е нормално. Веднъж изгасна като влязох в дупка с дясната гума, друг път светва на ляв завой, трети път даже изтрака помпата при движение направо. Май работата отива на модул, но викам да питам и по-препатилите от мен.
  4. Колеги, аз си реших проблема с паленето. От 2 седмици пали чакмак, и на малко под нулата. След като смених половината двигател и какво ли не, сменях също и сегменти заради разход на масло, се реши проблема със смяна на.... бензина. Приятел майстор ме кара няколко пъти да го източа и сменя с нов, аз все му виках, че не е прав ама на. На редовното обслужване с масла и филтри помолих майстора да източи и бензина. Заредихме VPower от Shell и за сега пали от раз. Колко мъка и колко пари и време на вятъра...
  5. Ahileus

    Странен проблем А3 8L

    Проблема е решен. Клемореда на контактния ключ беше проблема. Имаше счупен контакт в него.
  6. Ahileus

    Странен проблем А3 8L

    И всичко това едновременно? Без записани грешки, а с модул АБС няма връзка. Някое захранване или клемореда на ключа не са ли вариант?
  7. Здравейте колеги! За много години! Имам странен проблем с колата на жена ми. А3 8L 1.6 AEH 101 ps, автомат, 1997 г. Размотавахме се из нашия град, спрях пред офиса и на следващо палене - ядец. Светна лампата за ABS, нямам мигачи, къси и дълги светлини също няма, скоростомера не работи. Имам оборотомер, габарити и аварийни. Проверих всички предпазители, до които се добрах - над акумулатора и на таблото до шофьорската врата. Не намирам нищо разтопено, нагоряло или изгоряло. С Ваг Ком успявам да се свържа към двигател, трансмисия, табло и т.н. Няма грешки. Не мога да се свържа към ABS модул. Динамото зарежда на над 14 волта. Някакви идеи! Благодаря предварително!
  8. Аз за момента се разминах със смазване на патрона, но при мен за момента не е толкова тежко положението. Щом заяжда явно има нещо счупено в механизма му и трябва да се отвори и подмени. Патрон от морга - 40 - 50 лв. ключар - 40 - 50 лв и нещата ще си дойдат на мястото. В това клипче има интересни неща.
  9. https://workshop-manuals.com/audi/a3_mk1/heating_ventilation_air_conditioning_system/heating_air_conditioner/self_diagnosis_v.a.g_inspection_service/ac_electrical_check/ Този сайт ми беше изключително полезен за тестване и диагностика на електрическата система на моя климатроник.
  10. Абсолютно вярно. Няма нищо лепено. Просто съм дърпал в грешната посока. С механизма за чистачките имах по-големи разправии, но и с него се справих. Благодаря!
  11. А дано. Аз понапънах от тук от там, ама не мръдна и си викам - лепено е значи. Ще опитам с повече настояване.
  12. Здравейте! Наскоро забелязах, че чистачките се движат мудно и неравномерно. Явно механизма има нужда от ревизия, смазване или подмяна. Пластмасата над него доколкото виждам е залепена за предното стъкло. Въпроса ми е как безопасно да я разлепя и ако излезе без да се счупи как след това да се залепи читаво така, че да не протече върху компютъра например. Имам предположение, че полиуретанов силикон ще свърши работа, но не съм сигурен. Благодаря предварително!
  13. Аз опитах с какво ли не. Ламбда сонда, дебитомер, дросел и адаптация, инжектори, гумички на входящия колектор, датчици за температура на въздуха и антифриза, датчик колянов вал, датчик разпределителен вал, бензинова помпа, регулатор на налягането - 3 броя, бобини, свещи 2 комплекта и нови кабели за тях, добавка в бензина, "чашата" за картерните изпарения и маркуча с клапана от въздушния филтър към дросела. Студеното палене продължава да е проблем и става от втория път при температури по ниски от 6 - 7 градуса. Някой опитвал ли е да смени компютър при такъв проблем за проба? Постоянно качваше грешка за богата смес. Скоро не съм я гледал защото ми писна. Възможно ли е компютъра да не управлява както трябва горивния процес и да карам постоянно в някакъв предварително зададен режим? Разхода също е висок.
  14. Със същия проблем съм. Сменил съм половината кола без резултат. Нямам газ. Дебитомер, бензинова помпа, свещи, кабели, бобина, ламбда сонда, датчик колянов вал, датчик разпределителен вал, О пръстени на входящия колектор, датчик за температура на входящия въздух, регулатор на налягането на безнина в рейката, инжектори. Само дросел не съм сменял за проба иначе съм го чистил и обучавал милион пъти. Това с паленето ми го прави само на студена кола зимата. Лятото - няма грижа. Въртя веднъж - тресе и я гася да не се мъчи. Чакам 15 секудни, въртя и слушам дали ще заработи бензиновата помпа. Ако заработи пали на първия оборот. Ако не заработи и се помъча да я запаля я давя и става по зле. След като запали ми държи сравнително ниски обороти за студена кола стояла на -7 през нощта. Не повече от 1000 оборота. Държи си ги стабилно, като загрее падат на 800. Шантава работа. Писна ми и съм я зарязал, щото явно няма оправия. Отделно - гори като змей. Автомат е гадината. 14 в града.
  15. Ahileus

    Климатик

    Като цъкне котвата прави ли студено и започват ли да се чуват разни странни звуци от към таблото? Перките на радиатора включват ли се на втора степен?
×
×
  • Create New...