Jump to content

Костадинов

Members
  • Мнения

    437
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Костадинов

  • Рожден ден 30.12.1977

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B4 1.6 Avant

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София
  • Интереси
    Modern Classics

Последни посетители

2286 профилни разглеждания

Костадинов's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. След втвърдяване консистенцията му става като на дъвка. Не съм имал проблеми.
  2. Купи си и течен тефлонов уплътнител. Върши чудесна работа.
  3. Колега, аз също преди месец смених моята, защото установих, че имам малък теч някъде около нея. Ако имаш много време и място, където да разглобиш колата, и евентуално не ти се налага да я караш на другия ден, можеш да я разглобиш и да видиш какво е състоянието на частите и да купиш само това, което е нужно. За ремонта се сваля кората под двигателя, алтернатора и помпата на хидравликата на волана (маркучите не се разкачат, само помпата се отмества настрани). Аз лично нямах този лукс да разполагам със време и гараж - ремонта го правих пред блока, колата трябваше да е на линия следващата сутрин. Затова купих цяла помпа с корпус, термостат и фланец за термостата. Ремонта ми отне около час и половина. Цялата помпа с корпуса е по-скъпа с 40-50 лв, но пък ремонта се опростява значително. И един съвет - задължително си купи нов о-пръстен и фланец за термостата, освен ако не си с метален. Както и резервни скоби за водни съединения. Аз си взех италианска помпа марка Saleri от Drive.bg. В нея ми хареса това, че роторът на помпата е метален, а не пластмасов. Успех!
  4. Здравей Цветане. По неволя трябваше да си сменя сам радиаторчето на парното на Б4-ката (АДА двигател). Климатика си работеше, но за процедурата трябваше да се разкачи и климатичният радиатор в купето. При опит за зареждане на климатика обаче, се чува как системата изпуска от снадката между климатичният радиатор и металните маркучи, която се намира на преградата между купето и двигателния отсек (предполагам защото не смених о-пръстените с нови). Въпросът ми е, за подмяната на тези о-пръстени трябва ли да се сваля пак таблото и корпуса на отоплителя, извършвате ли тази процедура и колко би ми струвал този ремонт заедно със зареждането на климатика? Поздрави!
  5. Аз съм с 1.6 АДА, дисковете са 280 мм с апарати Гирлинг
  6. Колега, това с лентите, дето го описваш, го прави дроселовата клапа на колата. А тя на празен ход е почти затворена и е регулирана така, че двигателя да работи с оптималните 850-900 оборота. Тоест с ограничение на входящия поток едва ли ще постигнеш желаният ефект. Според мен най-добър резултат ще постигнеш, ако всичко по запалителната система и газовата уредба ти е в изправно състояние. Ако ти се занимава, можеш да си монтираш един AFR уред (взема сигнал от ламбда сондата и показва дали сместа е бедна или богата в даден момент). Така ще можеш да си настроиш правилно газовата уредба и реално да си намалиш разхода на гориво.
  7. Колега, интересува ме пластмасовата кора под предната броня, тази, за която се закрепва датчика за термометъра за външна температура. http://www.drive.by/spare/etka/audi/a80/150/121900/ За кората с позиция номер 26 става въпрос.
  8. Колега, интересува ме пластмасовата кора под предната броня, тази, за която се закрепва датчика за термометъра за външна температура. http://www.drive.by/spare/etka/audi/a80/150/121900/ За кората с позиция номер 26 става въпрос.
  9. http://www.drive.by/spare/etka/audi/a80/150/121900/ За кората с позиция номер 26 става въпрос
  10. Колега, интересува ме пластмасовата кора под предната броня, тази, за която се закрепва датчика за термометъра за външна температура.
  11. Здравей, търся кората зад бронята за Б4, тази, дето е под радиатора и за нея се закрепва датчика на дисплея за външна температура.
  12. Според мен тези ще са най добри: http://www.ebay.co.uk/itm/H4-HID-36W-High-Power-CREE-LED-Hi-Lo-Car-Headlight-Fog-Light-Bulb-Ballasts-6500K-/181977278052?hash=item2a5eb0e664:g:oaQAAOSwHaBWhPHb
  13. Аз си я ползвам всеки ден, и в студовете. Според мен редовното ползване е нужно, за да поддържа системата в добро състояние.
  14. Или имаш нехерметичност някъде по тръбопроводите или актуаторите, или на самия компресор не ти работи датчика за налягане/вакуум
  15. При 185/65/15 ще има много голямо отклонение в показанията на километража. Най добре като размер идва 185/55/15. А и като цяло цената им е по-добра, според този магазин http://www.avtogumi.bg/oscommerce/advanced_search_result.php?s=185&h=%2F55&r=R15&categories_id=2&manufacturers_id=
×
×
  • Create New...