Jump to content

radosstin

Members
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi

radosstin's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Не е от сместа - минах газ анализатор и не капе от бензиновия регулатор - сменян е наскоро и новият си е ок. Все си мисля, че ще е нещо от изпарителя, нещо мембрани или много натрупана мръсотия в него, но не открих достатъчно изчерпателно обяснено как се сменя комплекта мембрани в домашни условия. Някой знае ли къде в пловдив мога да купя комплект за рециклиране на изпарител Тартарини?
  2. Здравейте Колеги, И аз съм със същия проблем. Имам обикновена газова уредба с изпарител Тартарини, с ключе, което прехвърля автоматично от бензин на газ над 2000 оборота. Но започна да прави следния проблем и то лятото, когато е горещо. Сутрин я паля както обикновенно на бензин и като форсирам над 2000 оборота си прехвърля нормално на газ. Но случи ли се да я карам някъде по обед и да спра някъде за 10-20 минути - пали на бензин, но като я прехвърля на газ - моментално загасва и повече няма палене. Сменени свещи, кабели, палец, дистрибуторна капачка, добре изчистен филтър на газовия клапан, уж всичко е ок, но не ще да подкара на газ като е загряла и това е. На принципа проба-грешка направих следното и видях, че тогава пали: Завих кранчетата на бутилката и развих месинговия палец на газовия клапан. Газта в системата започна да излиза, като ми направи впечатление, че първоначално е топла и чак към края става студена както е обичайно за газ, преминаваща от течно в газообразно състояние. Като направя това упражнение и после затегна газовия клапан и отвия кранчетата на бутилката - 99% пали веднага на газ или прехвърля от бензин на газ без никакви проблеми. Моля ако някой е имал подобни проблеми да сподели как ги е отстранил. Предварително благодаря на отзовалите се!
  3. Десния стоп, където е с ключалката намира ли ти се още?
  4. radosstin

    БЕНЗИНОВА ПОМПА

    Офф, и аз съм със същия проблем. Преди 3-4 дни в най-големите студове ми палеше без проблем сутрин, понеделник си запали сутринта и на обяд като пробвах да запаля и не успях. От там нататък сменях последователно палец, дистрибуторна капачка, свещи , но проблемът си остана. Половин час въртене на стартер сутрин докато запали на магия. Запали ли - повече нямам никакви ядове. Оставя ли я няколко часа да истине и кошмарът започва наново. Моля някой препатил да даде съвет какво да правя. Предварително благодаря на отзовалите се!
  5. Здравейте колеги, моля за сьвет и помощ относно сьздалата се при мен ситуация. Отидох на море вьв Варна и тогава забелязах, че тройника за отработените картерни газове(не сьм сигурен, че така се нарича) е тотално строшен на няколко места. Прилагам снимка http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B8/7119cdfe4f1111b442a83f3fd4ebaee8/aydi_b4_orig , която намерих вьв форума. Не познавам Варна, но намерих из нета няколко магазина за авточасти, които за сьжаление не разполагаха с нужната ми част. Моля колегите от Варна, ако знаят кьде мога да намеря такьв тройник да ми пишат. Сьщо и ако има някакьв начин да направя нещо с подрьчни средства - няма да откажа сьвет. Предварително благодааря на отзовалите се!
  6. Благодаря за отговорите, довечера ще пробвам, дано не е толкова сложно колкото ми изглежда.
  7. А как точно се сваля тая кутия и не може ли да се извади моторчето без да се вади кутията?
  8. Здравейте колеги, колата започна пак да ми прави номера - както си вървеше нормално и изведнъж започна да губи обороти, което се изразява предимно при каране на бензин. Когато колата е на газ пак придърпва но не толкова както при каране на бензин. Значи газовата е направена да пали на бензин и като се форсира на 2000 оборота - преминава на газ. Сега като запаля на бензин и не може да форсирам до 2000 оборота за да мина на газ - постоянно се дави, придърпва и се чуват детонации, иначи колата си пали без проблем. Колеги, които разбират повече от мен ме посъветваха да изчистя стъпковият мотор, из форума има съвети как става това, но никъде не пишат как точно се сваля от колата и се разглобява. Може ли някой да обясни подробно как става номера за да го изчистя и дано да се оправи полозението. Колата ни е Б4 Авант 1.6 ADA. Предварително благодаря на отзовалите се.
  9. Използвам снимка на колега от Форума, гледай червената стрелка. Има кабел, който влиза в гумена "шапчица"
  10. Здравей колега, според мен датчика ти за маслото е за смяна. Огледай го дали не е омаслено покрай него, т.е дали не изпуска масло. Лесно се сменя и е 7-8 лева. Пробвай, не губиш нищо.
  11. Здравейте колеги! И при моята колица съединителя сдаде багажа - като го натисна до долу, после се връща само работния ход, а свободния ход не го връща, тоест педала си остава наполовина натиснат и се налага да го връщам с крак. Предполагам е отишла горната помпа на съединителя. не съм я отварял още, но ще ползвам съветите на колегата vilik и дано се справя. Искам да помоля по-опитните колеги да обяснят по-подробно как се обезвъздушава после съединителя и къде е тая пробка на долната пампа на съединителя. Ако някой метне и снимки, просто ще стане "пирифектно" . Предварително благодаря!
  12. Огледай да нямаш някой спукан маркуч, при мен имаще няколко, друго дето се сещам - пишеш, че си на газ, предполагам само палиш на бензин като мен. Колко бензин поддържаш в резервоара, не било хубаво да е под половината, аз като сложих повечко бензин и понамаля прекъсването май. Друго за което се сещам - прочети първия ми пост, спукан ми е бензиновият регулатор и бензин влиза в малката тръбичка, по която върви въздух по предназначение, нищо чудно и ти да имаш такъв проблем, който се получава често при карането на газ. Провери и пиши да си помогнем взаимно с информация. Поздрави!
  13. Здравей колега и благодаря за отговора, случвало ми се е подобно нещо, но само когато карам на бензин, на газ не съм имал проблеми. Общо взето съм доволен от двигателя и от колата като цяло, все по нещо позакърпвам, но все пак е стара кола - нормално е.
  14. Здравейте колеги. Ще продължа малко темата, защото и при мен възникна подобен проблем, а именно с трудното палене. С 1,6 АДА съм и напоследък ми палеше лесно само когато е студена, а като е позагряла - трудно се пали, трябва доста въртене на стартера. Иначе като мине 2000 оборота и превключи на газ е без забележки. Но от няколко дни като я паля сутрин и след 2-3 секунди гасне, не дига обороти, дави се. Освен мириса на бензин забелязах, че и капе бензин и то точно над тоя регулатор на налягането. На снимката на колегата по-горе се вижда над регулатора на налягането една тънка черна пласмасова тръбичка хваната от двата края с по едно гумено коляно, та едното коляно се е скъсало и от него капе бензина. Един приятел ми каза, че това не било нормално, защото по тая тръбичка минавал въздух и не би трябвало да има бензин там. Предположи, че се е спукал регулатора на налягането и от там горивото влиза в тръбичката и съответно затова имам проблеми с паленето и недобрата работа на двигателя на бензин. Искам да помоля, ако някой е имал подобен проблем да сподели, дали това е наистина така и на каква диагностика да отида, та да ми кажат със сигурност, че ми писна от "квартални майстори", които не вършат никаква работа. Предварително благодаря на отзовалите се.
×
×
  • Create New...