Jump to content

tigarat

Members
  • Мнения

    75
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно tigarat

  • Рожден ден 3.01.1976

Друго

  • Kaра
    Ауди 80B4

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

1446 профилни разглеждания

tigarat's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. привет колега, ако са налични усилвателя и субвуфера на тази цена ги взимам, дай телефон за връзка
  2. всичко без мотора го взе колега от форума
  3. Смяната е лесна, аз съм го правил, премахваш диарията и слагаш врътките с жилата, само, че ако добре си спомням се сменя и кутията с клапите, защото захващането е различно, заради моторчетат
  4. Привет, налични са, но няма да ги разглобявам, ако искаш 35 лв. за бройка мога да ти дам целия
  5. компа си търси имобилайзера, при смяна на таблото няма проблеми.
  6. tigarat

    Проблем с паленето

    ако е куатро резервоара е малък... нормално е
  7. а колата има ли теглич? Ако я ползваш за товарна е нормално.
  8. би трябвало да са еднакви, предните де
  9. Не са смотани, а мързеливи и некадърни
  10. tigarat

    двигател ASK загрява

    Всичко работи колега, просто с климатик работи на 94-96 градуса
  11. tigarat

    двигател ASK загрява

    привет, не видях причина да го сменям, колата си държеше 90 градуса постоянно, в един момент, почти веднага следд обслужването почна да вдига до 94 - 96 и да прекъсва, висок разход, като е топла не пали и я закачих на диагностика, там показа температурен датчик и го смених, минах към 2000 км и сега това. да допълня, сега съм сигурен, че това го прави само на пуснат климатик. вчера и днес го пробвах, като поработи климатика и загрява, като го спра и си отива в норма. всичко е наред колега, радиатора на парното и климатика са равномерно топли, налягането е нормално, парно си има. през уйкенда ще я кача отново на диагностика да видя......
  12. Привет колеги, от май месец съм горд собственик на ауди А4, 1998, Б5, комби, куатро с двигател 2,8 V6, изглежда в добро състояние и на реални километри две програми казаха, че не е манипулиран километража. Около 2000 км след обслужването - масло, филтри, ремъци, ролки, водна помпа и температурен датчик /това показа компютъра/ почна да загрява до 94 - 94 градуса, а маслото стигна до 120, направи ми го два пъти след като на магистралата я настъпих на каране 150 - 160 за по - продължително време, в градски условия си държи 90 градуса, реших, че виското вие и го смених, смених и казанчето за охладителна течност /имаше цепнатини по него/ и капачката. Реших, че и маслото ми е калпаво и сложих БАРДАЛ 05W40. Минах около 200 км и тази вечер в задръстването на пуснат на макс климатик отново стигна 94 - 96 градуса, на място я оставих да работи и изключих климатика, няколко минути я форсирах на 2000 оборота и почна да охлажда, налягането в охладителната система мисля, че е в граници, има, но мога да стисна маркучите, радиаторите са равномерно топли, пробвах и парното - има, не губи охладителна течност, антифриза е розов G12. Въпроса ми е дали е нормално поведение на този двигател, не знам какво да предполагам вече. След като я угасих проверих маслото и охладителната течност - всичко е в норми, както съм го налял. да добавя само няма и не е имала АГУ
  13. евентуално неправилно зацепен ремък, провери белезите.
×
×
  • Create New...