Смених сервиза да. Може би трябваше да почна от там, че имаше силен вакуум през капачката на маслото, заради което тривиално смених клапана на картерната вентилация (PCV) и цедката на турбините, но проблема с вакуума остана. На всеки ред цилиндри обаче има по още един клапан, който също отговаря за картерната вентилация. Цилиндри 1-4, които са от страната на пасажера, нямат прекъсване, а цилиндри 6-8 имат само на тихи обороти, докато цилиндър 5, който е от същата страна, няма прекъсване .Това ме навежда на мисълта, че може би клапана на цилиндрите от страната на шофьора има някакъв проблем, понеже тези клапани са вързани към вакуум помпата, не ги дава като грешка на vagcom.
Моята версия е че на тихи обороти, заради проблема с картерната вентилация, в горивната смес влизат изпаренията от картера и от там се получава бедна горивна смес и прекъсване в цилиндрите от 6 до 8. При подаване на газ, влиза свеж въздух и цилиндрите спират да прекъсват. Просто мои разсъждения, утре ще имам повече информация.