Jump to content

kabura

Members
  • Мнения

    37
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A4 b5 1.6 ADP

Последни посетители

837 профилни разглеждания

kabura's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, Колеги, отново съм принуден, поради обстоятелствата, да пиша в тази тема. Ситуацията към настоящия момент е: - при закачане на Диагностика - никакви грешки от датчици, двигател, помпи и т.нат. - свещи - сменени - кабели - сменени - бобината - сменена - компютър - не сме сменяли - немислимо ми е да търся такова нещо за колата По време на движение колата се "дави" и при рязко подаване на газ - гасне. Губи мощност, няма LPG/газ/, чист бензин е. Няма значение влажно, мокро или сухо е времето навън. Почти е невъзможно нормално пътуване с нея. Бъдещи действия, които мисля да предприема: - смяна на делко, всичко прилежащо към него - надявам се да не се стига до ремонт на двигателя 1.6 SR , бензин , 101к.с. от първите години на производство. Бихте ли дали още съвети, защото някой майстори просто казват: не знам каква е причината.
  2. Привет, Колеги sweetlioo, точно това направихме - ИМАЛО е вода/влага. Просто обезопасихме кутията и самия компютър, по български с добре изпипани методи ru6 ще я закача за друга диагностика, скоро ще се снабдя с необходимото оборудване, че иначе много пари... Благодаря, Колеги! Оставам на линия за повече информация или неясноти.
  3. Привет, Колега! МНОГО БЛАГОДАРЯ за това пояснение Поздрави
  4. Здравейте, Колеги, да споделя на кратко опита до сега: С хората от магазина на Euro 07, в Люлин се разбрахме без никакви проблеми. Мога само да им благодаря. След като намерихме и сменихме с правилната бобина се оказа, че проблема е отново налице. От последваха смяна на датчици за температура и този на Хол. Проблемът не беше отстранен. След разговори с много хора, започна да се появява идеята, че проблема е в компютъра на колата, макар и поставен под седалката, вътре в купето вероятно има пукнатина, през която навлиза влага и създава проблемите. Вероятно и самия корпус на компютъра е вече доста похабен и може би ще се наложи подмяната му. Поздрави
  5. Здравейте, Колеги вероятно малко късно виждам отговорите ви, но реших да действам през глава и разбира се случи обърквацията! След поредния проливен дъжд в събота/неделя, в понеделник отидох до Euro 07, в Люлин и си купих точно бобината, която ole показва. /първите 2 снимки/ Разбира се, след много яд и нерви се оказа, че е тази, за която ru6 и S8_TDI Vasko споменавате. /вторите 2 снимки/ Скоро ще ходя до магазина да ги помоля да ми върнат парите, защото наистина не ми е необходима такава част. Но честно казано нямам и желание да вземам от тях другата, защото уж ме питаха коя година,модел, двигател и т.нат. а сега оказва, че е другата. Ако някой има нужда от Бобина като първата, ще се уговорим да се видим и да му я продам, в случай, че в магазина не се съгласят Грешката си е моя, ще се оправям. Благодаря Ви, още веднъж за отделеното време и съвети.
  6. Здравейте, ole и ru6, благодаря и на двамата за отговорите! Събота подхващаме нещата!
  7. Здравейте, Колеги имам най-вероятен проблем с Бобината на колата ми. При дъждовно/влажно време колата пали, няма променящи се обороти, движи се и след определено време просто изгася. Имах същуя проблем едно време с един голф 3 и го реших, чрез подмяната на бобината. При Голфа вече се беше разцепила, видимо от старост Искам да я намеря и подменя с работеща, от автомобила на приятел, но и двамата не знаем къде точно да търсим. Още повече , че доакто рових във форума попаднах на статии, от които не стана ясно колко бобини има този мотор? Свещи и кабели, вече са подменени с хубави, чисто нови Колата гасне. Та, бих се радвал за някакви насоки? Поздрави и благодарности.
  8. Здравейте, Колеги имам автомобил с посочените в заглавието параметри. Днес докато карах се случи така, че таблото изгасна - няма никакво осветление. Стрелките на скоростомер/оборотомер и разходомер забиха на 0. Светлини за мигачи/фарове(къси/дълги), лампите при палене (червена/оранжева) работят. Прерових темите тук и разбирам, че това е проблем при вече старите автомобили. Кофти "студени" спойки или подмяна на самия модул за таблото. Аз живея в малък провинционален град и бих искал да разбера при какъв точно техник трябва да отида за да се отстрани проблема бързо. През изминалата седмица колата стоя доста време под постоянно валящия дъжд, чудя се дали по някакъв начин влагата в повече не е оказала влияние? Намерих схемата на бушоните и ще проверя дали нещо там не е изгоряло: http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=70662 Таблото на моя автомобил е http://postimg.org/image/d9a13avy5/ Благодаря за разбирането и отделеното време.
  9. Благодаря, KYPO! Но в момента, в който се наложи да ги подменям ... какво следва? Трябва ли да потърся VOTEX компоненти или ще мога да ги заменя с обикновенни закупени от всеки магазин за авточасти? Маняк съм на тема Външен Тунинг, но честно казано досега не бях изпадал в такава ситуация!
  10. Може и да е voRtex, но аз го разчитам като votex ! А и през търсачката на yahoo така го откри един колега! NIKO Благодаря за линковете ... след около 3-4 месеца ще се възползвам а може и по-рано! Ще се опитам да разбера какви са размерите на votex компонентите за окачването и тези на обикновенните модификации. Със сигурност има разлика от сантиметър-два в дължината на пружините!
  11. Дано да сте прав! Твърде хубаво бе всичко за да е истина автомобила няма грешка! Мога да говоря само суперлативи за марката/модела ... но ако бях запознат с това сигурно нямаше да го взема Дано не съм направил голяма грешка! а Вие откъде се снабдавате с резервни части? Може ли да се разчита на колегите от форума, които се занимават с продажбата на такива?
  12. Колега, има и все още Неуки сред ВАс! Какво трябва да ни говори!? Търся в "чичко Гугъл" .. ама много рядко ми излиза нещо свързано с AUDI и по-специално А4. Не съм малоумен... разбирам, че става въпрос за няква по-спортна модификация, както примерно OPC за Opel, S/RS за АУДИ, но досега не съм чувал никога за "VOTEX" ... и все още не мога да разбера дали трябва да се притеснявам, че теглича ми опира на всеки по висок "легнал полицай" Когато вземах автомобила, това ми беше последната грижа ... той с 1.6 двигател ... какво спортно може да има в това?! Благодаря, за пореден път се убеждавам, че "чичко Гугъл" не са най-добрите в брашна! Благодаря! Явно става въпрос за фирма, която изработва спортни компоненти за автомобилите на Audi/VW. Ok, но когато дойде време за смяна на Амортисьори/Пружини ... означава ли това, че трявба да търся техни части?
  13. Привет, ами ... не гумите са си наред явно има нещо в самото окачване, но ще се поразровя още! Честно казано ... тук във форума има един потребител Lex_Luthor... мисля, че неговия автомобил е точно същата модификация, но реших първо да питам тук и след това да го "тормозя" с лични съобщения!
  14. Здравейте, надявам се, че пиша на правилното място. Преди време станах собственик на една а4ка ... '95та Страхотна е, никакви оплаквания досега! ноо от известно време насам ... започвам да се притеснявам за това, че задницата на автомобила е твърде ниска. Поогледах колата и първото нещо, което ми направи впечалтние бе една абревиатура : Votex High Sport Искам да попитам, дали някой знае какво означава това и дали е нормално задницата на автомобила да е достатъчно ниска, щом всеки когато се наложи да сляза от някой по-висок бордюр ... то или теглича или някой ръб (ляв/десен) на бронята ще опре. Повярвайте ... амортисьорите са здрави и читави. Когато я взех и направихме електронни тестове... и двата задни показаха над 70% ефективност! Благодаря, предварително!
  15. Привет, @lyuboo радвам се, че мога и аз помогна с нещо! А относно въпроса ти за комби версията и 1.8, аз нямам право на отговор, тъй като всичко, което ще кажа ще бъде просто на теория. Аудито, което взех е 1.6i, седан. Определено за 4ма (средно по 70кила) и пълен багажник, този автомобил се справя доста добре. Отново ми трябва повечко време за да набера при изреварване, но само и единствено когато е доста пълничко. Иначе си е доволно! Та по тази логика би следвало 1.8-вия, в комби версията да се справя подобаващо добре при пълен автомобил. Доколкото разбирам тук има доста хора притежаващи комби модификации на A4 (B5) и определено те ще ти дадат по-стойностни съвети! Успех!
×
×
  • Create New...