Georgiiii

Members
  • Content Count

    550
  • Joined

  • Last visited

About Georgiiii

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    ALBENA Cabrio 2.8 V6

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Каролина

Recent Profile Visitors

2,259 profile views
  1. За жалост оригиналните говорители са много лесни за продънване. Дори от стоене им се разпада гумата. Търсех си нови, но трябваше да са подходящи. Намерих едни много стари чисто нови в кутия (може би 1994-7г. период) Cliff Design ръчна изработка от Калифорния. Много скъпи са били. Има етикет с цена. $400 за 2 тонколони за тогава добре ли е? Аз ги взех за доста по-евтино и след инсталация отпред и отзад, звука в колата стана в пъти по-добър. Баса се увеличи, но най важното е, че стана много чист звука. Като увелича много високо и няма изкривяване на звука, както с оригиналните и с евтините говорители. Просто голям кеф ми направиха тея колони. Дори са с карбонова плетка отгоре и са много тежки Едно великденско яйце се появи. При отваряне на кутията за усилвателчето на задните колони..що да видя...Мерцедес. И това си е така на всички кабриа а и може би на седани б4-ки... Каква излагация...... от страна на Мерцедес 😄
  2. Отдавна не съм писал, но сега дойде момента за ъпдейт на темата. По колата от последния път до сега съм правил един куп неща. Не спира и не спира да иска тоя проклет автомобил😅 Сменях задни лагери, понеже имах лек луфт като разклатя колата в задната част. Свалих главините и лагерите и се оказа че са превъртяли. Нямаше надрано като да си е направило легло но просто от температурата ли какво се беше променил малко цвета на оста. По принцип бих взел нова ос, но ги няма оригинални а афтърмаркет не ми се иска да слагам. Сложих нови лагери, но луфтът оново се появи, само че почти незабележим. Сега търся нови оси, но използвани, а до тогава ще си седи така. Единствения вариант беше 180 евро на парче и то от VW в Германия. И понеже свалях всичко викам си да взема да пооправя малко ламарината зад спирачните дискове. Взех 2 задни и 2 предни нови от традишън шопа и като ги получи моя познат от Германия, каза, че са боята им не е много добра. СЛедва сваляне на новата боя и слагане на индрустриална Caterpillar боя в един от заводите на ZF. Станали са доста по-добре от оригинално Взех и нови дискове (предни и задни), както и накладки Akebono за отзад. И нямаше как да не взема нови болтове за заните спирачки и за оста. Кожодерите от Ауди ги имат още такива работи Взех и спирачна течност да сменя. На всеки 2 години сменям спирачна течност и антифриз, понеже колата не са кара чак толкова много Също така смених едно реле за перките на радиатора. Това, което го намерих пише произведено в Ирлания и се оказа, че всчщност е оригиналното със затрит номер. Нещо ми включваше директно на втора степен перките. И понеже не бях сигурен дали е от релето или от сензора на радиатора, смених и него. Сега всичко си работи както трябва
  3. Добре, благодаря. Случвало ми се точно това с кутиите. Но бях пропуснал факта, че SKF са от Италия. Ще гледам да си купя италянски лагер тогава. Те се познават, че са със зелена гума/пластмаса отстрани https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/wheel-bearing-kit-pair-82mm/4d0407625ekt1/
  4. Колеги ако някой може да ме посъветва кой лагер е най-близко като качество до оригиналния? Става въпрос за преден лагер. Моя е 82мм а не 75. Новите лагери от Ауди са вече Made in Italy а не Germany. FAG, INA, Timken и др много често са един и същ лагер с друга кутия и са виетнамски. Та кой преден лагер бихте ми препоръчали да си купя?
  5. Не е нужно да ти казва някой пишман разбирач. В различните сервизни бюлетини си го пише - да се напълни филтъра. На оригиналния Ман филтър е показано че се слага масло (квадрат 1) само, че може там да го слагат на гарнитурката а не вътре. Но и да не го пълниш, след като запалиш, ще си го напълни веднага. Аз лично не го пълня, защото на моя стои почти хоризонтално и изтича ново масло. Просто махам бушона на бензиновата помпа и въртя ключа за 5-6 сек да напълни филтъра и после слагам бишона и паля
  6. Ами стопеве се наморат. Аз лично имам 3 от 4те парчета но не ми се разделя с тях. Цената е да речем $300-400 за цял сет и от време на време продавам но много рядко има. Нови също се появяват тук таме Vargala с какъв двигател си?
  7. пф. те си мислели сериозно да е опционално заводски с куатро . И защо не са го направили? Според мене някой инженер е дошъл и е казал, че колата ще е много тежка и малкото спортно в колата ще е заминало. Моята е 1,525 kg и без куатро. Представям си как ще е с куатро. 1650-1700 и отзад щеше да е още по-усилено. и като скала. С пъници и багаж 2 тона. с това недозавиване на куатрото мога само да си представя колко трудно ще е да завива. Ако е куатро и не е минимум 1.8т направо го отписвай. Съшо така нормалното усукване щеше да е още по-голямо (може би) Също така ми направи впечатление как карат по офроуд. след 2 мин в салона е пълно с прах гаранция. Господин Герхард е свършил поне добра работа с дизайна. Аз лично безброй пъти съм получавал комплименти колко красива е колата и повечето пъти от бабички. Нещо сигурно съм се объркал с таз кола
  8. Болтовете са 3. Но тези 3 болта държат скобата, която държи помпата и подпира резервоара. Те са по-ниско долу а отгоре има 1 единстен болт за самата помпа, но той е по-труден за достигане. Аз имам горе долу средни на големина ръце. Ако са ти по-големи ръцете горния болт абсурт да го стигнеш. Трябва ти 13-ка тресчотка, и то много къса. Инак с ключа от комплекта в колата става. Ето снимка на помпата откъм болта. Т.е. те са гайки всички и на скобата и на помпата но са 13мм всичките. Квадратното дето е над болта е за да може помпата да се центрира в монтиращия отвор за правилна позиция. При пълнене е хубаво помпата да е сложена на място инак нивото не може да се прецени. ПЪЛНЕТЕ СЪС СПРИНЦОВКА С ИГЛА - Иначе се олива много. С игла може и по-бавно да е но като оплескате с масло ще ви се иска да е била с игла
  9. Колеги като за нова година моята лодка протече масло от багажника. Оказа се помпата на тавана. Разучих проблема и купих кит за ремент. Най-често заминава казанчето. или уплътнението. Всъщност ремонта и смяната е лесна, но свалянето на помпата е много трудно. Първо се сваля задната броня и се отвива 13мм гайка. После на колите след 95-та някъде има прозорче за да се свали предната гайка. На по-ранните коли се сваля или по-скоро подвига резервоара.. Много трудно се сваля и в двата случая. След смяната на казанчето отгоре на помпата се намира един бедел болт, през където се пълни с хидравлично масло. После при напълване над максимума се сваля тавана няколко пъти като след всяко сваляне и вдигане се допълва масло. Помпата се самоубезвъздушава. Нивото се измерва на прибран таван. Трябва да е на или малко над максимума. На една от снимките се вижда че в помпата всмукателната тръба има метална мрежичка, която играе роля на филтър и е прихваната с една тел....така е хаха. Има и магнитче за улавяне на стружки. Има 2 вида помпи - ранните са с 8 цилиндърчета а останалите са с 6 по-големи. Никъде не съм чул да има проблем и в двете вътре в механизмите, но по някаква причина от 8 са минали на 6 и толкоз. Останалата част мисля е 1:1 При инсталацията казанчето влиза трудно, защото то всъщност прави съпротивление с 0-ринга. И с 4те болтчета се придърпват малко по малко. Не е нужно да се завиват сетгнато защото ще спукат казанчето. Уплътнението е това, което държи маслото вътре. Използвах упъване от тези 2 сайта https://www.audi-cabrio-club.info/ac/support/index.php?action=artikel&cat=38&id=180&artlang=de https://www.drive2.ru/l/476446976691405063/ Китчето: 8G0 898 101 Ето я и помпата. Има отгоре метален капак, който може да се свали ако трябва да се напълни масло От тук се пълни Ето и филтъра
  10. Колеги малко да разбутам темата. Неотдавна забелязах че ми капе масло...под багажника. Тъй като няма диференциал или каквото и да било друго смазващо по задвижването, бях сигурен че е помпата на тавана. Така и се оказа. При проверка дали работи ...работеше но много бавно и като че ли няма сила ... Системата е всъщност една хидравлична помпа с маркучи и маслото се пълни през помпата и има резервоарче от пластмаса, на което се вижда до къде е нивото на маслото. Най-често пластмасовото казанче се пука или уплътнението изпуска. Според мен моето уплътнение изпускаше и имаше малки пукнатини по корписа на казана. Взех нов ремонтен кит, който дори има 4 болтчета с шайби. Тавана за сега работи успешно. Системата побира между 750мл и 1л хидравлично масло.
  11. Това което е направил е да си свали табло, облепил си е клапите и си е сменил радиаторчето. Ползите от това са че се застраховаш от теч на антифриз и липса на парно защото старо радиаторче може да протече и т.н., както и ефикасно разпределяне на въздуха топло-студено от облепените клапи и изчистването на дунапрена от оригиналния сетъп. Мисля аз че ако нямаш проблем с радиаторчето или не ти се занимава с процеса да го сменяш, очевидно имаш теч в купето при включен климатик. Климатика прави кондинз и ти тече в купето. Намери майстор или сам си прочисти отвода за конденза.
  12. Вярно малко мъчение си е, но ти с кабриолет и при сваляне на тавана облекчението е голямо. Махаш и седалките и прав на моменти ставаш
  13. Дано не му се е осладил антифриза Ако е антифриз се разбира веднака, като му тече на крака, с ръката веднага може да се познае. Той е мазен. Водата си е вода ако е конденз. При мен веднъж текна конденз но на краката в пасажерската седалка. Но след това лепих клапите и профилактично прочистих всички въздуховоди като свалих таблоито и се прочистих тръбичката за оттичане на конденза и вече към 3 години не е капнало
  14. Здравей , да те попитам от къде намери този ключ за кабелите на Аудито  , търсих навсякъде и не намирам 

  15. ДОбре са. Каква марка са? нещо като Rotiform мяса?