Jump to content

gogo_1

Members
  • Мнения

    67
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

gogo_1's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. gogo_1

    2.7 biturbo

    Аз ходих в срвиз където уж имат smoke машина, която надува всички въздушни пътища и ако има теч се вижда дима откъде се процежда. 40 лева струва теста. Сервиза е https://airshox.eu/
  2. gogo_1

    2.7 biturbo

    Лъхането на изгоряло масло го има и при мен - тече и от гарнитурите на капаците на клапаните и от тапите, гавно от задната страна на мотора (откъм купето). Маслото капе и/или се разпрашава от вихри въздух и попада на горещите колектори. Няма оправия, тръгнат ли да текат тия капаци... Калпава картерна вентилация също омаслява тая зона.
  3. gogo_1

    2.7 biturbo

    Евала колега! Супер работа си свъриш по проучване и намиране на решение. Аз вече съм затворил моите платки и съм ги термо изолирал и от вън със микропореста гума и алуминиева лента. Вътер върнах същия оригинален гел. Внимателно го бях махнал от местата за пре-запояване. Ще е глупаво да ги отварям наново за да сложа още гел, но занапред ако имам проблем и ги отварям ще те имам впредвид. А за парите мисля, че всеки нормален колега би дал, за да ползва малко от гела. Евала и че споделяш тези неща. В този форум/група вече рядко се споделя.
  4. gogo_1

    2.7 biturbo

    Не е нужно да си състезател за да дигнеш температурата над определи допустими норми. Особено А6 C5 са тежки лимузини, а не бегачки, но пак имат EGT. Ако си махнал пред-катовете и катовете - да, ще намалиш ефекта, но пак няма да си 100% safe във някой горещ ден по някой баир например. Ако пък си сложил чип, нещата пак са изходна точка. Всеки сам си решеава дали да поеме риска и да си кара колата без EGT. Лично аз не бих рискувал.
  5. gogo_1

    2.7 biturbo

    Мултицета няма да ти помогне по никакъв начин. Студените спойки са много трудни за хващане (понякога). Мериш с мултицета - има супер сигнал. Обаче като платката се нагорещи (знаем къде стоят и колко топлина бълва тоз мотор) метала се разширява и микро пукнатините също се разширяват и почва да прекъсва спойката. Механични вибрации също оказват влиание кога ще прекъсне спойката. Самото прекъсване може да е частично, а не напълно - т.е. ток да преминава, но да се променя напрежението дотолкова, че ECU-то да го отчита като грешка. При мен и двете платки набиваха непрекъснато грешки и като замерих споийките на 3-те им пина с мултицета - всичко беше ОК. След презапояването грешка не съм виждал. Самия мултицет също е важно с какви стойности точно се опитва да мери.... От София съм но сега работя по няколко проекта едновременно в работата ми и честно казано нямам грам време. Виж дали някой няма да удари едно рамо, ако не ще се разберем нещо. Мога и директно при моя майстор да те пратя - аз при него си запоявах нещата, защото вкъщи нямам необходимите инструменти.
  6. gogo_1

    2.7 biturbo

    Аз съм правил тази операция с отварянето и презапояването и при мен се получи 100% успех, който за 2 години не е мръднал. Това не значи, че при теб проблема е същия - така наречената студена спойка - лош конктакт между платката и 3-те пина които влизат в нея. При теб може нещо да е изгоряло по самите платки и/или да е изгорял самия сензор който е в даунпайпа. Чувал съм и за прекъснат кабел от сензора към платките, макар че не знам как това е възможно след като кабелите са в кожух от метална оплетка - някой е дърпал яката за да се получи... Не е сигурно че с презапояване ще си решиш проблем, но вярвам че това е 99% от случаите и ще си спестиш едни пари за нови платки от SID, за които имам съмнения, че не работят както оригиналните, а просто никога не се включват... Но това си е моя теория. Ще ми е трудно да дойда и да го направя, но това което мога да ти предложа е step-by-step инструкция и напътсвия. Не е rocket science - само трябва да можеш да запояваш. Да имаш читав поялник с остъв връх, качествен тинол и качествен флюс/паста за запояване.
  7. Продава се ляво огледало от Ауди А6 C5.Огледалото е изцяло електрическо - т.е. има електрическа регулация + електрическо прибиране. Съклото има подгрев и потъмняване.Механизмите работят идеално. Щипките на стъклото са здрави.Проблеми:- Външната черупка има отчупено парче за захващне и е лепено някога от някой с нещо като лепило/цимент. Черупката е здрава. Просто трябва да се побългари и да се залепи с някакво епоксидно лепило или да се ползва друга черупка.- Единия от двата болта на долния черен пластмасов капак е скъсан. Трябва да се разпробие.- Долния черен капак е със пречупен ъгъл - трябва или да се залепи или да се ползва друг капакВсичко друго по огледалото е оригинално и работещо. Цена: 35 лева Пращам с Еконт/Спиди с опция за преглед или лично предаване в София. 088 555 0351
  8. Продава се CD Changer (чейнджър) свален от Audi A6 2003 с Bose саунд система. Работи със всички радио/навигации (RNS-D, RNS-E, и тн.)Капацитет 6 диска. Продава се заедно с конзолата за монитране.Работи отлинчно. Видимо е неразличим от нов - перфектно състояние. Цена: 60 лева 088 555 0351 София
  9. gogo_1

    2.7 biturbo

    N75 Някой да знае: А) Има ли техническа разлика между стоковия N75 от 2.7Т (078906283b) и този от S2 2.2T (034906283j), освен че буксата сочи в друга посока? Б) Как се регулира N75 посредством adjustment болта и какъв ефект има това регулиране върху графиката на бууста? Питам защото ми се скапа N75 и сега се чудя дали да го заменям с нов от същия тип или да направя "upgrade" и са сложа N75 от S2 2.2T. PS: колата за сега е сток, но ще се чипва в разумни граници. http://www.myaudis4.com/2015/08/18/n75-valve-tuning-investigation/
  10. Здравейте колеги, Опитвам се да намеря User Manual и Service Manual литература за моята A6 C5 2.7T Avant Quattro 2003. Трябва ми оригиналната литература от Audi, издадена от Bentley Publishers. Цената на User Manual-а (от 2003-та) е 90 лева с ДДС в Порше София Цената на Service Manual-а е 160 лева с ДДС в Порше София Търся ги защото моите са на немски (колата ми е швейцарка) а аз от немски бъкел не разбирам. Търся си вариант на английски език. Ако има колега с хартиено или дигитално копие, ще се радвам да сподели. Ще си ПЛАТЯ за услугата. (ако е хартиено копие ще го ксерокопирам) Ако някой колега е с английския вариант и разбира немски, може просто да си ги разменим. Предварително благодаря!
  11. Колега, тия снимки са от A6 C5. От коя кола последно е навигацията?
  12. gogo_1

    2.7 biturbo

    Предстои ми смяна на амортисьори. Да ми дадете отзвук за марка и модел? Колата е 2003 Avant Quattro със 1BE, оригиналните заводски червени амортисьори (Boge, ако не се лъжа). Колата се кара като евридейка и няма претенции за track представител. Дори се замислих за миг да премина към 1BA, че по наште родни пътища няма една равна улица... • Bilstein (B4 / B6) • Monroe (Reflex) • KYB (Excel-G) • Koni (FSD / Sport / STR ) • Sachs / Boge Дори се замислям да поръчам от чужбина, качеството за източна Европа май май е сериозно различно от това за западна... Последните ми два случая: - чисто нови Bilstein B4 поръчани от Манимпекс (официален вносител) с чукане в тях -> отказаха да ги сменят гаранционно защото нямали видими щети и/или теч на газ и масло. - чисто нови Monroe Reflex поръчани от Ауто 1 - сериозна разлика в двата предни - единия едва ли не на ръка с малко усилие се сгъва - върнахме всичките 4 броя, дадоха нови - същия проблем, чак третия комплект се оказаха еднакви! Дайте някакъв акъла кой от какво е патил и към кое да се насоча.
  13. gogo_1

    2.7 biturbo

    Отворих дросела - беше доста чист както около самата клапа, така и при зъбните колела и потенциометрите. Почистих всичко със алкохол и огънах малко металните четки, да се притискат към пистите. Премерих съпротивленията и бяха както пише в дебелите книги. Учуди ме, че нямаше никаква смазка между зъбните колела по default. След монтажа и нова адаптация проблема е отстранен, поне засега. Ще следя дали ще се появи отново. Нещо интересно -> след дросела в колектора има датчик, целият беше залят и полепнал с масло - почистих го хубаво но си мисля, че проблема може да се е получавал (и) заради него. Някой с идея тоя датчик дали е за налягане/температура/дебит? И има ли общо с датчика който е на гумения Y маркуч докарващ въздуха до дросела?
×
×
  • Create New...