Jump to content

Passat-3bg

Members
  • Мнения

    39
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Passat-3bg

  • Рожден ден 26.09.1982

Друго

  • Kaра
    Passat

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Varna

Последни посетители

926 профилни разглеждания

Passat-3bg's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Пичове, писал съм си доста с отдела на Sachs Performance преди да си поръчам и закупя притискател + диск, изрично съм ги питал дали лагера, който предлагат е подсилен или е стоков. Отговора беше: Оригинален стоков Sachs ! Само, че на скромната сума от 50Евро ! Ако някой подлага на съмнение това мога да постна кореспонденцията ми. Щях да си поръчам ако бяха казали, че е подсилен но хората си признаха, че не е и съответно си купих нов но от тук в пъти по-ниска сума ест. Колега от форума ме посъветва да си поръчам подсилен защото имал проблеми, но......... защо от закс перформънс не ме съблазниха да си дам парите.... оставям на вас. За мен е нормално лагера да приключва бързо, при положение, че усилието е доста по-сериозно и сам съм се замсилял и предвид това съм искал мнение и опит от съфорумец, както и информация от самия производител S-Performance GmbH /Hamburg/Germany/ Информацията е абсолютно достоверна и се надявам да е от полза на съфорумци. В момента карам с Performance, но километрите които мианвам са много скромни и на дали ще мога да дам скоро инфромация кога ще издъхне въпросния лагер. Поздрави!
  2. Проблема ту се появява ту изчезва ! Започвам да се съмнявам в какво ли не! Имам усещане и съмнежи, че помпата се ебава и ту пуска гориво ту го сече на порции /или центровката засича от авансаторното бутало/ и ми сърдж-ва турбото.... ще отворя тези дни да видя да нямам изпадали кобилици... Скоро мисля и клип-че да направя в действие.
  3. Тези новите ако държат на много нютони (т.к. съм сигурен, че стандартния автомат не би издържал това, което сме сътворили по мотора) и да нямат загуби като досегашните да давам гас пък то ....... нищо и да ми дигат разхода с 2-3 литра на 100 не е добре! И да имат 2 сек. забавяне 0-100км/ч. и ощте сумати секунди 100-200км/ч. .............. не бих отказал
  4. Относно "измамното" усещане: Когато турбото не надува в ниските -> на висока предавка подам ли гас от педала не се случва нищо по различно (налага се да превключвам по ниска предавка,а по баири нагоре с трафик ту по бързо ту по бавно не е много приятно да се натиска съединителя особено когато е Sachs Performance). Когато турбото надува в ниските обороти и подам гас на висока предавка ... колата се наема доста добре. Това относно колко е измамно. Иначе колегата eic-idimitrov е прав !!! Че не е много комфортно за мотора съм наясно. Ако се счупи ще пиша, преди това е хубаво да установим дискутирания проблем еднозначно.
  5. Това налягане на турбото много лесно ще се коригира с намаляване порцията на гориво от горивните карти. Попринцип си прав за тормоза над мотора............... но кефа нали знаеш, всеки иска повече и повече
  6. Здравейте отново колеги Аз със сигурност не съм наясно с понятията и е вероятно и напълно възможно да бъркам и освен проблема, може да понауча по-точно термините и какво точно се случва благодарение на вас! pavelsst -> Попринцип при мен се получава така, че при подаване на гас благодарение на стабилното впръскване на гориво (по мое желание!) турбото наистина надува на 2бар дори под 2000об./мин. (отново по мое желание!). Тогава проблеми нямам никакви, идват много Нютонметри, колата на 6-та предавка и 1200об./мин. катери баири стабилно без никакви проблеми и колкото гас подавам толкова по-добре се справя. Проблема при мен лично е точно, когато отнема гаста и се чува тию-тию-тию-тию и боостметъра индикира стъпаловиден бърз спад на налягането, т.к. няма вече поток от изгорели газове да поддържат въртенето на турбинната ос - респективно компресорната част не засмуква, а дори налягането, което идва голямо за мотора се връща наобратно през компресорната перка във въздушния филтър и го тупа Веднага след този ефект (вследствие върната гас) подам ли отново гас започва въпросното прекъсване и евентуално гаснене ако не е на скорост. Общо взето се доближава много твоето обяснение с моето но с тази разлика, че ако докато подавам гас - проблеми няма никакви. Ест. ако не подам гас (след отнемането) мотора угасва, което съвпада с твоето обяснение отново. [Ще взема да направя едно клип-че, т.к. по обяснения (макар и дълги и обширни)....... ] uniqaudio -> Опитвам се да извлека максимума от двигателя и по мое желание особено в ниските обороти. Доставя ми удоволствие когато си карам нормално на 1200-1500об./мин. ако някой се стегне или ми се наложи ситуация да не превключвам предавки 1-2 надолу, а просто да подам гас и колата да ускорява стабилно! Никакъв проблем не е да се накара турбото да не надува в ниските обороти, но ......................................... губи ми се удоволствието! идеята ми е ако е възможно да постигна вървеж в максимално широк диапазон от обороти и по-специално в ниските. Ето сблъсквам се с проблем и споделям и дискутираме във форума на какво се дължи проблема, има ли оправия, няма ли - ако няма - кое точно пречи, че мотора се държи по този начин. Със сигурност хора знаещи и правили това доста преди мен са се сблъскали и знаят защо - въпроса е именно защо? bigmata -> Механичното управление помага в моя проблем, макар идеята за мен да е именно да ми позволи надув в ниските обороти, за разлика от N75. Когато управлявам турбото с N75 върна ли гаста и геометрията се разтоварва на момента и тогава това сърджване или и аз несъм сигурен вече дали е така (а последно бек прешър?) е още по силно, т.к. оборотите на турбото спадат ДОСТА по бързо и проблема с прекъсването след това е още по-изострен. Отделно това механично управление си има предимства, които само потребителите могат да оценят. Аз също смея да твърдя, че механичното упавление проблеми не създава, а създава повече опции.... uniqaudio -> Аз му се чудя, не ми е ясно защо ? Защо на 2200об./мин. на 2.3бар примерно върна гаста, и няма проблеми и дори да си подам гас отново колата не прекъсва и се наема, а точно под 2000об. се получава. Аз за себе си си вадя следните изводи и заключения от написаното до момента и по специално от колегата Vankata_84: -затворената геометрия в топлата част + ниска скорост на оста -> затормозва празненето на цилиндрите и после като подам гас.... не върви добре... Да но пък мина ли 2000об проблема ми отпада... пък геометрията пак си седи максимално затворена и ефекта би трябвало пак да е същия ? П.п.: Vankata_84 Колата не е с ковани биели, бутала... СТОК Имам този проблем след като успях да постигна високо налягане и особено в ниските обороти. ЕГР няма много отдавна, липсва, затапено е всичко. Турбото както Павел спомена е с променлива геометрия GTB2266VK (Хибрид).
  7. Колеги извинявам се, че отсъствах и не се включвах макар да доопределям какъв е проблема. Колата ми е правена с части, акъл и помощ от doktorec & pavelsst. Спор няма, че съм много доволен от вървенето на автомобила след като се запознах с тях личо и указаха съдействие! Относно дискутирания проблем с турбо сърдж-а: На високи обороти няма никакви проблеми. Проблема се проевява, когато до 2000об./мин. имам голям надув да кажем ако развъртя турбината с подаване на гориво от педала от 1bar до 2bar и отнема рязко педала на гаста турбото сърдж-ва стабилно и ако не съм на скорост гасне, ако съм на скорост и при натискане на педала за ускорение - двигателя прекъсва и след малко поизчиства цилиндрите и се наема отново като нов. Ако се разсея и не съм на скорост и е угася, моя автомобил попринцип за разлика от на pavelsst не се държи все едно няма компресия, а все едно не впръсква гориво. След някои друг оборот обикновенно 5-6 започва да припалва и до 8-9 някъде си запалва нормално. Ако след отнемане на педала на гаста сърдж-не и веднага подам отново - колата прекъсва и след същото време (а не бройка обороти) се възстановява нормаланта му работа. Споменавам време, а не бройка обороти, т.к. ако не е огася мотора си се върти с най-малко 800об./мин, а когато въртя на стартер може би са ориентировъчно 250об./мин. Аз залагам проблема да от към гориво но чисто хазартно и до някъде по усещане, защото тези дни автомобила силно се влоши, дори турбото ми сърдж-ваше на 1.5-1.7bar без да пускам педала за ускорение и така мотора се тресе силно и неможех да вдигна 2000об./мин. ако настъпя здраво, единствения ми вариант беше леееко подаване на гас и да е карам като обикновен дизел без надув от турбото - плавно плавно, само така можех да превиша 2000об./мин. При забиване не изпушваше стабилно и заложих на въздух в горивото. Преди да направя лог-ове подмених маркучетата за орбатна нафта от дюзите, т.к. бяха целите в нафта, а са чисто нови само на 500км! Подмених, запали без проблем и без прекъсване, закачам лаптопа настройвам канали за логинг -> магистралата и ГАС -> отново започна да сърджва 2-3пъти без да пускам педала и като изчисти явно въздуха в положените нови маркучета все едно някой ме блъсна отзаде - дойдоха рязко много Нютонметри и 240км/ч без проблеми. Та новодошлия проблем се оправи с подмяната на маркучетата! Но отнема ли гас-та преди 2000rpm задължително сърджва и псоле прекъсва както обясних. Интересно мнение е това с клапаните и ме заинтригува. Попринцип по моета логика, дали няма вариант да остават затворени ? т.к. дърдж-ването дефакто е рязко изпускане на надув-а в обратна посока т.е. се получава рязко вакуумиране и евентуално да затварят клапаните, но повдигачите да не успяват да ги отворят.. знам ли, а пружините да не успяват да приберат клапана хич няма да е добре.... макар че се чува чукане но си мисля, че е от помпата и по скоро като аванс..... Естественно когато турбото се разтоварва по геометрия и се принуди да не надува в ниските стабилно - сърджване няма, няма и проблем! Но..... идеята е да върви и в ниските обороти..... Ако проблема се дължи на постъпване на въздух (както аз предполагам) в горивната система, защо точно при отнемане на гаста и сърджване ще го вкарва... ? какво общо има сърдж-ването и как може да провокира засмукване на въздух в горивото от някъде си.... ? или вече влязал от някъде си след спиране на продаване на гориво (поради отпуснат педал) и после нужда от подаване (натискане педала) тогава да оказва влияние този въздух.... Между другото след подмяната на тръбичките, сега отново ми се омазнява с нафта едната дюза от към болта за обр. гориво, и това ще гледам да изчистя (може би подмяна дифтунги, макар че съм ги разкалявал всичките....) да съм на 100% сигурен че не е разхерметизирана поне от там, защото явно в момента не е херметик и се създава предпоставка....... Дали обратното гориво от дюзите е на входа или изхода на помпата: като го гледам е на изхода, но вход и изход се срещат в горивния филтър и там има някакво клапанче, което не ми е много ясно кога и как ги смесва, но е факт, че когато се напукаха явно маркучетата се отразяваше пагубно и на момента ГНП си засмукваше въздуха..... Благодаря за компетентно включилите се! ....а те не бяха малко
  8. още не нацяло колега. Има вероятност реално да засмуква въздух от обратната нафта на дюзите... смених маркучите (които са сменени неотдавна дори няма и 5 месеца!) и каточели е с една идея по-добре, мисля да сменя и медните дифтунги (макар, че съм ги разкалявал... ама тя медта се е сбила така или иначе) и май от там също си позволява да засмуква.....несъм сигурен каква е природата на това явление но със сигурност засмуква въздух, незнам защо е точно след турбо сърдж....
  9. stefan7474, Не съм се справил. Чакам някой компетентен да каже, защо мотора се държи като засмукал въздух в горивната система за около 3-4-5 секунди след турбо сърдж ??? Аз и да сложа разтоварващ клапан този нежелан ефект пак ще го има, че дори сигурно ще е още по осезаем т.к. по пътя на логиката, ще се разтоварва излишния надув още по-бързо. Имам графика когато беше 260 коня, но не сме знаели, че са спукани 2броя интеркулера (фабрично е с два зад халогените, т.е. без челен кулер) и постъпваща температура на въздуха 80 градуса в смукателните колектори и много свита от към гориво! Гориво има за 500 коня, но не мисля да преминавам тройно въртящия момент. За сега се задоволявам с двойно. За повече информация относно как да си набавиш повече гориво -> отговора е с по-големи разпръсквачи и мога да се похваля, че тези с които разполагам са ПЕРФЕКТНИ !!! С 8 дупки, подобрен ъгъл на впръскване.... тествани в Англия - имаме похвала и силен интерес от тестващите разпръсквачите инженери. Моите са закупени от съфорумец: doktorec Благодарности на doktorec-а за любезно предложените разпръсквачи и гаранцията, която ми даде за тях, също и на kelesha1 за това че си игра цял ден да ми настройва и оптимизира софтуера още края на лятото - 2013г. !!! П.п.: За капак на всичко ми дефектира МАП сензора (купувал съм го преди няма една година нов) - не отчита повече от 2600mbar абсолютно налягане дори то реално да е примерно 3500mbar А Мап-а си e (т.е беше!) до 4000mbar (BOSCH 0 281 006 059).... и това също не ми стана ясно какъв зор видя!
  10. Решението на проблема с тресенето: От експериментите до момента излиза, че проблема е в пружините на съединителя + позаминал маховик (с по-големи луфтове от чисто нов сравнявано при поредното сваляне на скоростната кутия). Керамичния съединител зацепва на момента и пружините му идват много меки за тази остра графика на зацепване и започват да блъскат подбудени от образувалите се допълнителни луфтове в маховика. Сега колата е със Sachs Performance -> там пружини на съединтиеля няма, няма и омекотяване между двата феродови диска. Полусъединител има, притискателя е много силен (доста по трудно се натиска педала на съединителя) за да държи описаните 550Nm+. Керамичния съединител от снимката се продава, като съвет за колеги при евентуален интерес да се сдобият с него или последващи подобни начинания - да не се набутват като мен със скъпия Sachs Performance --> да се блокират тези пружини и проблема с блъскането ще отпадне! Ако маховика е заминал ще има леко прилашкване (НО Омекотено!) от самите образували се луфтове в него - както е при мен в момента, но това е нищо в сравнение с блъскането, което се образува и причината поради, която го свалих след 200км бробег и нензанието, че е било нужно само да се блокират пружините на самия съединителен диск с накована керамика. Незнание е било и от този, който ми взе 500лв за да ми го изработи и после да каже, че до момента е правил мнооооооого бройки коли и не е имало проблем, и че жена му също кара с керамика и тя нямала проблем.... как се пръкнах аз с проблем и той не знае! Е това е - да знае друг път на Ауди или VW 4х4 да блокирва пружините. Халал да са му паричките, че се учи на моя гръб срещу не скромното заплащане от моя страна... той си знае кой е.
  11. Здравейте колеги! След турбинирането на моя VW Passat B5.5, 2.5TDI, V6, 4-Motion (6-Stage Manual GearBox) и желанието ми да върви на възможно най-ниски обороти е постигнато задоволително за мен! (на около 1500об./мин. по баир нагоре мога да подмина 2 бара надув...) -> Следва ПРОБЛЕМ: При подаване на гас от педала и недостигане на 2000-2500об./мин. при отнемане на гастта се получава "Турбо сърдж". Отделно , че това не е благоприятно за турбото... получава се неочакван страничен ефект -> спира впръскването на гориво от дюзите. Дори при подаване на гас от педала колата започва да ускорява едва едва съпроводено с прекъсване равносилно на наличие на въздух в горивната система. След 3-4-5 секунди изчиства да кажем този въздух (който идея си нямам от къде се набива) и колата завървява абсолютно нормално и така до следващия турбо сърдж. След този нежелан ефект, ако имам неблагоразумието да не превключа на скорост за да се върти двигателя от инерцията на автомобила и изчисти този въздух мотора изгасва. След не дълго въртене на стартер на 5-ти 6-ти оборот пали все едно не е имало проблем. Някакви идеи защо се получава така и каква е природата на този проблем ? Как може да се избегне това прекъсване на горивоподаването ? Използвах търсачката на форума и гугъл... но не открих подходящи резултати. Извинявам се за моета намеса с автомобил VW -> Различен от AUDI, но все пак си е същото, мотора е на АУДИ Благодаря предварително на компетентно отзовалите се !
  12. HellFire, Благодаря отново за включването, явно ще трябва да се подсили особено, ако остане вариант да съм с феродов съединител..... Е на дали е от луфт в коляновия вал, иглен лагер. центровката е супер... т.к. с феродов съединител всичко спи колата е супер! Само дето не успява да удържи едни 330 коня.... Номера на Валео ще го проверим утре по магазините макар, че се сетих и нещо друго -> AFB мотора е пак 2.5 V6, НО маховика и съединителя са други - мааааалко по-различни, например притискателя не е саморегулиращ, а моя е..... съответно ако този маховик по код на Valeo е от старите, трябва да сменя и притискателя и до колкото знам от pavelsst трябва да местя вилката на скоростната кутия, т.к. целия пакет е по-тънък .......ПФФФФФФФ егати лудницата.... все трябва да измислим някакъв вариант! Оптимист съм Някой не заваря ли маховици от двумасов да стане едномасов ??????
  13. HellFire, Разгледах каталога на Valeo, 835027 е за 2.5TDI V6 24V -> не е ли това едномасов сетъп за този мотор или аз не съм разбрал нещата добре ?
  14. vladi & HellFire -> Благодаря за информацията, ще е имам в предвид при премислянето на проблема! HellFire, Как да разберем моя дали е здрав (понеже нищо не дрънка попринцип) и съответно от морга дали е здрав и как ще се държи с керамичен съединител. Ако съм сигурен, че с чисто нов маховик и керамичен съединител няма да има проблеми, правя един 8 лъчов (с цел по-добър полусъединител) мисля че пак ще удържа нютонметрите... но ако го купя маховика и се окаже че не помага - трябва да се гръмна....
  15. dhtj, наистина ме разсмя надявам се да не е скоро audi200V8, от какъв двигател ? литри, бензин, дизел ? Отосно маховика може и да е поизносен.... с керамиката педала на съединителя отделяше доста надолу, но явно маховика създава големи луфтове и феродото приплъзва..... HellFire, притискателя е чисто нов но е факт, че явно маховика създава блъсканията, а феродото изтърва, защото усещанията ми са, че керамиката направо залепва и няма никакво приплъзване и тези блъскания яко се предават към кутия и т.н.т. От демпфер към твърд ще имам вибрации от ударите на цилиндрите, но пък съм V6 и предполагам, че няма да са толкова силни, колкото ударите създадени от луфт между двете маси на маховика - дори съм абсолютно сигурен, т.к. ако всички коли с едномасов блъскаха така както при мен щяха да се строшат скоростните кутии на 500% - наистина блъскането при мен беше невероятно силно, стъклата ми дрънчаха като на икарус, без да придавам мощност и ускорение. А и другите засилени коли предимно са 4 цилиндрови... демек при мен ударите от цилиндрите ще са по на често и по притъпени заради честотата. Добре би било да мога да направя теста с чисто нов маховик, но цената е много зла и тогава ще стане ясно дали са уморени пружините в маховика ми и затова така се получава или е пресметнато най-резките блъскания да ги поема съединителя (което започва да ме съмнява да е изчислено така). Дали от RS6 би ми паснал цял пакет - маховик, съединител, притискател... макар че между дизел и бензин най-вероятно трябва да има разлика в изчисленията и пружините в маховика особено до 1500об/мин, където аз имам оплаквания.... ? Или от някое 3.0TDI или 4.2TDI ?
×
×
  • Create New...