Jump to content

KFZ-Azubi

Members
  • Мнения

    244
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

3 Последователи

Друго

  • Kaра
    Porsche 944

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Сливен

Последни посетители

3327 профилни разглеждания

KFZ-Azubi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Всичко е наред...Няма смисъл от това. Аз не обиждам никого, като теб от сорта на "Дрън -дрън..." Не те познавам, нито ти мен. Нека не разваляме темата. Ще се радвам да се запознаем, ако някога идваш на драга в Сливен. Търси Кабаджов.
  2. Не съм си измислил нищо сам, просто цитирах> Re: Me 7.5 Launch control by kelesha » Sun Aug 22, 2010 7:50 pm No, no...........The principal at the end of the day is...other...integrated ME7 function called "launch control" cant built boost in start line so its absolutely useless, to made real launch control on ME7 you need more than software, i.e thats exactly what i wrote in my first post Мисля, че виждаш кой го е написал. Така че, не ми дрънкай ти глупости.
  3. @Marto7777 Виж тук, колега. Дори и Тони (R.I.P) e споделил мнение. Според написаното, не е много смислено, тъй като Ме 7.5 е без жило на газта - т. е. няма как да се генерира налягане, поне при ръчните скорости, когато дроселната клапа не е отворена до край.
  4. @рад4... Защо си толкова лош? Нищо конструктивно не каза на момчетата, на които очевидно им е интересно искат да обменят информация. Само омраза. Отделих ти 40сек. да ти разгледам сайта - голям смях. Може ли да си сложиш скрееншот на крак версия на уинолс от 2012 г? А за китайският ти Кес, просто ще пропусна коментара. Нали си голям майстор, плати 1500 евра за оригинал, без плъгини и без чек суми и без нищо... Освен това за топлото палене, само да светна пък аз, не винаги са нужни 255 оборота за да почне да впръсква гориво, поразгледай ги малко по-внимателно. Аз лично съм направил поне 50 ъпдейта (ти ги наричаш ъпгрейди) преди в Порше Изток за топло палене и от тях се оправиха 5 без смяна на стартер. Понякога ако ще и 50 мг. стартово гориво да напишеш(на празните квадратчета) когато стартерът няма сила, пак не палят.
  5. Е, няма да прекалявате с бензина.
  6. Почистването на смукателния колектор може да стане и по друг начин - без препарати, горелки и прочие, сваля се, налива се бензин(не много) и се запалва. Всичко изгаря.
  7. Джакинг мод е както казват колегите само при вдигане на колата, защото иначе има опасност да изпусне някоя възглавница, другото е за боксиране, да не се вдига и сваля.
  8. Някои хора твърдят, че повечето "ЛУК" маховици са били рециклирани и имали хлабина. Аз мисля, че са ок за цената си.
  9. Първо колата трябва да е ок механично - да се смени маховика, да се регулират правилно валовете (ако има нужда) и тогава де се търси друга причина да има впръсква 11 мг. на празен ход.
  10. Да, при читави дюзи. Обаче блб няма дпф заводски. А без Егр-а има още повече въздух в ниските. Става и по рязка така. Исках да кажа, че слабия черния дим не е толкова страшен, лошото е белия дим.
  11. Вероятно не е била помпа-дюза. Те всички изпушват без дпф-и. Аспусите почерняват. Най-хубаво се вижда на диното. Повечето хора, които се занимават с премахване, обаче не променят нищо друго, освен нещата с дпф-а, пр. лабда и т.н.
  12. Без дпф няма вариант да не пуши черно, поне малко. А другото не е много сигурно че ще е позитивно за мощността.
  13. Загрях, благодаря за затоплянето. Това може да се случи, ако централният болт е хлабав. Тук случая според мен не е толкова заплетен.
  14. Нещо не те разбрах. Валът на дюзите (кобиличния вал) е стационарен, той се закрепва с болтове за главата, а кобилиците се задвижват от гърбиците на изпускателния вал на който няма датчик, вярно е. Нали това имаше предвид?
×
×
  • Create New...