-
Мнения
2449 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно TDI_Fan
- Рожден ден 9.09.1944
Друго
-
Kaра
душегуб
Контакти
-
AIM
vanquishkbg
-
Website URL
http://www.coroflot.com/tsilkov
-
ICQ
0
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
Натрапник в София
-
Интереси
свински вратни пържоли
Последни посетители
4517 профилни разглеждания
TDI_Fan's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
1
Community Answers
-
Има доста варианти пружини но и това съм проверявал. При мен остана варианта да сменя предни и задни амортисьори, но просто вече не ми се занимава.
-
При мен го има същия проблем но на 1ВА - увиснала задница. Смених пружините с уж най-високите и същото. При мен като е по-високо окачването и предницата "щръква" и то неравномерно.
-
Няма повече сили тая помпа просто. Ако не ти е проблем питай от къде се взема тоя клапан. 300-400 лв са нищо сума за 30 мг гориво отгоре!
-
Е аз техния линк ти пуснах, ама те "щипват" и помпата. Иначе на тоя колата (2.5) даже лепи 400 коня. Колко пари и от къде се купува тоя клапан?
-
Всеки 2.5 му се сменя софта и разликата е осезаема особенно на по-старите модели които са с по-широки дюзи. На тоя мотор които е със сравнително голяма и лагава турбина без чип си е мъка. Кофтито при 180 коня модела е , че помпата няма повече гориво от за 190-200 коня и не усещаш голяма разлика - та напълно възможно е въпросния гуру в кавички да те е "отпратил с погнуса". Иначе ако се заиграеш с горивото ето какво става: https://www.facebook.com/CpcDieselNozzles/photos/a.334584356670302.1073741826.334528100009261/754113458050721/?type=3&theater
-
Повече аванс повече вървеж и по-добро палене. Макар че тръгнеш ли веднъж не би тярбвало да има разлика защото тогава аванса е динамичен. Авансатора впрочем ти прави перфектни % за -2 градуса статична настройка. Ама гледам и ти имаш една "пишкаща" дюза и втора на път. Тоя клапан имаше ли го или ти го сложи:
-
Е то тва да ти е драмата - да развиеш два-три шестограма. На фона на твоите "кански мъки" си е направо почивка.
-
Ми сега си я сложил на +1,8 - това значи BTDC (+). Трябва да врътнеш шайбата на помпата внимателно поне до 0 или до 2ATDC (-2)
-
Обърни внимание, че освен цифра има и букви: ATDC - after top dead center - след горна мъртва точка или - BTDC - before top dead center - преди горна мъртва точка или + Също така: Late е режим на максимално закъснение при което авансаторното бутало е напълно отпуснато (100,2%). По него си настройваш това което наричаш "статичен аванс" и при 2,5 заводски е на 2ATDC (-2 радуса) с диапазон 4ATDC(-4 градуса) - 0BTDC (0 градуса). Аз съм карал и на 0,5 BTDC (+0,5) и пак беше ОК. При 1.9 ТДИ диапазона е 2 ATDC - 2BTDC. Early е режим на максимално предварение 14,4-15 градуса. Тук ти показва дали авансаторното бутало може изобщо да го направи ( ако е износено не може). Обикновенно авансатора тук е на 10-20% и трябва градусите да не шарят с повече от 0,5.
-
Сондата на резервоара защо просто не я извади цялата ми разглабяше в резервоара? В моита нямаше нищо плашещо при условие че чаках апокалипсис като гледах какво дърпане беше след смяна на горивния филтър.
-
Ако си с модула на L&R това присветкване 3 пъти на дългите е нарочно и се нарича "светлинен клаксон". Трябва да се заслушам някоя вечер за жуженето. При мен сработват само на пуснат мотор и трябва при спиране бързо да ги видя, но аз нямам фабричен ксенон- това означавали че пак имам тоя превключвател? Така е ама поне пиши от къде е бил купен модула и кои го е монтирал та да знаем какво да избягваме.
-
Сложна ми е на мен електрониката и трудно мога да я схвана темата Кажи ми къде трябва да го чуя този шум - в купето или до самия фар. На фара съм чувал единствено как ми жужи китайския баласт, но тогава ДРЛ не работи. Не знам дали има значение, но къси/дълги ми минават през допълнително монтирани релета.
-
Не какво бучене имаш предвид?
-
Моя е от същия на L&R - нямам грижи и смущения.
-
Нямам идея защо точно такава система за обезвъздушаване са ползвали. Иначе историята с обратната нафта тук е усложнена защото тя играе охлаждане - реално 70% от нафтата се връща обратно.