Здравейте Искам да питам може ли да се преправи Б6 1.8Т 150 коня с предно предаване и 5 скорости на Quattro с 6 скорости. И какво ми е нужно освен скоростната кутия, кардан, диф и полуоски ? Поздравй
Оказа се че мойта кола няма задни говорители на вратите нито усилвател а и няма окабеляване за говорители и усилвател. Незнам какво е това изпълнение но е заводски така не е избушвано нищо.
Гледам че в аутодатата има 2 варянта ако не си с босе музика. Единия е с усилвател и буфер а другия е без усилвател и без буфер. Мойта кола няма буфер и е възможно да нямам и усилвател като гледам по схемата.
Здравейте Наскоро забелязах че задните говорители на колата ми не свирят.Колата си е със стандартната музика (не е босе). Въпроса ми е следния.. Имат ли говорители отзад всички Б6-тици? Варянтите са да няма или да не са закачени за СД-то но исках да питам преди да почна да разглабям.. Поздрави на всички
Незнам как ги изкарвате тия налягания от тия турбинки А въпроса с горивото как го решавате ако не е тайна то само с въздух не става. Чули ли сте нещо за смеси въздух гориво?
Мойта е нова. След като купих колата веднага отидох в един сервиз да сменя маслото и ми се струва че са ми сложили филтар менте ФИЛТРОН и той е пропуснал сия сажди.
Налягането грам не е двойно от 0.9 става на 1.2 нормално. Аз имах такъв Голф и съм го карал 100 000км с турбина на 1.3бара и не съм имал никви проблеми. Единственото което не издържа е съединителя. Рано или късно почва да буксува. А относно разхода определено пада но не с 1л а максимум с 0.5л. Това по бодр комп не са реални показания след слагането на чипа.
След като вчера доразглобих турботи и установих причината за получилич се аксиален луфт. Масления отвор на за мазане на аксиалния лагер (който е около 0.5мм) се оказа затиснат от боклуци