Jump to content

kdl

Members
  • Мнения

    109
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 B8 TFSI Quattro

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

kdl's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. 1BL e със сигурност, сега проверих пак. Странно име има наистина, важи за Drive Select (ADS) или Electronic Damping Control. Не регулира във височина, само втвърдява или омеква в зависимост от режима. Всичко идва от амортисьорите. 8K0 512 141 G е приложимо и при моята, съдейки по каталозите. Това за щангите е интересно, струва си да се подготвя с малко четене в тази посока. Добре... засега реших да не я мятам 3см нагоре. 2см на двата моста изглежда приемливо. Ще пробвам да поръчам директно и да виидм как ще се развият нещата. Благодаря за коментара.
  2. От много време обмислям да си взема Q5, понеже искам малко по-висока кола. А4ката ми обаче е много натоварена с екстри и не намирам друга кола все още, която да ме грабне. Затова си мислех първо да сменя пружините, но се отказах. Моите са си идеални, колата вози прекрасно и е много стабилна. После ми светна, че има китове за лоши пътища. Намирам обаче само версията за задния мост: 8K0 512 141 G Тези тампони са 15мм лифт, което предвид моето окачване, ще я вдигне до нивото на нормална B8. Бай руснак произвежда китове по 30мм. Задните са от този вид: предните изглеждат така: С такъв кит, би втрябвало да я вдигна 15мм над нормална А4 Б8, което ме устройва. Колата е дълга и ще изглежда и визуално ок. Някой от вас играл ли си е с такъв подход и ОК ли е всичко или наблюдавате аномалии в поведението на колата? Мерси.
  3. Парктроникът и камерата оригинални ли са или: * оригинални парктроници и неоригинална камера * неоригинални парктроници и неоригинална камера?
  4. AMI adapter-a е с цел активиране на AUX-а, ако го нямаш готов. Иначе WAZE директно е или с chromecast (споменато по-назад в темата), което е евтино като решение, но доста смислено, или с цялата устройство, за което пишем по-горе. То се представя за AndroidAuto/Apple Carplay автомобил и телефоните се закачат към него и влизат в специфичния режим.
  5. Слагай го смело. Прочети темата. Има линк към продавача в Али, после ти трябва АМИ адаптер да тръгне AUX-а. После ще те дразни Андроид Ауто-то, и ако не си с iPhone, ще почнеш да ползваш такъв
  6. kdl

    клема 15 или +12V на контакт

    Някъде в дясната бушониера, под жапката намерих такъв бушон, който си имаше 12V на първи контакт (вкаран ключ). Хвани един мултицет и провери. Моя регистратор прецених да го включа само при ACC (т.е. контактни 12V), на друг бушон. Ако имам нужда да продължи да записва след като загася двигателя, мога просто да включа на контакт след няколко секунди и да продължи да работи. Кондензаторна ми е, но има 10ина секунди преди да спре записа. Ако ти е конкретно за камера, премисли го пак дали имаш наистина нужда от 12V на първи контакт. Ако да, ще намериш лесно такъв предпазител.
  7. Да, и двете имат парола.
  8. И аз не съм фен на деактивирането. Бях ги спрял, после си ги пуснах пак. Особено зимата на дълъг път е полезно да са активни. Тъпо е, че не са на отделно копче като при някои Мерцедеси, но... така са преценили хората. Disable Headlight Washers [09 – Cent. Elect.] [Coding - 07] -> Long Coding Helper -> Byte 18 Bit 0 - Remove check mark (1 = headlight washers installed)
  9. Колко пари? Ами... камерата беше от по-скъпите Али камери, GreenYi. Излезе около 40лв, издебнах я на моментно намаление. Митниците решиха, че е нещо апетитно, задържаха го, загубиха ми няколко часа да търся платежни, да правя скрийншоти и попълвам документи, да бъде освободена от Български пощи. Това добави още 15ина лв за новата услуга "загубено време". Иначе да, спестиха ми разходката до митническите гишета. Самoто устройство беше около 400лв., с доставка от ЕС. Пари за монтаж няма, времето ми е сумарно около 10ч., като основното е пиене на бира и тестване на модула, при разглобена кола, да се уверя че работи и ми върши работа. 6 часа да прекарам окабеляването на камерата както трябва, да съм доволен. Особено пипкаво е преминаването от купето, към вратата на багажника (при комби в моя случай). Трябва да се следва пътя на другите кабели и да се позиционира снопа добре. Мястото е малко и неудобно, така че си изисква спокойствие. Другото хубаво е, че можеш да си седнеш в багажника на комбито и да си работиш, без да се кривиш в странни пози. Вероятно може да се направи всичко, и то добре за 4 часа с камерата, при ставка за подобна работа 50-75лв/ч, можеш да го сметнеш. Не знам, ако трябва да се добавят микрофони, при по-ниско оборудвани коли, колко още играчка е. От няколко дни карам основно с iPhone-a, работи безупречно. Друг glitch в системата, който няма нищо общо с кутийката, е че ако искам да сваля запис от dashcam камерата ми, iPhone-a се закача за нейното WiFi, вижда веднага свободна WiFi мрежата на CarPlay-a, и закача към нея. Явно така им е написан софта, че има ли CarPlay мрежа около него, да разкача от всичко друго и да скача на клона без да пита. Това си е свързано с Apple и софтуера им. Няма нищо общо с тези китайци. Досадно е, но какво да се прави. Но определено влизаш в колата и вече е закачено за 1-2 секунди. Нищо общо с Android, работи прекрасно.
  10. Малко ъпдейт След 3 BIN файла до тук, пратени ми от съпорта, все още не можем да подкараме парктрониците на екрана на камерата. Звуково си работят идеално. Визуализацията на парктрониците си е полезна обаче и определено ми липсва. Все още ги тормозя, да видим какво ще излезе. Изключих завиващите линии на камерата след като я монтирах на багажника. Може би има някакъв резон в тях, но не мога да им свикна и ми е по-лесно без тях. Бях планирал 2 часа за монтажа на камерата, но ми отне 5, дори малко отгоре. Просто го изпипах и гледах да си прекарам кабелите както трябва, по стандартните кабелни трасета. Carplay работи прекраааасно. Android Auto е кошмарно зле. Отвратително е, че не ми дава да си пиша адреса, на който отивам от телефона. Иначе си работи... да малко по-бавно от Carplay, но върши работа. Не е имало нито един случай да забие със Samsung S9 досега. Има един кофти момент, при който маневрирам след, за да изляза от гаража, няколко секунди по-късно решава да ме пита дали искам да закача Android Auto, като dialog box върху картината на камерата, но не мога да избера нищо, понеже не съм задържал все още NAV-а да пусна картината от интерфейса на екрана. При Carplay няма такива глупости, директно закача и ми позволява да си пиша адреси от телефона и мога да си ползвам спокойно всички приложения за навигация (Here, Sygic, Waze, Apple Maps, Google Maps). Май, май ще се връщам на Apple за основно устройство.
  11. Ето ти малко за ориентир:
  12. kdl

    2.0TFSI гори масло

    Мдам, сайтът на Равенол е интересен. Според тях мога да карам CDNC-то спокойно, по 15х.км. с масла с вискозитет от 0-30 до 10-40, което ми е малко странно, но няма да го задълбавам. Направи ми впечатление, че HTHS варира за допуск между 3.6 и 4.1 BXW мотора варира с HTHS 3.6 до 3.7, при вискозитети от 0-30 до 5-30. (За протокола понася 0-40 на Репсола прекрасно, но оставаше и да не го прави). AUM мотора е аналог на моето CDNC и всичко написано важи и тук. Продължавам да съм изумен с това 10-40. Още един турбо мотор, за който погледнах е аналогичен на CDNC-то и AUM-a, асмо не са вкл. 10-40 там, но пак е м/у 3.6 и 4.1. И явно ще продължавам с моята си методика за масла: 229.3 и 229.5 по Мерцедес. Google "Bevo 229.3" или .5 съответно и си избирам вискозитет на усет. Просто трябва да хвърлям по един поглед дали има данни за HTHS. Като допълнение, Мерц различават дизелови от бензинови масла доста ясно: 229.31 и 229.51 са дизелови от масовите, имат и други спецификации, но да не задълбаваме. Като 229.5 като цяло са по-скъпи масла. Нещо покрива ли 229.5, покрива 229.3 и е безопасно. Дано и моя пост дава някаква насока. Много е важно не само да го пише на тубата, но и на BEVO да го има маслото, че иначе е малко "написахме си каквото си искахме на етикета". Ontopic: Колкото до Cyclon маслото, по МБ е 229.1, което автоматично го мята най-ниско в класацията на маслата. Аз лично не бих се занимавал, иначе я има в списъка на BEVO за 229.1.
  13. kdl

    2.0TFSI гори масло

    @P_PETKOV, съгласен, не целя да подвеждам никого. Лично аз се старая да карам с най-добрите масла, които мога да намеря за колите си. Естествено това са обикновени машини, а не някакви екзотики. Разбира се, че могат да се карат и с 30ки, може би се изразих прекалено крайно. HTHS... никога не бях се заглеждал в него, но всичките (без Repsol-a, понеже липсват данни) са с HTHS около 3.6. Това ли е оптималната стойност?
  14. kdl

    2.0TFSI гори масло

    Аз карам моята с 0W40 като по-висок клас масла от стандартните 5W40 хидрокрекове. От лесните за намиране и евтини, съм си харесал Repsol Elite Cosmos 0W40 и нямам никакви грижи с него. Минал съм 10х.км. и не ми гори нищо от него. Втора смяна съм с такова. Моето tfsi е със сменени бутала гаранционно и си го поддържам, та... не мога да се оплача. Принципно се старая да сменям на 10х.км. макс. Друго масло, което много ми харесва е: AMSOIL 0W-40 Signature Series Но то е по-скъпо и трудно за намиране, а не обичам да се презапасявам с масла, малко ми е ненужно От обикновените 5W40, тези са ми фаворит, но гледам да минавам на всичките си коли към 0W40 вече и просто на жена ми колата поема при смените на маслото остатъците от тубите на 5W40 маслата, докато изчистя остатъците. Motul X-Cess 8100 5W40 Repsol Elite Competicion 5W40 Тези са ми сигурен залог и досега не съм попадал на ментета от тях. Както и няма никакъв проблем да се смесват Колкото до 5W30 маслата... за мен е недопустимо да се сипват в бензинов мотор, камо ли турбо такъв... но на всички производители не им пука особено, стига колата да си мине гаранцията
  15. Може, има MirrorLink, не съм го тествал още. Аз съм изумен, че линиите завиват, при това изглеждат смислени. Не съм сложил още камерата на багажника, да изтествам до колко са адекватни, но е добре. Дотук и Андроида и iPhone-a се закачат безгрижно, като Siri дори успява да хване смислено гласови команди за навигацията... нещо което не очаквах. Колкото до проблема с парктроника, аз съм си малко такъв и ще ги тормозя. Все в един момент ще го оправят Иначе не е толкова голям проблем, съгласен съм. Пратиха ми BIN файл за MCU ъпдейт към версия 20.6.20.20. Дори имаха screenshots как това оправя проблема, въпреки че при мен не проработи за момента и продължават да се мъчат. Сега се вълнуват за dipswitch setting-a, но той е ясен, и това им пратих.
×
×
  • Create New...