Jump to content

ge2e

Members
  • Мнения

    521
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi Tigrica

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Варна

Последни посетители

2635 профилни разглеждания

ge2e's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Добър сервиз проверка дюзи, стенд? Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
  2. Понаместих я чука още малко и вече не закача. Събрах всичко и запалих. Чудооо...Няма претрисане и черен дим. Позагрях я и направих тест - всичко е ок. Ще карам така. Мерси на всички за коментарите! Sent from my LG-H320 using Tapatalk
  3. Прибвах с чука...вече се движи Едвам закача в края. Като я събера ще видим Sent from my LG-H320 using Tapatalk
  4. Днес свалих дебитомера. Клапата опира леко от едната страна и задържа. Явно след гърмеж. Има ли шанс за изправяне или да търся друг? Sent from my LG-H320 using Tapatalk Sent from my LG-H320 using Tapatalk
  5. Мерси за инфото. Ще проверя и ще пиша. За обща култура къде в Пловдив правят платките? Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
  6. Страх ме е да не прецакам здрав дебитомер - ако е такъв. В понеделник се разбрах с Ицо Мерсинков да я види. Ще пиша какво е казал. PS Между другото да попитам дебитомера на Ауди Б4 ABK среща ли се на модели на VW ?
  7. Явно ще се ходи при специалист. Предложения за Варна - имаше един Христо Мерсинков. Само, че знам че коли с газ ги отказва. Други идеи? PS. Ако отворя гофрираният маркуч ще мога ли визуално да огледам клапата и да видя дали там нещо е прецакано?
  8. Много полезно инфо, но не искам да експериментирам и евентуално да прецакам настройките на дебитгомера. Някой познава ли някой наистина добър специалист на такива инжекциони във Варна?
  9. Досега не съм имал проблеми със дебитомера. Ако е той няма ли да дава отражение и на газ. Как мога да го тествам?
  10. Ауди 80 Б4 2,0 АБК с обикновенно АГУ. От вчера наблюдавам следният проблем: Запалва без пролем на бензин. Прекъсва, пуши черно и мирише много на неизгорял бензин. При студена/ топла без промяна. При по-високи обороти се усеща по малко , но на празен ход много. При движение се получава едно забавяне, придърпване, забиване. При превключванте на газ - проблеми няма. Върви си, не прекъсва, не забива. Четох доста от темите и проверих следните неща: Кабели и свещи - ок, сменени преди 15х.км Температурен датчик - ок Бензин - 15-20л; Дистрибуторна капачка и палец - сменени преди 15 х.км Ламда сонда - не съм сменял Бензинова помпа - сменена преди 20 х.км Споделете, ако имате предложения.
  11. Проблема решен, поне за сега. Колата си е загрявала затова е светнала лампата на таблото за висока температура. Датчика е блокирал и затова си премигвал постоянно. След смяна на датчика - лампата угасна. Проблема със загряването си остана. Проблема беше протекло радиаторче на парното. От там пада налягането/циркулацията и загрява. Проблема решен с байпас на радиаторчето - сложих едзна тръбичка между двета маркуча за радиаторчето. Лятото ще бъде така, наесен ще му мисля. Благодаря за коментарите.
  12. Мерси за съветите binev, ще направя теста и ще драсна. Sent from my LG-H320 using Tapatalk http://audibg.com/forum/index.php?/topic/24743-температурен-датчик Намерих стара тема и излиза че датчика за таблото е горе в дясно. Левият е за пета дюза/студен старт, а долният за управлението на ДВГ. Ще видим... Sent from my LG-H320 using Tapatalk
  13. От горе в ляво - с три; От горе в дясно - с два; От долу - трябва да проверя, мисля с два
  14. Мерси за инфото, но продължавам да се чудя при мен защо са три датчика и кой управлява лампата на таблото ???
×
×
  • Create New...