Jump to content

McclouD

Members
  • Мнения

    222
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно McclouD

  • Рожден ден 5.04.1990

Друго

  • Kaра
    Audi A4 1.9 TDI AFN

Контакти

  • Website URL
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1503502942&ref=profile
  • ICQ
    0
  • Skype
    denislav.nikov

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    Варна

Последни посетители

1597 профилни разглеждания

McclouD's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. McclouD

    Смяна на пръскалки

    Не би следвало да има нещо такова колега. И със сигурност нама как да е в пръскалките. Най-логично е да е в самата помпа. И това е ако има някакъв такъв клапан. Напълни казанчето до върха. Пръсни да излезе течност докато стигне някакъв ориентир. Или бележи с маркер. Погледни на сутринта нивото или сам прецени за колко време ти го връща. Пътя е кратък и фито е малко. Така че мярката трябва да я правиш много финно. Смятам че няма. Това е като да сипваш вода в чаша пълна с вода през сламка. Самата вода трябва да си е достатъчен "клапан". По скоро помпичката да е сдала багажа. Амин
  2. McclouD

    Смяна на пръскалки

    Така, ето какво сътворих аз. Не можах да открия пръскалки, който да са съвместими. Цените който ми предлагаха бяха неоправдани за ефекта и реших да си го направя DIY project Та, процедурата продължи около половин час, защото малко трудно извадих рамената на чистачките. Състой се от покупка на "материали", посочени в самия клип като описание, аз ги закупих от Бриколаж. Монтирани са на пластмасовата кора, която е между предния капак и стъклото. Не се забелязват от далеч изобщо, дори бих казал са направо невидими. Цвета е черен. Запазил съм си оригиналните пръскалки, за да се запази оригиналния вид на автомобила. Процедурата е повече от задоволителна. Аз го направих с 4 пръскалки, но смятам че 2 ще са повече от достатъчни, а и налягането ще е по-голямо. Нямам време да откача крайните 2 в момента - скоро и това ще стане. Съветвам Ви да си купите дюзи на 90* разпръскване, както направих и аз. Мислете къде дупчите кората, защото ще Ви остане реглаж само наляво и надясно, няма да може да ги движите нагоре и надолу. След всяко запушване на дюзите, което в случая е почти невъзможно, защото отворите не са никак малки, просто отвивате отгоре дюзичката и слагате нова. Цялото удоволствие ми струваше 15лева и половин час Успех на всички. Надявам се да съм помогнал на някого. Ето го ефекта:
  3. Здравейте.Имам едно бързо въпросче свързано с един приятел, който е останал на магистралата тази вечер заради проблем със скоростната кутия. Колата е Б5 2.8 автомат. Както е изпреварвал, колата е върнала неестествено предавки надоло и просто е спряла. Колата не е останала на скорост, на "свободна е". И не реагира автомата на никакви команди. Полуоските са здрави и 4те,защото е куатро. Моля давайте идеи къде да започне да се търси проблема. Може ли да е просто софтуерен бъг, защото знам че автоматите могат да се ресетват и тн. Ще съм ви много благодарен. Всичко хубаво !
  4. Искам да изкажа огромни благодарности на колегата ivanestioза изчерпателното обяснение на проблема. Имах същият проблем - не ми изключваше помпата веднага след като заключи вратите, ами се налагаше да работи около 10-15сек след натискане на бутона. Отворих я само от малкото "капаче", което е точно до изходите за вакум-тръбичките и мръднах съвсем леко пластините до средната. Резултатът е моментално изключване на помпата след отключване или заключване. Благодаря!!!
  5. Ами по принцип, се замислих за този вариант, но като видях моето, че си е мекичко все още и на пръв поглед здраво... си мислех че може да има деформирано по казанчето и за това да тече... за това се отказах от варианта за ново уплътнение. За сега нямам проблеми с течове, ще видим до кога
  6. Благодаря Ви колеги, точно така, другите 2 болта се виждат след като се свали подкалникът. Достъпът е лесен и не отнема много време за монтаж и демонтаж на казанчето. Моето беше протекло от уплътнението, което обхваща датчикът за количеството течност. Намазах го със силикон, да видим колко ще издържи. Утре ще монтирам, защото пише 10ч да съхне. Поздрави!
  7. Благодаря, тези дни ще си поиграя
  8. а яснота има ли къде се държи това казанче... болта който е отгоре е ясен... другите?
  9. Здравейте, преди 2 дни видях локва под колата и в първия момент се стреснах, но като отворих капака видях, че е изтекла течността за чистачките. Това казанче на времето като взех колата, течеше от помпата, бях я олепил много хубаво със силикон, но явно пак е протекло от някъде. Сега на въпроса: как се вади това казанче, или как се открива достатъчно достъп до него, понеже когато аз го правих това, цялата кола беше разглобена за смяна на ремъци и точно като махнах кулера, ми се откри перфектен достъп. Та, има ли някакъв по елементарен начин сега, без да разглобявам цялата кола? Помпичката ми е от страната на фара, така че вариант само с подкалникът няма да свърши работа Благодаря предварително. П.П Колата е а4 б5 97г 1.9 тди
  10. Благодаря Ви за помощта, оправих работата, всичко си свири и изобщо не ми липсва оригиналният усилвателят. Ако някой има нужда и е изпаднал в моето положение, е добре дошъл. Ще му помогна с удоволствие. А Ви благодаря, защото докато си водих монолог във форума, стигнах до правилната идея
  11. Значи днес видях схемата зад радиото, имам преходник, който е слаган от предишният собственик, който обхваща буксата кафявата (оригиналната) и буксата с тонколоните който са отзад (кабелтие и излизат в жълтата букса, която е съединена в една друга), като общо жълта, зелена и синя, влизат в другата част на преходника, като така образуват цялостната букса, която афтърмаркет плеара си иска. Оф сложно ама.... луда работа. Тази синьо,зелено-жълтата според мен продължава нагоре към таблото, може би от там взема сигнала който излиза на ФИС-а като си с оригиналното радио. Лошото е че не знам как да разбера сега кой кабел от тая жълтата какъв е, виждам толкова малка част от тях, че никакъв надпис не ми попадна пред очите. Като заключение трябва да се съберат двете в една... и да си влязат нормално в плеара. Като допълнение само да уточня защо смятам така, защото : като е навързано всичко с преходника, и отзад(от буксата която излиза преди усилвателя) налучквам кой кабел кара тонколоните да засвирят, тонколоната се чува, но много тихо, едвам го долавям, въпреки че радиото е наместено да свири само задните тонколони. И си мисля, че в тази черна кутия на преходника, има нещо което обърква цялата схема, затова искам да го елиминирам преходника като елемент и да видим какъв може да е резултата.
  12. 17.90 ми казаха днес Айде сега помагайте да измислим начин да засвирят без този усилвател
  13. Най-вероятно ще "тръгне", само че трябва да направиш една много хубава инспекция на всичко надоло. Има ли посинели чаркуляци.. хвърляй всичко Успех.
×
×
  • Create New...