Jump to content

ingol6tadt

Members
  • Мнения

    25
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

ingol6tadt's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Аз мисля че аудито е внос от швеицария,заради стоповете,зна4и аз съм карал такава машина и страшно върви,а щом е и куатро,звяр,единственото,което може да те тревожи,са годинките и километрите а и моите впечатления са че такива наточени коли обикновено са ги карали доста яко и са настъпвали педала на смърт,съответно от тези 136 коня реално в момента са останали към 100-120.но дано имаш късмет,като смятам че реалната цена на колата е 3000лв.ако ти харесва вземи я,но хубаво я тестваи преди това.успех колега в покупката.
  2. АЗ СЪМ СЪГЛАСЕН С КОЛЕГИТЕ ЧЕ ИМА РАЗЛИКА МЕЖДУ 300лв. ЦЯЛА ЗАПЛАТА И 300 СУМАТА,КОЯТО СИ РЕШИЛ.АКО ГОВОРИМ ЗА 1-ВИЯ ВАРИАНТ МОЯ СЪВЕТ Е НАИСТНА ДА СИ КАРАШ,ЛАДАТА.АУДИ НЕ СА АВТОМОБИЛИ ЗА МАЛКИ БЮДЖЕТИ,ПОВЯРВАИ МИ ЗНАМ ГО ОТ ОПИТ.С ТЕЗИ ПАРИ ЕДВА СМОГВАШ ДА СИ ПЛАТИШ ДАНЪЦИ,ТАКСИ,ВИНЕТКИ,КАСКО,И ГО,КАМО ЛИ ДА ВЛЕЗЕШ В СЕРВИЗ АКО СЕ НАЛОЖИ,А ТОВА ВИНАГИ СЕ НАЛАГА,ВСЕ ПАК ГОВОРИМ ЗА КОЛА НА СТАРО,НИЩО ЧЕ Е АУДИ.ОСВЕН ТОВА АУДИ СИ ХАР4АТ БЕНЗИН /АКО СМЕТНЕМ ЧЕ ЩЕ КАРАШ БЕНЗИНОВ АВТОМОБИЛ/И ОСОБЕНО ГРАДСКОТО КАРАНЕ СИ Е НАПРАВО ДРАНЕ.АЗ ЗА МОЕТО Б4 КОЕТО Е 90К.С. ДАВАМ ПО 200ЛВ. НА МЕСЕЦ САМО ЗА ГОРИВО,И ДОБРЕ ЧЕ ВСИЧКО СЕ ПЛАЩА ОТ ФИРМАТА В КОЯТО БАЧКАМ ИНАК И АЗ ЩЯХ ДА СЕ ПОЗАМИСЛЯ ДАЛИ ДА КАРАМ АУДИ.ИНА4Е ПРИ ВТОРИЯ ВАРИАНТ ПАРИТЕ 6ТЕ ТИ СТИГНАТ,НО ТУК ОТНОВО ЗАВИСИ,КОЛКО КАРАШ,ДАЛИ ГРАДСКО ИЛИ ИЗВЪН,КАКВА КОЛА СИ ВЗЕЛ И КОЛКО ДОБРЕ Я ПОДДЪРЖАШ.ИНАЧЕ АКО ВСЕ ПАК СИ ВЗЕМЕШ АУДИ С ТОЗИ БЮДЖЕТ,ТЕ СЪВЕТВАМ ДА СИ КУПИШ Б3,ТЯ Е ЩЕ ТИ ИЗЛЕЗЕ ПО-ЕВТИНО,ПАК ТИ ГО КАЗВАМ ОТ ЛИЧЕН ОПИТ.ЖЕЛАЯ ТИ УСПЕХ С ПОКУПКАТА И МНОГО БЕЗАВАРИИНИ КИЛОМЕТРИ.
  3. по втория проблем е по-вероятно да е заминала помпата.ако не я караш на бензин изобщо,и имаш малко,колкото да запалиш,бензинопровода е изсъхнал и е пълен с боклуци и какво ли не/това е родния бензин/.успех с решението.
  4. имах подобен проблем на старото ми ауди,и аз обикалях маистори,един каже така,друг онака,само се изръсих с пари.моят съвет е следния-отиди да ти направят една хубава промивка на инжекциона,след това смени заедно,въздушния и горивния филтър,и сипи повечко бензин,аз така си реших проблема-същия мотор като твоя.не мисля че е от бензиновата помпа.успех.
  5. колега формулата е взета от сборник данъчни закони,които са актуализирани към настоящия момент.там в графата за данък МПС,има цяла таблица на стоиностите,като се вземат под внимание кубатура,конски сили,възраст на колата и т.н.ако се интересуваш погледни ги и така ще си изчислиш данъка и на Б4-та и на А6-та.
  6. за тези,които коментираха данъка ще кажа че за всички коли до 100 к.с.,с действащи катализаторни устроиства,има 50% намаление на данъка.а самият данък се изчислява ето така:за коли с мощност до 100 коня,данъка е 0,54 стотинки на киловат,а на коли с мощност над 100 коня, 1,23 на киловат.
  7. значи колега,лично аз те съветвам да си вземеш,2000см3 мотор.аз карам този който е моноинжекцията,92 к.с.и съм доволен от него.препоръчвам ти го.моторът ми е АБТ.поддръжката му е евтина и поносима,а самия двигател е здрав и издръжлив.само че не е за състезателно каране и ръчкане,а просто за нормално шофиране и удоволствие от возенето.големият двигател също е доста добър-2.0,115 к.с.,пълна инжекция,но тук много внимаваи от кого купуваш колата и по-специално,какъв внос е.понеже се занимавам с тези неща,горещо те съветвам да избягваш коли внесени от италия.заложи на австрииски и немски внос.за този двигател 1.6,101 коня,изобщо не ти го препоръчвам-много слаб мотор за много тежко купе,тромав и много харчещ бензин.този двигател се монтира на седаните и комбитата от последните им години на производство-94-95г,като същия мотор се слага и на А4-та,после.хубав мотор е и 1.9 ТДИ,даже малко съжалявам че не си взех такъв,но цената му е по-висока от бензиновите варианти.успех в избора.
  8. здравеите колеги,тук има хора с наи-интересни и разнообразни работи,което определено ме впечатли.ами да кажа и аз с какво се занимавам.тази година завършвам право в СУ,и покраи това работя в тази област-договори,регистрация на фирми,автомобили,пререгистрация,обжалване на актове,абе всичко свързано с правото.преди работех в кантора,но сега сам съм си шеф и си имам собствена клиентела.така че ако някои има нужда от помощ,да казва.автомобилите са ми страст от детинство,така че в момента и от тях припечелвам по нещо-занимавам се с покупко-продажба на коли 2-ра ръка.иначе 1 година работих в Щатите,по-точно в Аляска,като шофиор на автобус,а впоследствие станах транспортен мениджър,във фирмата за автобусни превози, в анкоридж.беше страхотен опит.та това е от мен колеги.а забравих да спомена че в момента обмислям вариант да започна таксиметров бизнес.
  9. ingol6tadt

    Оферта в mobile.bg

    на тази кола или нещо хич не и е наред и става въпрос за скрита уловка,която може да те загроби финансово,или има проблем с документите/може да е крадена/,или се продава по спешност.за това изпълнение цената е малка.ако ходиш да гледаш колата и си решил да я купужваш,хубавичко я тестваи.виж да не удряна някаде.обикновено си личи,понеже е нескпосано направена,ако има ръжда някаде по калници ,прагове или вежди със сигурност е удряна.успех колега.
  10. поздравявам колегите които така хубаво са направили колите.наистина е естетически красиво да видиш такова нещо,пък и явно те са си мераклии.дано карат дълго време по родните пътища.но точно заради тези пътища,не бих вкарал пари във външен тунинг.аз съм повече фен на тунинг на мотора,музиката,скоростите.бих искал да попитам,бих могъл да вдигна мошността на моето ауди-80,Б4,91г,АБТ мотор,92к.с.,с поне 20-30 коня отгоре?приемам всякакви мнения и съвети от по-разбиращи и компетентни от мен хора.благодаря ви.
  11. приемам критиката ти колега,аз си знам че не е изговарям и изписвам правилно,но занапред ще зная.това е да си немскоговорящ.
  12. благодаря за информацията колега.
  13. да чукам на дърво,досега не ми се е налагало да правя сериозни ремонти по колата,освен смяна на консумативи и реглаж.но за мен добрия маистор е като личния лекар и адвоката-ходиш само при един,които е проверен че ще ти свърши работа бързо и качесрвено.така аз лично в момента си правя колата в автосервиз "хеед",които се намира на "Стамболийски",точно срещу 3-то РПУ зад "Нипроруда".там хората си разбират от работата не взимат скъпо/смяна горивен филтър-5лв.,смяна ангренажен ремък с обтягаща ролка-60лв.с труда/,не се чака като за световно.за тенекеджийски услуги препоръчвам един страхотен майстор-казва се Сашо и тел. му е:0889 634 871.този човек прави чудеса с боята и ламарините на колите.особено при тежки удари и катастрофи,колата след това е като излязла от завода-никакави вибрации на купето,никакво усукване,перфектно напаснати ламарини и възли.горещо го препоръчвам.
  14. ingol6tadt

    Гори масло

    съгласен съм с колегата,според мен трябва да смениш гумичките на клапаните.имах същия проблем на моето ауди/80 1.8,89г./и ме уплашиха че трябвало да се отваря мотора,но нещо не повярвах и смених само гумичките-проблема се оправи.съветвам те да го направиш това скоро,иначе ще почне да харчи много масло и ще трябва да доливаш по-често.успех.
  15. колеги мога ли да ви попитам къде да си оправя шибидаха,4е не иска да се отваря и в двете положения.освен това явно уплътнението е пропуснало,понеже въпреки че сега е затворен пропуска вода,която прониква до тапицерията на тавана и е започнала да я отлепва.във връзка с това ако може да ми препоръчате и добър автотапицер.става въпрос за твърд шибидах на ауди 80,1.8 ,89 година.благодаря ви предварително.
×
×
  • Create New...