Jump to content

Ivanu6ka

Members
  • Мнения

    704
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Ivanu6ka

  • Рожден ден 20.09.1976

Друго

  • Kaра
    1.9TDI, AWX, 96 KW

Контакти

  • AIM
    Ivanu6ka
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0
  • Skype
    ivanu6ka

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Дупница

Последни посетители

2729 профилни разглеждания

Ivanu6ka's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Има фабричен антенен усилвател, който често се прецаква, но по принцип в градовете е силен сигнала и трябва и само с телче мушнато отзад да слушаш музика нормално. Антенния усилвател на седан е над задното стъкло...а антената е лепенка на самия задния джам :)! Ако си комби не знам дали е същото. Има теми за антенния усилвател...потърси ги ако се налага!
  2. Какви глупости пишете, човек и да знае какво става ще се обърка. Маслото се сменя на 15000 км или 1г време...което настъпи първо. Така е настроен и сервизният интервал, който се нулира при всяка смяна. Когато наближи или по време или по изминати км до гореспоменатите граници колата почва да подсказва, че е време за смяна на масло, филтри и прочее. Това дето го пише е на жабарски, а аз не разбирам жабарски....но не се и налага. Остават 24 дни до затваряне на годината от предишна смяна...и 10200 км, което означава че за последната година си минал около 4800 км. Ако имаш доверие на маслото, че има още км живот, въпреки че е минала 1 година откакто си го сипал, си карай смело и безотговорно. Иначе сменяй и нулирай пак. Или пък нулирай и си карай....ма все пак се сети някога да си смениш маслото по спомени.
  3. Зависи от инсталираната електроника, но няма да сбъркаш ако сложиш нещо от сорта на 77 до 80 А/часа. По-малки не е желателно...по-големи -няма д аимаш място...та също не е желателно.
  4. Тези 300-400 мл повече са 3-4 милиметра по щека...а не 5 см, както обяснява колегата. Провери си моркова и щеката както те посъветваха, че имаш нещо объркано.
  5. накладки! За течността е друг символа.
  6. ......ако имаш такъв бутон :)! Има вариант и да нямаш и тогава трябва да си"насадиш"! Има теми по въпроса!
  7. амортисьорите имат и пружиниращ ефект....т.е. разтягат окачването. Те са газови и са в разтегнато състояние нормално. Като ги натиснеш оказват съпротивление и като отпуснеш се разтягат сами. Така, че като поизпуснат колата все пак кляка малко. Но прегледай все пак и пружините.
  8. Колега и аз бях така. Видими гумата започна да ми се крие в калника :)! Взех амортисьори за смяна и като свалих гумата се оказа, че и двете задни пружини са ми счупени. Липсваше по витка...витка и половина та смяната се оказа на пружини плюс амортисьорите, като последните също бяха заминали и двата. След смяната дупата (задницата) видимо се повдигна и вече не закачам и от най-малките легнали полицаи :)! Сваляш гумите и гледаш...ако са ти здрави пружините-вземи само амортисьори......ма ми се струва, че и при теб по някоя витка има счупена!
  9. Входове на усилватели се съгласуват по ниво на сигнала и по съпротивление. При теб явно нещата са свързани "както дойде". Виж някой който разбира малко от аудио и електроника да ти погледне кое как си вързал.
  10. Има връзка колега...и то голяма. Най-вероятно ти е прецакан датчика за температура на охлаждащата течност. Ако се вържеш на Вагком ще ти изпише g62 проблем :)! Той е две термосъпротивления в един корпус. Едното е за показание на таблото, а другото го чете компа. При теб прекъсва това към компа...и на таблото си ти показва нормално. Като даде грешно показание тоя датчик ти включва подрев и в сред лято(заради което ще ти изгорят подгревните свещи) и ти включва и електрическия вентилатор, без да е нужно. Сменяй го овреме тоз датчик, намира се зад двигателя зад ЕГР преди маската. Свали въздуховодите и филтъра мисля и ще го видиш (G62).
  11. слаб акумулатор +1
  12. На лостчето за чистачките имаш отдолу копче...голямо. С него се сменят моментен и среден разход и се изключва въобще дисплея. Сложи със страничните копченца на среден разход и с това голямото отдолу на лостчето го цъкни за моментен. Но пак ти казвам, че на място ще ти показва пак литри на 100км...не превключва на литри/час.
  13. Ако ти показва само оставащи км до зареждане я нямаш тая "екстра". Ако ти показва и се сменят нещата с лостчето на чистачките слагаш на момонетен разход и когато спреш ти показва...но пак си е л/100км. Моментния можеш да го видиш на вагком и е около 0.6 л/час(по спомен...ако бъркам ме поправете).
  14. Тук или няма модератори, или са изпозаспали. Две страници тема за проблем с духалките, който всъщност не е проблем, а липса на няква цветомузика по таблото, дето се води " light" екстра и не виждам с какво пречи или подобрява нещо. Темата щеше да с е чувства по-добре в раздела по труд и творчество "направи си сам", отколкото в технически раздел за проблеми, ма нейсе. Аз пък имам проблем сериозен с миялното на фаровете....проблема е, че нямам такова :)!
  15. Леко доуточнение и от мен. Колега от въздух в спирачките не излиза тоя символ. Излиза при ниско ниво на спирачната течност.....т.е. бая въздух е глътнало(казанчето) ! Нивото на спирачната течност спада заедно с износването на накладките. Така е защото буталата "потъват" все повече и повече. Или поради теч някъде в системата. Дано не си втория случай. Затова се проверява за течове и се долива. Цедката на казанчето е много фина, затова доливаш...мислиш догоре...а на другия ден то пак спаднало ! Просто бавно се процежда през нея. Ако имаш въздух в системата-вервай ми няма да имаш индикация никаква, но ще ти пропадне педала на спирачките и трябва да обезвъздушаваш ти или в сервиз...а не се САМООПРАВЯ , както в твоя случай. При теб просто е било по-ниско нивото и си долял, докато е станало в границите ! И като завършвате теми...пишете какво е било а не "проблема решен", "готово" или прочеее кратки фрази без особено инфо....нали форума е да си помагаме с идеи и решения на проблемите!
×
×
  • Create New...