Jump to content

Zeifod

Members
  • Мнения

    199
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A6 Avant ACE

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    96879769

Персонална информация

  • Локация
    София

Zeifod's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Мерси много момчета, ще опитам да направя тройник. Предвид цената на маркуча, мисля че си заслужава усилието. Ще пиша и ще снимам като има развитие. Дано да е полезно на накого. П.С. Искренно се надявам да не се окаже, че налягането в системата е по високо от нормалното - да надува през гарнитурата на главата или нещо от сорта. Дали има начин това да се провери без разколачване на половината мотор? Антифриза е сълза, няма булбукане при работа на двигателя?!
  2. Здравейте, Та както както гласи и заглавието - спука ми се големият горен маркуч, м/у радиатора и блока на двигателя, с двете малки разклонения. Дупчицата беше като от карфица в началото когато го хванах, но след 10км. (прибирайки се) се отвори доста. Не подлежи на наставяне с по малък диаметър тръба, понеже сцепването е точно до едно от разклоненията и така бих го запушил. Бихте ли ми дали съвет къде да търся. Втора ръка, нов, или...? Двоен пост, съжалявам!
  3. Оо да, и то благодарение на форума, отново! Хубаво е да можеш да разчиташ на колеги в такъв момент - бая се ошашках вчера.
  4. Мерси, VBI. Ще се свържа с колегата, дано измислим нещо.
  5. Така, направих каквото ме посъветвахте и нещата си доидоха на мястото - смених реле-регулатора със стария (направен е да се сменя все едно сменяш крушка на фар) и стрелката се кротна - 14.2В на празех ход без консуматори, студен мотор. Крушките на късите буквално бяха стопили жичките! Сега, проблема с този р.регулатор е че след 20-30мин. каране, напрежението пада на 13.4В на алтернатора, 13В мерено на акумолатора. Този който замина съм го сменял миналата година, разсвири ми се лагер на алтернатора, и смених всичко накуп - имах подобен проблем с падане на напрежението. Въпроса ми е откъде да взема читав, оригинален такъв, че явно на сервизите за алтернатори не може да се разчита. Удивително е какви поражения може да докара една джаджа с площ 2кв. см.! Ами ако нямах волтметър?! Ужас... Благодаря ви пак за бързите отговори!
  6. Мерси за съдействието и бързите отговори момчета. Утре сутринта ще се мъча и ще видим какво ще излезе. Мисля че в багажника имам едно старо реле-рег., може да опитам да го подменя, ако не - на акумолатор до сервиза. Хубавото е че имам варианти да не изгоря половината кола. Ще пиша като разбера какво става.
  7. Благодаря ти първо за бързия отговор! Имаш ли представа какво разстояние мога да измина само на акумолатор?
  8. Помагайте момчета - здраво се бъгна системата! Проблема е следния: На влизане днес вечерта в София, забелязах че фаровете ми трептят леко. Докато се чудех дали ми се привижда от някой бълващ пушек пред мен, забелязах стрелката на волтметъра която се мяташе като побесняла между 11.5 - 14В! След около 30 мин. проблема се задълбочи - напрежението излезе извън скалата (16В), като много трудно успявам да го смъкна, дори с всички консуматори пуснати. Засега пораженията са следните - останах без къси (още незнам дали крушките заминаха или е бушон), капачката на плюс клемата на акумолатора се разтопи и грее страшно.... Мерих напрежението директно на алтернатора без консуматори на празни обороти - около 17В! Явно проблема е в него, но ме е страх да карам така, засега са късите, притесняван се да не заминат помпи, ЕКУ... Дайте акъл как да процедирам! Колата е А6 2,0 АЦЕ.
  9. Това филмче и аз се разцепих да го търся, след като го гледах по Нова телевизия преди доста време! Голямо благодаря на колегата Nikieva, за линка! Качил съм само откъса с Allroad-а на дата.бг, около 100МВ е - ето линк http://hamamatsu.data.bg/AudiAllroad_SkiMax.avi Смалил съм го като размер от оригиналната резолюция (HD720p) и е рекомпресирано като DivX 6 (ако не тръгва си изтеглете кодека). Теглете на воля, заслужава си!
  10. Та "проблемите" са следните: 1-во При "Голямото прибиране" от морето по нова година (02.01.2008, няма такава лудница - 2 дена -400км. и мноого висене на едно място ) забелязах или по скоро чух странен звук който се появява при включване на перките на радиатора. Вместо релето да нарави "цък" и да включи мотора, релето прекъсва и не може да захапе, все едно не прави добър контакт. Звукът е като от телеграф - цък...цък цък.... цък.... все едно допираш два контакта един до друг и прескача искра. Понякога перката се включва за 4-5 сек и спира, понякога захапва и работи нормално. Всичко сочи че релето сдава багажа но все пак - дали е от него или и датчика може да се бъзика? И някой знае е ли къде точно се намира то при А6/Ц4? 2рото нещо е от преди повече време, проявяваше се само при пуснат климатик но сега пак ми направи същия номер. А именно - при по-продължителна работа на двигателя (обикновенно над 1-2 часа), напрежението от нормалните ~14волта намалява да речем до към ~13.5 (съдя по уреда на таблото). Лятото при пуснат климатик падаше до към 11В... последва една профилактика на алтернатора - лагери, реле-регулатор, четки и по препоръка на момчетата във сервиза нов кабел за маса. Нещата се закрепиха, напрежението пак падаше доста но само като се пусне климатика (респективно като работи компресора). Реших че е нормално да има висока консумация и оставих нещата така. Но отново, както споменах, проблема се прояви при дългите престои по задръстванията на прибиране от морето - на място с включени къси светлини, халогени и 3ти стоп напрежението падаше чувствително, а при включване на нагревателите на задното стъкло дори преминаваше границата от 12В. Нормално ли е на място, при пуснати доста консуматори да се държи по този начин?
  11. И аз чувам за пръв път за такова нещо?!?! Някой друг правил ли е подобна процедура? П.С. Звучи доста невероятно - какво би попречило на маслото да излезе от там? Когато смених мойте амортесьори, от макферсона извадихме оригиналните - нямаше следи от масло по тях
  12. Имах подобен проблем, като взех колата. Вратата на багажника се заключваше с централното, но не се отключваше (по-добрият вариант ). При отключване и заключване се чуваше продължителна работа на компресорчето и свистене от вратата. Оказа се, че мембранката на изпълнителното "серво" е спукана, и не може да направи вакуум и съответно налагане (работи двупосочно - при подаване на налягане отваря, при вакум затваря), но успяваше да се премести в едната посока. Вариантите са два - да смениш само мембраната с такава от друго серво (мисля че са взаимозаменяеми, в случай че не намериш същото), или сменяш със същото, 2ра ръка. В Ауто+ ми искаха около 75лв. за тая малка пластмасова кутийка с една силиконова мембрана вътре!!!Имах подобен проблем, като взех колата. Вратата на багажника се заключваше с централното, но не се отключваше (по-добрият вариант ). При отключване и заключване се чуваше продължителна работа на компресорчето и свистене от вратата. Оказа се, че мембранката на изпълнителното "серво" е спукана, и не може да направи вакуум и съответно налагане (работи двупосочно - при подаване на налягане отваря, при вакум затваря), но успяваше да се премести в едната посока. Вариантите са два - да смениш само мембраната с такава от друго серво (мисля че са взаимозаменяеми, в случай че не намериш същото), или сменяш със същото, 2ра ръка. В Ауто+ ми искаха около 75лв. за тая малка пластмасова кутийка с една силиконова мембрана вътре!!!
  13. Zeifod

    Мига една лампа...

    Провери нивото на спир.течност, ако е ок - виж накладките (трябва да са с датчици). Ако тези неща са наред, провери датчика в казанчето (вади се с теглене, има малко щифтче до колкото помня). И последно кабелите от накладките - при мен беше прекъснат левият, и светеше тази лампа. Доста време ми отне докато го намеря и отстраня.
  14. Мисля, че Димо по-скоро има в предвид приспособление (а не машина) което вкарва спир.течност под налягане в системата, като по този начин отпада нуждата от помпане и въздуха е напълно премахнат. Видях на няколко места да се споменава, но все още незнам къде може да се направи тази процедура.
  15. За всички който имат този проблем (а от мойте наблюдения май не са малко) - проверете си кабелите към накладките! При мен беше прекъснат този на дясното колело (неясно как, видимо беше перфектен). След толкова време маене и чудене, лампичката на таблото изгасна! Важно е като се мери единият, другия да е включен в куплунга или окъсен, защото веригата минава последователно през двата датчика. Прикачам и малка схема която може да ви е от полза.
×
×
  • Create New...