Jump to content

jossbomon

Members
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно jossbomon

  • Рожден ден 24.05.1970

Друго

  • Kaра
    Moskvich

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

jossbomon's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Днес разглобих километража и установих /след гледане на клипчета за възстановяване/, че малкото зъбно колело на редукторчето на моторчето е с отчупен зъб. Оказа се, че в продавалника се продават ремонтни комплекти или единични бройки такива зъбчатки и си поръчах. Като го сменя ще пиша за резултата...
  2. Здравейте! Някой има ли информация, дали километража с дигитален дисплей от А6 2.5 TDI C4 AAT може да се монтира на мястото на електо-механичния километраж на Audi 100 C4 2.5 TDI AAT и да работи без някаква преработка на инсталацията ? Питам за този вариант, понеже спря да ми работи брояча /спидометъра работи/, а не намирам втора ръка оригинален. Приемам предложения за покупка на работещ оригинален, ако някой продава такъв.
  3. jossbomon

    AUDI 100/A6 C4

    Втулките щом имат луфт роторът застава несъосно ,а не както си представяш,че като загрее задържа в самите втулки..... Говоря за допустимият технологичен луфт, който трява да има подобна сглобка, за да поеме разширението на различните метали при загряване. Ако това ми беше първият ремонтиран стартер, може би щях да имам някакви съмнения, но да не навлизам в лични подробности... Освен това колата пали изключително бързо и леко, само от чукване на стартера. Точно на това място (контактната група на ключа) съм подавал принудително + към буксата с кабела за стартера и проблема не се коригираше. Съмнява ме от ключа директно да отива един кабел до стартера, та затова се интересувах от ключа до стартера през какви букси и релета минава. Може би точно това реле което прекъсва консуматорите има оперативен контакт за шалтера на стартера ?
  4. jossbomon

    AUDI 100/A6 C4

    Как според теб мога да стигна до "управляващия +" на горещ двигарел с монтирани предпазни кори... като достъп до буксите на стартера няма откъм коша...?! Повтарям, че проблема се появява инцидентно, и след 1-2 "щраквания" стартера завърта безпроблемно. Масата акумолатор-купе, както и купе-мотор е перфектна. Втулките са с минимално износване и без надирания и повлачвания, затова и не ги смених, а само ги смазах. Имат минимален луфт, който дори и при загряване не би довел до стягане на оста на ротора. Надали съм сбъркал някъде, понеже неколкократно правих огледи за възможните причини, и освен износени минусови четки над допустимото, други дефекти не видях. Смених включвателя профилактично, за да отхърля проблеми от негова страна. А и щом проблема остана същия след тази профилактика, реших да го търся от контактния ключ до стартера. Със сигурност се чува щракване на реле някъде в лявата(шофьорска) страна при положение на ключа за стартиране. За да елиминирам ключа като проблем, подадох + след контакт на кабела за стартера, който влиза в пакета на ключа и отново се чува само щракване на реле. Затова и питането ми е свързано с това реле. Не е автоматик, а с 6-степенната кутия. Би ли ме насочил по-конкретно за кой клеморед става въпрос? Интересува ме и в кой клеморед излиза "управляващия +" от включвателя, преди да влезе в купето, за да мога да правя евентуални измервания с пробна лампа, за които говори колегата от горния цитат. Благодаря за отговорите и на двамата!
  5. jossbomon

    AUDI 100/A6 C4

    Здравейте! Пиша в тази тема, но ако това не е правилното място, моля модераторите да ме извинят и преместят питането ми в удачното и място. Става въпрос за Audi 100 C4 2.5 TDI ААТ мотор 93г. Интересува ме, къде се намира релето, което управлява включвателя на стартера. Предисторията на проблема е следната. Появиха ми се проблеми със завъртането на стартера при горещ двигател, и то не винаги. Просто се чува единствено леко щракване. През зимата и когато навън е хладно, няма никакви проблеми и винаги завърта. Набедих за проблемни включвателя и четките, свалих стартера и ги смених с нови, като същевременно направих пълна профилактика и смазване (и без това вече 10-та година откакто карам тази кола, профилактика и ремонт на стартера не бяха правени). Монтирах стартера, и вече завърташе пъргаво и безпроблемно, но... още на 2-рия ден след ремонта, след по-дълъг преход на климатик в горещо време, проблема с първоначалното завъртане се появи отново. Знам, че най трудно се поставя диагноза, когато проблема се появява рядко, но според мен проблема е в релето след контактния ключ. Ако някой знае къде точно се намира това реле, ще съм благодарен да сподели.
  6. Здравейте!Има доста писано по това за което пускам тема,но повечето теми са доста стари и информацията не е актуална...Бихте ли ми дали линкове към онлайн магазини за ксенонови комплекти,от които сте пазарували и стоката е качествена и с гаранция поне 1 година.Очаквам да предложите както маркови,така и от всяка ценова гама,но да са с гаранция.
×
×
  • Create New...