Как според теб мога да стигна до "управляващия +" на горещ двигарел с монтирани предпазни кори... като достъп до буксите на стартера няма откъм коша...?! Повтарям, че проблема се появява инцидентно, и след 1-2 "щраквания" стартера завърта безпроблемно. Масата акумолатор-купе, както и купе-мотор е перфектна. Втулките са с минимално износване и без надирания и повлачвания, затова и не ги смених, а само ги смазах. Имат минимален луфт, който дори и при загряване не би довел до стягане на оста на ротора. Надали съм сбъркал някъде, понеже неколкократно правих огледи за възможните причини, и освен износени минусови четки над допустимото, други дефекти не видях. Смених включвателя профилактично, за да отхърля проблеми от негова страна. А и щом проблема остана същия след тази профилактика, реших да го търся от контактния ключ до стартера. Със сигурност се чува щракване на реле някъде в лявата(шофьорска) страна при положение на ключа за стартиране. За да елиминирам ключа като проблем, подадох + след контакт на кабела за стартера, който влиза в пакета на ключа и отново се чува само щракване на реле. Затова и питането ми е свързано с това реле. Не е автоматик, а с 6-степенната кутия. Би ли ме насочил по-конкретно за кой клеморед става въпрос? Интересува ме и в кой клеморед излиза "управляващия +" от включвателя, преди да влезе в купето, за да мога да правя евентуални измервания с пробна лампа, за които говори колегата от горния цитат. Благодаря за отговорите и на двамата!