Jump to content

marty979

Members
  • Мнения

    113
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A3 И А4 B5 Avant

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

2146 профилни разглеждания

marty979's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. marty979

    Пушек 2.0 TDI BPW

    Тях добре ги пресовах, че няма шанс вече да паднат. Страх ме е така да карам колата с тези пушеци, може и да си въобразявам вече, но ми се струва, че рециклирано турбо на 40км вече вие 😁😁😁
  2. marty979

    Пушек 2.0 TDI BPW

    Здравейте на всички, Дойде време и аз да напиша за някакъв по завъртян проблем. Имам си едно хубаво А4 B7 с двигател BPW, с което до момента имах проблеми само с ДПФ филтъра, които заради моят инат да го махна и липса на време май само прераснаха в по големи. Та филтъра ми се беше неистово запушил и колата отказваше да влезе в режим на регенерация. Това преди две години. За да продължа да я карам и излезна от режима я излъгах, че е нов и после карах с добавки. Както и да е, мина време, проверих стойностите и беше на степен на запушване 67% и повече не се беше обаждал. Миналата година започна да припушва отзад с някакъв лек бял пушек, ту препушва ту спира, но започна леко да боботи. Отворих капака на главата за да проверя за някакво износване на разпределителния вал, няма такива, но пък намерих две *буренца* алуминиеви, които странно бяха попаднали в едни маслени джобове. Прикачвам снимка. Тези стоят отстрани на повдигачите и изпълняват някаква функция за намаляване на налягането. Върнах си го на мястото, смених всички уплътнения на дюзите, направих всичко по учебник, нови болтове, затягане по схема, както се казва топ. Все едно се качих на нова кола и всичко си беше ок до миналата седмица, докато не забелязах стабилен бял пушек миришещ на масло миналата седмица и то, след като колата премине 50 градуса. Преди това никакви симптоми. Понеже имам и друга кола, тази я оставих докато намеря време. Отивайки миналата седмица до бензиностанцията и дадох малко повече газ на околовръстното и просто турбото замина. Замириса на пушек, облаци и така. Както и да е, хубаво че аварирах до един сервиз и направо я оставих там. Свалиха ми турбото, дадох го на рециклаж, дпф беше изпран качествено, смених и датчика за температура на горивото, че даваше някакви стойности 20 градуса по ниски. Взех вчера колата и ми казаха, че е нормално да пуши 30,40 километра, докато се изчисти, някакво останало масло след дпф. Викам добре, минах ги тея километри ама пак, след като мине 50 градуса почва да пуши и не става за каране така. Двигателя работи, като часовник, дюзите са на -0.8, егр работи, колата ускорява точно както си трябва, дпф запушен на 0%, антифриз не се губи изобщо, леглата на дюзите не са износени на грам. Миризмата е някаква задушлива, като смесена между нафта и изгоряло масло. Вече, не знам къде да търся проблема и много ще се радвам ако ми дадете някаква насока за проверка или идея, която да проверя. Предварително ви благодаря
  3. Здравейте колеги, имам Б7 , 2007 година, 2.0 дизел с мотора BPW. След упорито светене около една седмица, колата не успя да се самопочисти и влезна в сервизен режим а точно 5 минути преди това сипах добавка на бардал в горивото. По принцип и друг път ми е светвал филтъра, но след около 30 км се е самопочиствал сам. Някой от вас има ли опит, къде в Пловдив мога да отида да го почистят. Някъде бях гледал и метод за водородно почистване, без да се налага сваляне на генерацията. Отделно много отдавна бях гледал и едни спрейове, който се пръскаха на входа на датчика и после колата трябваше да стои известно време и софтуерно да се принуди да влезе в регенерация. Мисля, че с делфи го бях виждал. Възможно ли е това да се направи и с VCDS? @ Може ли някой от вас да даде и линк с работеща версия на VCDS, защото всички линкове са вече изтекли. Мерси предварително на отзовалите се
  4. От къде намери такава архивна карта и колко е голяма?
  5. Здравейте, трябват ми следните неща: Предна броня, фар с щипки и ел.моторче, десен калник, преден капак и мигач Цвят хамелеон, патладжан и синьо.А4 Б5 1997. Моля за оферти само от Пловдив.
  6. marty979

    Клапи за парно A4 B5

    Така....Проблема си го оправих сам.Грешката от ваг е от самия лаптоп. Всичко се оправи след едно промиване на радиатора на парното със студена вода.Сега мога да паля вестници от въздуховодите. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Да, рециклажа представлява смяна на гумички и пружинки. Това го забелязвам при всички коли на колегите ми с ГИ Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Да, точно това е.Прави ми го винаги, когато гумичките на газовите инжектори са за смяна.Обикновенно дюзите са и по шумни.Отиваш при газаджията за рециклаж, отнема 15-20минути и си готов. Останалата газ в маркучите пропуска при покой на двигателя Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. marty979

    Клапи за парно A4 B5

    Това нормално ли е в опит за адаптация на клапите? Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. marty979

    а3 1.6 1998г Масло

    Имах А3 8l 1,8, имам А4 с ADR 1,8 и ги карам с Motul Synergy+ 10w40.Колкото слагам, толкова и точа.Карал съм с Total Quarz и Mobil, като за мен лично мобила е пълен боклук.На една смяна изчезваше точно 1 литър. Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Здравейте колеги, сега със застудяването, разбрах, че ми е изчезнало парното.По скоро имам само хладен въздух. Колата е 97, A4, B5,1800 см3, двигател ADR, комби, ако има някакво значение. Вчера разглобих жабката, клапите от ляво си се движат нормално, смазах ги все пак, тази която е над жабката (двойната и тя си се движи и затваря) мисля, че тя е, откъде да се движи въздух вътре или отвън. Колата е обезвъздушена, не се кара с вода и няма никаква вода в антифриза.Абсолютно всичко по нея е обслужено откъм термостати и водни помпи. Входящия и изходящия маркуч към парното си парят еднакво. Ако не се лъжа, моята не е с дунапрени, защото такива неща не са хвърчали до момента.Това съм го правил на старото ми А3 и имам някакъв опит, просто парното си спря от раз.Доколкото видях, има и четвърта клапа, но не разбирам къде е позиционирана.Вчера качвах и ВАГ, за някакъв опит за адаптация на клапите, но след малко мислене ми дава следната грешка. Имате ли някакви идеи, къде е четвъртата клапа и къде да търся евентуален проблем.
  12. Здравей, и моята ме сюрпризира със сериозен теч на масло.Оказа се О-ринга на топлообменника на маслото.Намира се над масленият филтър. Провери най напред там.Това е чест проблем.О-ринга струва 3 лв и се сменя за около 20-30 минути. Успех Цитиране на предходен пост!
  13. Привет колега, знам как се кара Газка, но и това не помага след време. Аз си намерих кутия, CPD, моята беше DDU,Числата са същите, на новата 2ра е малко по дълга. Смяната на кутия си е голяма занимавка, иска да се разкачат страшно много неща, принципно си е малко по малко от един ден. Моята с новата кутия има заменяемост, но трябва да се взима винаги с планката за скоростите, която е за лостчетата.После се нуждае от реглаж, под самия лост има 2 болта и място от което това да стане..
  14. Цитиране на предходен пост! Здравей, самата ос беше леко изместена и болта беше хлабав.Наместиха я малко, съвсем леко има подобрение.Това стана на 14ти. Болта се вижда на снимката-1вата.Той регулира само хода на ск.лост. Проблема обаче остава, снощи на канал реших да пусна малко от маслото, за да проверя за отлагания и от там потече течно злато За съжаление при предходната смяна на маслото, старото отиде направо във варела а при проверката не забелязах за отлагания, защото въртях пробката на нивомера. Ето малко снимки: Отпада опция за ремонт, просто идва много скъпо за момента а няма да е само синхронизатора.Трябва да се сменят лагерите, семерингите, евентуално муфа. Труд 100лв Сваляне и качване 100лв Нов синхронизатор е 45 паунда, не намерих по партиден номер в бг, сигурно има но не намерих Семеринги 20-30лв, толкова и лагер и то става...
×
×
  • Create New...