Jump to content

4kraga

Members
  • Мнения

    373
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Q5

Персонална информация

  • Локация
    София

Последни посетители

1415 профилни разглеждания

4kraga's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Е добре де. Чета, че масово тия двигатели си харчили маслото, което уж по-късно е коригирано. Означава ли това, че всички тези мотори са проявили проблем, а не, че просто така са били произведени. Ще го следя.
  2. Направих го, ще чакам да видя. Снимах днес книжката относно разхода на масло. Друг проблем е, че се събират капчици на единия стоп и на долната лента, където е светлината за задната. Забелязах го като мия колата. Може да са сваляни и да не са стегнати добре или и аз не знам какво.
  3. Благодаря за съветите, чак сега видях отговорите. Иначе днес долях около 600 мл 5w30 (така каза и моя майстор като му звъннах и да го проследя), на което пишеше и VW502 00 защото одеве гледах книжката и пишеше да съдържа това или VW504 00 за бензиновите. Когато и аз запалих (защото на жената светна първо вчера докато се е прибирала) освен иконата показа и скала, че е на минимума. Нещо обаче не ми дава инфо колко е маслото като отида на меню Оил, за да видя колко е станало. Изписва,че няма данни. И на топла и на студена кола, нищо не дава. Да не би нещо да не правя по процедура. Интересното е, че по книжка го дава нормално да се долива на 600 мили, което е под 1000 км. Не помня дали пишеше 1/2 или цял литър. Ще видя утре, че книжката остана в жабката. Дори да е по 1/2 литър, това е цял на 2000 км. Одеве ми се случи нещо много интересно. Бях натиснал бутона офф на памет седалките (така, че да загасне лампата на бутона), изгасих колата, излязох и след минута бре седалката назад бая и не пали. Краката не ми стигаха педалите. Натиснах си моята позиция 2 (на жената е 1), натиснах бутона офф, че да светне и всичко точно. После пак пробвах с изгасена лампа на бутона офф, загасих колата излязэх и като влязох вратата седалката гледам се дърпа назад. Та таквиз работи.
  4. Светна лейката. Колко да долея. В момента е с 5w30. И има ли някаква марка, която е по-добре да сложа. И нали си се долива стандартно отгоре от капачката.
  5. Ясно, тенкс 🙂 Значи не случайно се зачудих как се отваря капака, тъй като първо тръгнах към тази дръжка, но понеже не мърдаше си помислих, че не е тя ръчката за отваряне, а е някъде нещо друго. А то трябвало да отворя вратата 🙂
  6. Чета в съседна тема за обслужване/смяна масло на кутията, но за да не цапам на хората за конкретния модел, да си питам за моето Q. Къде е препоръчително да го направя за гр. София. И около какви пари излиза, все пак да имам готовност. Че на преден СУВ преди много години в Джемини ми обявиха 500 лв., а в оторизирания сервиз на марката ми взеха няма и 200 лв. Е, едните били точили всичко, другите само опреснявали, много знам и аз. Но това го давам само като инфо, явно има разлика.
  7. Явно е от тая ръчка долу встрани, ама обарвах вчера и не напипах пролука да захвана и да дръпна. Довечера пак ще видя, очевидно не съм пипал добре и търсех някъде отдолу.
  8. Оф. От къде се отваря тоя преден капак. И за кокво са тия копчета. Предполагам горе при светлините вляво са за светлини за мъгла отпред отзад, а това вдясно като се натисне излиза и сигурно регулира височината на фаровете. Тия при лоста едното е за изключвате на блокажите, а това с наклона за кокво е.
  9. Ясно, благодаря за инфото 🙂
  10. Може и така да е, ама то едва ли има 225 и 220 за 5 коня разлика да са правилни различни мотори. Знае ли човек. Примерно както ти каза CPM или CNC. И може да има разлика от няколко коня в двете модификации. Само да питам: -антифриза е син май, като го гледам, но има някакви спецификации -масло на мотор 5W30 нали, такова е в момента -спирачна течност-каква; - масло за автомата-какво -хидравлична течност-някакнви спецификации. -нещо по раздатки да се пипа, смазва? Преди имах едно старо Хюндай Санта фе и в автомата и в съда за хидравлична течност слагах едно и също. Доливах за кутията горе през дупката за щеката /от там си се доливаше по принцип за тази кола/ и газ, никакви драми години наред. Кутията изпускаше малко по земята капки, но нямаше проблеми. Ама с това Ауди съм далич дори да си помисля за подобен подход. То така или иначе като ида в сервиз си знаят хората, но все пак да имам представа. Ако на прима виста можеш да кажеш, не тепърва да се ровиш кое и как, за да ми отговаряш.
  11. Е не е проблем. Споко🙂 Благодаря, че се опитвате да помогнете. Може в талона да има нещо повече. Ще изтрия мненията с инфото за вина, знам ли да не се гледа от всеки. В талона пише 162 киловата. Абе тепърва ще се уча кое и как по тая кола, че си трябва поддръжка, която да е по-внимателна и навременна май.
  12. Нищо не знам за дюзите, 225 коня е. Още в първо мнение уж дадох някакво основно инфо- Q5, първа рег. по талон 2015 г., 2.0 Т бензин, 225 коня
  13. Човека бе отворен за всякакви прегледи и сервизи-даже помисли, че и на момента ще я караме някъде. Не се е дърпал, даже аз с това и го почнах. Впоследствие просто не го направихме. По вин нищо не излиза за вид мотор. Оскъдна информация. Т.е. на таблото няма да светне лампа, а аз трябва да си проверявам. Единствено при палене и гасене показва, че остават ощ 9000 км. до смяна. Сигурно е нулирано и автоматично май си е по дифолт 15 000 при задаване на нов интервал. Както казах и преди, пиша едно, а после се публикува все едно е писано от неграмотник. Преглеждам от до, та явно форума прави някакви магарии:-) Вериги не знам сменял ли е, пренатягал ли е, не знае и той. Каза, че е обслужвана, но си предстоят смени на масла след известно време. Вече втора седмица я кара жената, никакви забележки. Само бая и е неудобно с тия уголемяващи образите огледала. Не е свикнала особено при паркиране назад.
  14. Благодаря. Не знам нищо, даже щях да влизам да питам дали на таблото ще покаже когато трябва да се долива масло. Защото мисля на 600 мили май бяха написали, че се долива. В книжката четох ме с продавача, защото го питах. Нали по принцип горяли и това било нормално. Човека ни я даде с Каско платено до пролетта, Гражданска и преглед в началото на 2024 г. Летни гоми с джанти ии зимни гуми с джанти. Редовно си я е карал да си я обслужват и нищо не може да каже. Както вече написах, каквото го е съветвал майстора, сменявали са. В историята на колата, което показа по вин си е произведена 2015 г., тогава си е и датата на първа рег. През 2017 г. е посещавала сервиз за смяна на някаква помпа на охлаждаща течност и през 2022 г. някакви щети на 7-8 външни места, възлизащи на окол 1000-1250 лв. Но явно не са оправени защото точно където са посочени има разни леки олюпвания по милиметри и нещо. Тепърва ще се разправям, за сега жената само на работа си ходи с нея. То колата я взехме за нея. Единствения минус е, че няма парктроник и задна камера, както и навигация. Но иначе има нещо за навигация, но трябвало да се инсталира. Защото си има копче NAV на волана и разни кабели и букси в жабката. четохме тук там. Нито на майстор я карахме, нито нищо. Оглеждахме я, отварях двигателния отсек, карахме я и това беше. Ей така взехме Ауди Q5 🙂
×
×
  • Create New...