-
Мнения
373 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
4kraga's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Е добре де. Чета, че масово тия двигатели си харчили маслото, което уж по-късно е коригирано. Означава ли това, че всички тези мотори са проявили проблем, а не, че просто така са били произведени. Ще го следя.
-
Направих го, ще чакам да видя. Снимах днес книжката относно разхода на масло. Друг проблем е, че се събират капчици на единия стоп и на долната лента, където е светлината за задната. Забелязах го като мия колата. Може да са сваляни и да не са стегнати добре или и аз не знам какво.
-
Благодаря за съветите, чак сега видях отговорите. Иначе днес долях около 600 мл 5w30 (така каза и моя майстор като му звъннах и да го проследя), на което пишеше и VW502 00 защото одеве гледах книжката и пишеше да съдържа това или VW504 00 за бензиновите. Когато и аз запалих (защото на жената светна първо вчера докато се е прибирала) освен иконата показа и скала, че е на минимума. Нещо обаче не ми дава инфо колко е маслото като отида на меню Оил, за да видя колко е станало. Изписва,че няма данни. И на топла и на студена кола, нищо не дава. Да не би нещо да не правя по процедура. Интересното е, че по книжка го дава нормално да се долива на 600 мили, което е под 1000 км. Не помня дали пишеше 1/2 или цял литър. Ще видя утре, че книжката остана в жабката. Дори да е по 1/2 литър, това е цял на 2000 км. Одеве ми се случи нещо много интересно. Бях натиснал бутона офф на памет седалките (така, че да загасне лампата на бутона), изгасих колата, излязох и след минута бре седалката назад бая и не пали. Краката не ми стигаха педалите. Натиснах си моята позиция 2 (на жената е 1), натиснах бутона офф, че да светне и всичко точно. После пак пробвах с изгасена лампа на бутона офф, загасих колата излязэх и като влязох вратата седалката гледам се дърпа назад. Та таквиз работи.
-
Светна лейката. Колко да долея. В момента е с 5w30. И има ли някаква марка, която е по-добре да сложа. И нали си се долива стандартно отгоре от капачката.
-
Ясно, тенкс 🙂 Значи не случайно се зачудих как се отваря капака, тъй като първо тръгнах към тази дръжка, но понеже не мърдаше си помислих, че не е тя ръчката за отваряне, а е някъде нещо друго. А то трябвало да отворя вратата 🙂
-
Чета в съседна тема за обслужване/смяна масло на кутията, но за да не цапам на хората за конкретния модел, да си питам за моето Q. Къде е препоръчително да го направя за гр. София. И около какви пари излиза, все пак да имам готовност. Че на преден СУВ преди много години в Джемини ми обявиха 500 лв., а в оторизирания сервиз на марката ми взеха няма и 200 лв. Е, едните били точили всичко, другите само опреснявали, много знам и аз. Но това го давам само като инфо, явно има разлика.
-
Явно е от тая ръчка долу встрани, ама обарвах вчера и не напипах пролука да захвана и да дръпна. Довечера пак ще видя, очевидно не съм пипал добре и търсех някъде отдолу.
-
Оф. От къде се отваря тоя преден капак. И за кокво са тия копчета. Предполагам горе при светлините вляво са за светлини за мъгла отпред отзад, а това вдясно като се натисне излиза и сигурно регулира височината на фаровете. Тия при лоста едното е за изключвате на блокажите, а това с наклона за кокво е.
-
Ясно, благодаря за инфото 🙂
-
Може и така да е, ама то едва ли има 225 и 220 за 5 коня разлика да са правилни различни мотори. Знае ли човек. Примерно както ти каза CPM или CNC. И може да има разлика от няколко коня в двете модификации. Само да питам: -антифриза е син май, като го гледам, но има някакви спецификации -масло на мотор 5W30 нали, такова е в момента -спирачна течност-каква; - масло за автомата-какво -хидравлична течност-някакнви спецификации. -нещо по раздатки да се пипа, смазва? Преди имах едно старо Хюндай Санта фе и в автомата и в съда за хидравлична течност слагах едно и също. Доливах за кутията горе през дупката за щеката /от там си се доливаше по принцип за тази кола/ и газ, никакви драми години наред. Кутията изпускаше малко по земята капки, но нямаше проблеми. Ама с това Ауди съм далич дори да си помисля за подобен подход. То така или иначе като ида в сервиз си знаят хората, но все пак да имам представа. Ако на прима виста можеш да кажеш, не тепърва да се ровиш кое и как, за да ми отговаряш.
-
Е не е проблем. Споко🙂 Благодаря, че се опитвате да помогнете. Може в талона да има нещо повече. Ще изтрия мненията с инфото за вина, знам ли да не се гледа от всеки. В талона пише 162 киловата. Абе тепърва ще се уча кое и как по тая кола, че си трябва поддръжка, която да е по-внимателна и навременна май.
-
Нищо не знам за дюзите, 225 коня е. Още в първо мнение уж дадох някакво основно инфо- Q5, първа рег. по талон 2015 г., 2.0 Т бензин, 225 коня
-
Човека бе отворен за всякакви прегледи и сервизи-даже помисли, че и на момента ще я караме някъде. Не се е дърпал, даже аз с това и го почнах. Впоследствие просто не го направихме. По вин нищо не излиза за вид мотор. Оскъдна информация. Т.е. на таблото няма да светне лампа, а аз трябва да си проверявам. Единствено при палене и гасене показва, че остават ощ 9000 км. до смяна. Сигурно е нулирано и автоматично май си е по дифолт 15 000 при задаване на нов интервал. Както казах и преди, пиша едно, а после се публикува все едно е писано от неграмотник. Преглеждам от до, та явно форума прави някакви магарии:-) Вериги не знам сменял ли е, пренатягал ли е, не знае и той. Каза, че е обслужвана, но си предстоят смени на масла след известно време. Вече втора седмица я кара жената, никакви забележки. Само бая и е неудобно с тия уголемяващи образите огледала. Не е свикнала особено при паркиране назад.
-
Благодаря. Не знам нищо, даже щях да влизам да питам дали на таблото ще покаже когато трябва да се долива масло. Защото мисля на 600 мили май бяха написали, че се долива. В книжката четох ме с продавача, защото го питах. Нали по принцип горяли и това било нормално. Човека ни я даде с Каско платено до пролетта, Гражданска и преглед в началото на 2024 г. Летни гоми с джанти ии зимни гуми с джанти. Редовно си я е карал да си я обслужват и нищо не може да каже. Както вече написах, каквото го е съветвал майстора, сменявали са. В историята на колата, което показа по вин си е произведена 2015 г., тогава си е и датата на първа рег. През 2017 г. е посещавала сервиз за смяна на някаква помпа на охлаждаща течност и през 2022 г. някакви щети на 7-8 външни места, възлизащи на окол 1000-1250 лв. Но явно не са оправени защото точно където са посочени има разни леки олюпвания по милиметри и нещо. Тепърва ще се разправям, за сега жената само на работа си ходи с нея. То колата я взехме за нея. Единствения минус е, че няма парктроник и задна камера, както и навигация. Но иначе има нещо за навигация, но трябвало да се инсталира. Защото си има копче NAV на волана и разни кабели и букси в жабката. четохме тук там. Нито на майстор я карахме, нито нищо. Оглеждахме я, отварях двигателния отсек, карахме я и това беше. Ей така взехме Ауди Q5 🙂