Jump to content

josepe306

Members
  • Мнения

    54
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Vw Golf4

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

josepe306's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. моля за предложения на 0877103703 или тук, на лично съобщение. номерът на частта е 4e0959617a.
  2. сам ли ще си я правиш, само инструмент ли ти трябва
  3. josepe306

    Дигитален ТВ Тунер

    https://www.olx.bg/ad/audi-a8-d3-a6-c6-settopbox-kabeli-distantsionno-ID6E8mj.html
  4. има, има, на цената на надрани ръце за коя страна става въпрос, тази пред шофьора е по-лесна, защо искаш да я сваляш? драсни едно лично
  5. аз пък скоро разбрах, ровейки безцелно, че кръгът на парното има 2 пробки за обезвъздушаване, от дясната страна на филтъра са и са пластмасови ху*ни за кръстата отверка.
  6. josepe306

    Проблем с Audi A8 D3

    не най-вероятно, а със сигурност. най-вероятно е спукана възглавница и "издумкал" компресор като следствие - дано не съм лош пророк за последното. когато имаш пробив в системата, компресорът се пробва да оправи нещата, като създава налягане. от прекомерната работа обаче, той загрява, после релето, което го изключва и защитава, си заминава и компресорът прегрява. трябва да се реагира бързо след установяване на проблема, за да се предпази компресорът. поздрави!
  7. josepe306

    4.2 system too lean bank 1

    Здравейте, колеги! Казусът е следния: 4.2 BFM мотора, появи се следният проблем - при средна газ/partial throttle САМО на bank 1 адаптацията ми стига до 12%. Какво е правено досега - колата е с нови обтегачи и вериги, нов MAF-дебитомер, нов клапан на картерните газове, тествана е с пушек машина - няма пробив във вакуум системата, пеперудите работят, колекторът е отворен и почистен. Направих експеримент, като откачих канистъра/клапана за бензинови пари, оставих буксата, но затапих маркуча към колектора - адаптацията падна на 3.7, поръчал съм нов канистър. Колата върви добре, няма misfire-и, над 12 компресия на всички цилиндри. Някакви идеи? мерси предварително
  8. Здравейте! Продавам фейслифт бронята от снимките за А8 D3, оборудвана, което означава, че за цената получавате броня, халогени, решетки на халогените, голямата решетка от S8, лайсни, пръскалки и капачки за тях, т.е. напълно оборудвана. Бронята е в перфектно здраве, а решетката има нараняване от камъче. Всичко се продава само комплект, намира се в гр. София, може да бъде ипратена по еконт. тел. 0877103703, Георги. Бартери не ме интересуват. цената е 1000 лв.
  9. josepe306

    4.2 БФМ 93-ти канал

    аз не така ги разбирам нещата. за мен форумите са за взаимопомощ. не съм тръгнал да вземам на никого хляба, просто ми допада да човъркам по СОБСТВЕНАТА си кола и чужди не пипам, дори и да ме молят и да съм сигурен
  10. josepe306

    4.2 БФМ 93-ти канал

    Здравейте отново. Проблемите при моето А8 се появяват и появяват, а аз все така упорито ги боря. Та по същество: Онзи ден, нямайки какво да правя и поради факта, че колата изтракваше на студен старт повече от нужното, реших да проверя какво става под капаците. Отворих ги - видимо нищо, но реших да извадя валовете. Процедурата е ясна при 4.2 BFM - броня и радиатори с дифозьор долу, за да има достъп по ремъците. Зацепих колянови вал с инструмента за тази цел, сложих гредата - влезе си като у тях, белегът на коляновия съвпадна. Извадих колелата на разпределителните валове, развих петите и обтегачите и извадих всичко - изненадааа, долният банан на левия обтегач се беше счупил, добре че парчето беше останало под обтегача. Взех нови вериги и банани, прегледах обтегачите и обратно всичко вътре. Между белезите на петите и валовете се паднаха точно 15 звена на веригата (от страната на шофьора , демек лявата), а от другата - почти 16, както си е по книга. Последва връщане на ролките и водачите (тези, в които влиза гредата и които са с по 2 дупки), хоризонтално разположени с големите дупки от вътрешната страна - пак по учебник. После - 5-ти цилиндър на горна мъртва точка с часовника, ангренажа накачен, въртене на ръка, поставяне на гредата - влиза без проблем, дори белегът на демфера съвпадна. Пак въртене на ръка, пак гредата вътре - всичко ок. Доволен и нахилен, паля колата - ок. Смеси - перфектни, адаптация 0.9 и 0.3 на 32-ри канал. ОБАЧЕЕЕ при проверка какво се случа на 93-ти канал припаднах - -2.0 bank 1 и 6.0 bank 2. Това ме втрещи, а колата работи добре, няма вибрации, смесите са добре. Доколкото знам толерансът на предварените е 4, а отделно при мен имаме и +, и -. Някакви идеи? ПС: свързах се с колегата твърд, който учтиво ми обясни, че трябва да му закарам колата и че съм изпуснал 1-2 неща при зацепването, но не пожела да ми каже.
  11. josepe306

    нов казус по 4.2 BFM

    здравейте! оказа се, че бензиновата помпа умира бавно, но сигурно, да не кажа, че е умряла. някакви идеи за заместители? гледам, че оригиналната е с 2 щуцера, т.е. помощната/подкачващата влива директно в основната?!
  12. Здравейте отново, колеги! Mоделът е А8, мотор 4.2 BFM. От известно време колата притриса на газ на празен ход, но това някакси започна да ме дразни, та отидов до БРЦ за настройки. Там разбрах за следнгия проблем - смесите на колата са бедни, особено фаст трима. Газаджията увеличи налягането много малко и колата се омаза. Какво е правено по колата - отварян всмукателен колектор, не смуче въздух, гарантирам, свещи и бобини нови, ламбди работещи, налягане на гориво ок, МАF не съм сменял, като извадя буксата нищо не се променя, което е нормално, доколкото знам и мисля правилно, дава малко над 200 g/s. Краен въпрос: какво изпускам? Благодаря предварително на отзовалите се! Ако не разчитате - adaptation (idle) Bank 1 и Bank 2 Sensor 1 са 9,9%, a partial 3,9 и 3,1.
  13. Добър вечер, колеги! аз скоро отварях съвсем профилактично колектора (само това не бях правил по тази кола, въпреки че знам, че предишният собственик го е правил - ама нали знаете, ако не го счупя аз, на другиго не вярвам), та при мен такъв отвор не си спомням да е имало! да не би дупките да са за водачите на колектора - едни жълти, пластмасови? Относно тракането на веригите - ситуацията е пат приел съм, че е нормално да изтракат на студен старт и това е. В подкрепа на това давам следния пример: купувам си старата кола, пак 4.2 BFM, италианка, имала е удар, направена беше перфектно и беше със сервизна история и на 146 000 км. Просто беше изключително запазена. Драмата започна като реших да я газифицирам, от един некадърен майстор та на друг, накрая ми казаха, че колата има разтеглени вериги (колата за 7 месеца не изтрака веднъж!!!), взех нови оригинални обтегачи и вериги, сменихме ги и, както може би се досещате, колата започна да изтраква при студен старт. Обяснение - никакво, само олекнах с няколко заплати
×
×
  • Create New...