Jump to content

kalinat28

Members
  • Мнения

    2404
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно kalinat28

  • Рожден ден 28.10.1980

Друго

  • Kaра
    ex CLK 06' 270CDI

Контакти

  • AIM
    kalinat28
  • Website URL
    http://kalinat28@yahoo.com
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    kalinat28@yahoo.com
  • Skype
    kalinat28

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Cофия
  • Интереси
    No mercy...soon or later

Последни посетители

6459 профилни разглеждания

kalinat28's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. телефонът е купуван от Виваком. Фабрично отключен. Неразличим от нов. 16 ГБ. бял гръб. подарък: бъмбър и кейс продава се пълен комплект. цена: 600 лв.
  2. е това нещо не се ли вкл/изключва от някакво меню? при мен може да се вкл/изкл само посрещане/само изпращане или и 2-те? (марката е друга, но се съмнявам идеята да не е същата и при ауди) предполагам при ц5 става през ваг-ком, а при 4ф през менюто?
  3. При мойто цди сутрешното палене беше безпроблемно. Топлото беше с повече въртене. Имах съмнения за дюза, гнп и тн. Оказа се стартер и неговия шалтер. Ремонта без демонтажа излезе 73лв. Правих го на Антим 1-има 2 сервиза. Добрите са в този, който не е лъскав. Даже работят с балкан стар...ако имате въпроси пишете лични. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Аз съм много разочарован от 5s. Батерията му едвам издържа ден. Като дизайн 4-ката ми е по-красива. Едната бързина поне го компенсира. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. да попитам при вас звука в слушалката не е ли малко неестествен. малко като разговор през вайбър? има ли оправяне това? 5с е тела phone noise cancelation ми е включен, но и на изключен го прави... p.p. lock бутона на всички ли ви се мърда?
  6. телефона е черен. 32 гб. пълен комплект (кутия, зарядно, слушалки) отключен към всички оператори (след изтекъл договор) купуван от Мтел. подарък - 3 кейса (2 нови) + резервен кабел зарядно минимални следи от употреба. никакви технически проблеми. цена 330 лв.
  7. ако ти е фабричен клапана, то той не е блоу-оф, а рециркулиращ. Това значи, че не трябва да чуваш нищо...ако чуваш, той ти е "фира". взимаш си оригинален от порше, обаче за 180 коньовото ТТ - към 60 лв. при всички случаи, този клапан се сменя на определени километри, заради некоректна работа (от амортизацията). относно Н75 - дори да ти работи, не е гаранция, че работи коректно. при мен невървежа, беше от турбо теч (маркучи и кулер), Н75 и рециркулиращия клапан. смени си вакуум маркучите (взимаш силиконови на метър)...без пари са п.п. аз смених работещ Н75 с такъв от морга...ей така за пробата. колата литна п.п.2 забравих да кажа и за дебитомера...той беше поредната "спънка". работещ, но не както трябва - караше колата да пренадува или да не върви. просто подава различни показатели на еку-то. на ваг-ком не даваше признаци на тотал щета и това ни подвеждаше. накрая го смених с един китайски, който 2 месеца накара колата да се съживи. после и той се прецака и след смяната с bosch...нещата заспаха. пробвай с чистене със спрей за дебитомер - дали ще има промяна
  8. Направихме турче сим картата)Работи без проблем. Жената е доволна отъпгрейда Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. има ли смисъл от смяната на мини сим картата с нано-сим? в смисъл взех 5s и искам да прехвърля директно картата от 4-ката, след изрязване в сервиз? казаха, че има шанс да се прецака картата (съответно контактите), но изключая това - ще има ли друг ефект новата сим?
  10. kalinat28

    тропа при спиране

    При мен се оказа тропането от накладките. Бяха пилнати при поставянето им ( не знам защо). Това бе довело до 1мм буквално движение на накладката по диска. Когато натиснеш спирачката, се създаваше напрежение и изведнъж този мм се преминаваше с чукване на найладката в апарата (от този мизерен луфт. Едвам го хванахме.Без натиск на спирачката, пак почукваха тези накладки (вътре в апарата). При разните там манипалуции, почукване се получава и от нестегнати спирачни апарати. Питай и за това откъде знам...това с накладките оправихме с точкова заварка на самата накладка(изкуствено я удулжихме с мм) Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. kalinat28

    бавно загрява до 90

    Аз лично чакам 2 мин на платения паркинг (тези дни чистя стъклата за това време). Взимам малкия и жената от блока, което е в Люлин 5. До тунела минавам 60 градуса. Ако тръгна сам от паркинга, не се мотам със стъклата, не взема малкия и жената, което е 3-4 мин- до тунела не стигам 60 градуса. Демек тези 2-4 мин престой помагат колата да загрее до температура да духа топло, говорим за един и същ пробег при една околна температура. На място колата никога няма да загрее до 60 градуса за толкова време, но 2-3 мин работа на място и последващо бавно каране достигат по-бързо търсената температура за определено разтояние, отколкото тръгването без изчакване. Времево минавам същите километри + 2-4 мин, но при по-висока темп на двигателя. Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. kalinat28

    Температута????

    Не, разбира се. За термостат си. Балончета не трябва да има също по нафтовите маркучи. От някъде смуче въздух Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. те са един вид "платно" на интериорен "тунек" със спрей. един вид красотийка върху глух бутон
  14. Големия брат ме гледа лошо Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...