-
Мнения
2404 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно kalinat28
- Рожден ден 28.10.1980
Друго
-
Kaра
ex CLK 06' 270CDI
Контакти
-
AIM
kalinat28
-
Website URL
http://kalinat28@yahoo.com
-
ICQ
0
-
Yahoo
kalinat28@yahoo.com
-
Skype
kalinat28
Персонална информация
-
Пол
Male
-
Локация
Cофия
-
Интереси
No mercy...soon or later
kalinat28's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
телефонът е купуван от Виваком. Фабрично отключен. Неразличим от нов. 16 ГБ. бял гръб. подарък: бъмбър и кейс продава се пълен комплект. цена: 600 лв.
-
е това нещо не се ли вкл/изключва от някакво меню? при мен може да се вкл/изкл само посрещане/само изпращане или и 2-те? (марката е друга, но се съмнявам идеята да не е същата и при ауди) предполагам при ц5 става през ваг-ком, а при 4ф през менюто?
-
При мойто цди сутрешното палене беше безпроблемно. Топлото беше с повече въртене. Имах съмнения за дюза, гнп и тн. Оказа се стартер и неговия шалтер. Ремонта без демонтажа излезе 73лв. Правих го на Антим 1-има 2 сервиза. Добрите са в този, който не е лъскав. Даже работят с балкан стар...ако имате въпроси пишете лични. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Аз съм много разочарован от 5s. Батерията му едвам издържа ден. Като дизайн 4-ката ми е по-красива. Едната бързина поне го компенсира. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
да попитам при вас звука в слушалката не е ли малко неестествен. малко като разговор през вайбър? има ли оправяне това? 5с е тела phone noise cancelation ми е включен, но и на изключен го прави... p.p. lock бутона на всички ли ви се мърда?
-
телефона е черен. 32 гб. пълен комплект (кутия, зарядно, слушалки) отключен към всички оператори (след изтекъл договор) купуван от Мтел. подарък - 3 кейса (2 нови) + резервен кабел зарядно минимални следи от употреба. никакви технически проблеми. цена 330 лв.
-
ако ти е фабричен клапана, то той не е блоу-оф, а рециркулиращ. Това значи, че не трябва да чуваш нищо...ако чуваш, той ти е "фира". взимаш си оригинален от порше, обаче за 180 коньовото ТТ - към 60 лв. при всички случаи, този клапан се сменя на определени километри, заради некоректна работа (от амортизацията). относно Н75 - дори да ти работи, не е гаранция, че работи коректно. при мен невървежа, беше от турбо теч (маркучи и кулер), Н75 и рециркулиращия клапан. смени си вакуум маркучите (взимаш силиконови на метър)...без пари са п.п. аз смених работещ Н75 с такъв от морга...ей така за пробата. колата литна п.п.2 забравих да кажа и за дебитомера...той беше поредната "спънка". работещ, но не както трябва - караше колата да пренадува или да не върви. просто подава различни показатели на еку-то. на ваг-ком не даваше признаци на тотал щета и това ни подвеждаше. накрая го смених с един китайски, който 2 месеца накара колата да се съживи. после и той се прецака и след смяната с bosch...нещата заспаха. пробвай с чистене със спрей за дебитомер - дали ще има промяна
-
Направихме турче сим картата)Работи без проблем. Жената е доволна отъпгрейда Sent from my iPhone using Tapatalk
-
има ли смисъл от смяната на мини сим картата с нано-сим? в смисъл взех 5s и искам да прехвърля директно картата от 4-ката, след изрязване в сервиз? казаха, че има шанс да се прецака картата (съответно контактите), но изключая това - ще има ли друг ефект новата сим?
-
При мен се оказа тропането от накладките. Бяха пилнати при поставянето им ( не знам защо). Това бе довело до 1мм буквално движение на накладката по диска. Когато натиснеш спирачката, се създаваше напрежение и изведнъж този мм се преминаваше с чукване на найладката в апарата (от този мизерен луфт. Едвам го хванахме.Без натиск на спирачката, пак почукваха тези накладки (вътре в апарата). При разните там манипалуции, почукване се получава и от нестегнати спирачни апарати. Питай и за това откъде знам...това с накладките оправихме с точкова заварка на самата накладка(изкуствено я удулжихме с мм) Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Аз лично чакам 2 мин на платения паркинг (тези дни чистя стъклата за това време). Взимам малкия и жената от блока, което е в Люлин 5. До тунела минавам 60 градуса. Ако тръгна сам от паркинга, не се мотам със стъклата, не взема малкия и жената, което е 3-4 мин- до тунела не стигам 60 градуса. Демек тези 2-4 мин престой помагат колата да загрее до температура да духа топло, говорим за един и същ пробег при една околна температура. На място колата никога няма да загрее до 60 градуса за толкова време, но 2-3 мин работа на място и последващо бавно каране достигат по-бързо търсената температура за определено разтояние, отколкото тръгването без изчакване. Времево минавам същите километри + 2-4 мин, но при по-висока темп на двигателя. Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Не, разбира се. За термостат си. Балончета не трябва да има също по нафтовите маркучи. От някъде смуче въздух Sent from my iPhone using Tapatalk
-
те са един вид "платно" на интериорен "тунек" със спрей. един вид красотийка върху глух бутон
-
Големия брат ме гледа лошо Sent from my iPhone using Tapatalk
-
продавам 2 зимни гуми 225/50/17
kalinat28 отговори в темата на kalinat28 - Купува/продава гуми и джанти
90 лв без коментар