Jump to content

motoboys

Members
  • Мнения

    223
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    A4 B5 2.5 TDI

Персонална информация

  • Локация
    Бургас

Последни посетители

2561 профилни разглеждания

motoboys's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Привет, колега,

    В темата https://audibg.com/forum/index.php?/topic/197482-еърбег-модул-проблем/&_fromLogin=1

    пишеш, че използваш ресетър за чистене на краш данните в модула за въздушните възгравници.  Би ли ми казал какъв ресетър използваш? В ebay гледам такива китайски ресетъри с цени, за които да не е жалко човек да ги купи. Но ако вършат работа, ще е много добре. Имам за чистене грешка 65535 в паметта на airbag модула, плюс лоша връзка под шофьорската седалка, която смятам, че отдавна съм оправил.

    Ще бъда много благодарен за информация относно използвания ресетер.

    Поздрави!

  2. Ти си с бензинка там не знам кога и как светва.От снимката дето беше качил предния път останах с впечатление,че си с дизел.Логично е да светва този чек и после да изгасне,а ако светне след това ще е свързано с проблем в работата на мотора,но при закачане на диагностика ще покаже защо светва.
  3. Това светва при мен като дам контакт.
  4. Аз съм със същото табло,но не знам за коя чек лампа говориш?Ако не ти е проблем да я снимаш.При даване на контакт в километража светва лампата за еърбега и акумулатора(те са в червено) и за имобилайзера май е там и е жълта,в оборотомера светва тази за подгревните свещи.Ще проверя после точно как беше разположението.Иначе за индикацията за колана,тя може да се пуска и спира от кодинга на таблото,но трябва да се види дали изобщо имаш датчици за коланите.Моята няма датчици и като активирам функцията при подаване на контакт светва индикацията и после сама си гасне без значение дали колана е сложен или не.
  5. На това табло "чека" светва в малкото прозорче,където показва външната температура.Давайки на контакт изписва "чек",проверява там каквото си следи и изписва "ОК" ,ако има отворена врата обаче трябва първо да я затвориш.
  6. Свалих го без да свалям цялата предница.С ножовка леко прорязох гайката (дори и до резбата не стигнах) и явно отпусна и се разви.Развива се нормално наляво,казвам го,защото имаше твърдения,че резбата е обратна.После за да се изкара перката с виското се наложи да развия болтовете на маската откъм калниците и да освободя двата чопа които фиксират радиатора.
  7. Искам да сменя виското,понеже вече се е прецакало и сега в жегата температурата отива на 96-97 гр.Перката се върти еднакво и на загрял и на студен мотор и без много усилие може да я спреш.Пробвахме с два ключа 32 да я развием,но няма мърдане това нещо.Някой ако знае начин да се развие,без да се разхвърля цялата предница ще е много хубаво
  8. При фейслифта на Б8 я има комбинацията на 2-ка дизел,автомат и куатро,но май са само с този 170 коня
  9. И моите лули се бяха нацепили,но сърцевината беше здрава и оставих само нея щраква хубаво свещта иначе и аз мислих да ги правя с обувка и нов силиконов кабел.
  10. Аз точно тези взех лятото и не съм доволен,не знам дали може нещо при монтажа да се обърка и това да доведе до бързото протичане.
  11. Сега погледнах там,откъдето ги взех миналата година са ги намалили на половина и сега са 30 лева за комплект 6 бр.Явно съм хванал новото по-ниско качество,на старата по-висока цена
  12. motoboys

    Проблем с вакуум.

    Цената на ново такова е около 15 лева ако имаш възможност да си го поръчаш ще е по-добре.При теб казваш,че изпуска и от двете страни и може да се е скъсало(все пак е гумено и на тези години,при тези условия).Опитай със силикона ама с черен ще е по-добре на вид поне успех!
  13. Аз ги платих по 10 лв. бройката ,тези за 20лева 6-те откъде са ?Не че моите изкараха много уж бяха качествени според продавача ,а има няма 6-7 хиляди км и протекоха.
  14. motoboys

    Проблем с вакуум.

    Не си писал колата с кой мотор е,аз имах малко проблем със същия гумен преходник,но само от външната страна (към двигателя)изпускаше като го размърдаш и понякога педала на спирачката беше твърд след престой и преди да запаля,намазах го със силикон временно понеже като търсех ново беше с поръчка и реших да пробвам така,вече почти два месеца няма и помен от предишните проблеми.Това е номера ама аз съм с 2.5 мотора 8D0611743B това е номера на моето
×
×
  • Create New...