Jump to content

asen_manolov

Members
  • Мнения

    1452
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно asen_manolov

  • Рожден ден 30.11.1982

Друго

  • Kaра
    изтребител

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    софия

Последни посетители

6376 профилни разглеждания

asen_manolov's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. asen_manolov

    Екстри

    ''кори" под мотора и под скоростната кутия с шумоизолационна вата. Имаше и един колега преди години във форума с много екзотична екстра - система която гаси автомобила при продължителен престой на светофар и после "пали" двигателя само с натискане на газта, ама не съм убеден че е фабрична. Ако се чудиш какво още да си сложиш на колата намери си някоя печка - след климатика е най-голямата екстра.
  2. Когато слагах на моята такъв усилвател, установих че реотана " хваща" много по-добре от всички външни антени които бях слагал, дори и без захранване и така си и остана.
  3. asen_manolov

    Темпомат за Б4

    От пин 4 на буксата на лоста, или пин 8 на контролера, кабела би трябвало да е черно-бял или черно-жълт. Премери все пак !
  4. Смени си релето на мигачите, намира се под волана вляво.
  5. asen_manolov

    Ремонт алтенатор

    А някой знае ли размерите на лагерите на алтернаторите BOSCH на Б3-ките ?
  6. Благодаря ти, Ванка, за бързата реакция, добрите гуми ,изгодната цена , както и за доставката !
  7. Не, колега, колата ти е без "електронна газ".
  8. Ще е полезно да споменеш какъв е двигателя.
  9. asen_manolov

    Темпомат за Б4

    Колега, говорихме с теб по телефона преди малко, ето в тази тема са нещата които ти обещах http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=65475 Cruise control.pdf
  10. Няма подобна букса при бензиновите аудита без "електронна" газ. Там принципа е друг - изпълнителният механизъм (това което отваря дросела) е вакуумна диафрагма, която се задвижва от вакуум помпа, лоста е като на дизелите, обаче системата си има собствен управляващ блок, на педалите на спирачката и съединителя се монтират допълнителни изпускателни клапани за вакуума от системата, които имат и ел. контакт за спиране на помпата. Ел. инсталацията си е отделна ( няма заложени кабели в съществуващата), трябва й само захранване, сигнал за скоростта на автомобила и сигнал от "стоп машинката" на педала на спирачката. Разлики при отделните двигатели има само при стойките на диафрагмата и вакуум помпата. Някой ден ще преборя мързела и ще направя тема по въпроса.
×
×
  • Create New...