Няма подобна букса при бензиновите аудита без "електронна" газ. Там принципа е друг - изпълнителният механизъм (това което отваря дросела) е вакуумна диафрагма, която се задвижва от вакуум помпа, лоста е като на дизелите, обаче системата си има собствен управляващ блок, на педалите на спирачката и съединителя се монтират допълнителни изпускателни клапани за вакуума от системата, които имат и ел. контакт за спиране на помпата. Ел. инсталацията си е отделна ( няма заложени кабели в съществуващата), трябва й само захранване, сигнал за скоростта на автомобила и сигнал от "стоп машинката" на педала на спирачката. Разлики при отделните двигатели има само при стойките на диафрагмата и вакуум помпата. Някой ден ще преборя мързела и ще направя тема по въпроса.