Jump to content

Hugsy

Members
  • Мнения

    519
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A3 2.0 TDI BMN

Персонална информация

  • Пол
    Мъж
  • Локация
    София

Последни посетители

3168 профилни разглеждания

Hugsy's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте. Колата е Ауди А8 D3 2004г - 4.2 с газ. Колата не иска да върви. до 2к оборота едвам набира, а ако смачкам газта се изфорсира изведнъж. Като на мотора има записани 8. Може ли да ми съдействате за тяхното разчитане. 8 Faults Found: 17985 - Right Engine Mount Solenoid Valve (N145) P1577 - 004 - Open Circuit 17944 - Camshaft Timing Adj. Bank2 (N208) P1536 - 004 - Open Circuit - MIL ON 17936 - Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205) P1528 - 004 - Open Circuit - MIL ON 18284 - Valve for Torque Support Mount P1876 - 004 - Open Circuit 18348 - Powertrain Databus P1940 - 008 - Missing Message from Control Module for Battery Monitoring 18058 - Powertrain Data Bus P1650 - 008 - Missing Message from Instrument Cluster 18308 - Coolant Fan Control 2 P1900 - 004 - Open or Short to Ground 16814 - Catalyst System; Bank 2 P0430 - 002 - Efficiency Below Threshold Readiness: 0000 1101 Също така нормално ли е при смяна от P на R или D в спряло положение , да има поклащане на колата ?
  2. Здравейте колеги. От скоро имам Ауди А3 2.0тди 170к.с. с DSG автомат. Имам следния проблем. Когато колата е на D тръгва много леко и теябва да я изфорсирам до около 1800 оборота за да тръгне. А като тръгне тръгва рязко. На това свикнах и просто подавам по-равномерно газ за да не пребоксува. Обаче ми прави впечатление, че когато загрее и се покара повече от 20-30 минути, при тръгване от светофар примерно - предницата на колата се тресе или пребуксува при тръгване. На студена кола не го прави. Иначе набира равномерно и няма проблем с включването на предавките, сваля ги и ги качва без проблем. Също така когати загре и трябва повече време да се подмвати когато е на D без газ - около 2 секунди. Маслото на кутията не е сменяно. Майстора твърди, че и маховила е разбит, понеже притриса при гасене колата. На диагностика няма грешки в кутията. Според вас има ли шанс да се оправи колата съа смяната на маслото на кутията или смяната на маховика ? Притеснява ме да не е проблема със съединителя, понеже не намирам нов афтърмаркет. А с втора ръка е малко рисково. Някой имал ли е същите симптоми ?
  3. Благодаря за съветите колеги. Явно ще трябва откажа.
  4. Здравейте. Колата е Audi A6 4.2 V8 335к.с. с код на мотора BAT 2006г. При първо (студено) палене се чува следния шум. След това няма проблем. Колата се кара с масло 10w40. Според вас проблема сериозен ли е? Искам да взема колата на бартер.
  5. Здравейте колеги. Колата е Audi A6 4F 4.2 V8 335к.с. BAT. Според вас на какво се дължи този шум при палене ?
  6. Може ли да ми дадете телефон или адрес където да се свържа с вас ?
  7. Като сменя codinga на най-горния ред 2 с 0 (става 0000000) не се появява отново на коя предавка съм. Набива ми грешка
  8. Благодаря. Отивам да опитам. Ще използвам да ви попитам и още нещо. С новото табло не ми работят бутоните, които са на ръчката за чистачките, с които се сменят моментен разход, среден разход, оставащи километри гориво. На старото табло можех да ги сменям и съответно нулирам с reset butona. Това пак ли до кодиране, или е проблем с таблото. Единствената грешка която се показа от новото табло е тази: С изтриване не се маха, отново си излиза.
  9. Става въпрос за Ауди А3 2006г. Може ли по-подробно да ми обясните в кое меню се влиза Предполагам - 17-Instruments, Coding 07 и натам....
  10. Здравейте. Колата ми е Ауди А3 8PA Sportback с автоматична скоростна кутия DSG. След смяна на таблото с такова от кола с ръчна кутия, вече не ми изписва докато съм на D или S на коя предавка е колата. На старото табло излизаше тази информация. Някой може ли да ми каже как да я изкарам с VCDS. Благодаря.
  11. Здравейте колеги. Искам да ви задам няколко въпроса за Ауди А3 8п с автоматична скоростна кутия. Има проблем с дюзите. Колата трудно пали, а когато запали цялата се тресе и пуши бяло. Като се форсира над 2000 оборота се оправя. Проверих маслото и е доста разредено, и количеството е над максимум - смесено е с дизел, заради проблема с дюзите. направих диагностика и имам няколко въпроса по тълкуването на грешките. Акумулатора беше паднал и дадохме ток да запали. Как да разбера дали има износване на колянов, разпределителен вал или пробито бутало заради пикаещите дюзи ? Грешките за мотора са тези: 4 Faults Found: 17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10) P0671 - 000 - Electrical Fault Freeze Frame: RPM: 1953 /min Torque: 46.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 17.3 % Voltage: 13.91 V Bin. Bits: 11000100 Temperature: 11.7°C Bin. Bits: 10110000 17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) P0672 - 000 - Electrical Fault Freeze Frame: RPM: 1953 /min Torque: 46.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 17.3 % Voltage: 13.91 V Bin. Bits: 11000100 Temperature: 11.7°C Bin. Bits: 10110000 17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12) P0673 - 000 - Electrical Fault Freeze Frame: RPM: 1953 /min Torque: 46.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 17.3 % Voltage: 13.91 V Bin. Bits: 11000100 Temperature: 11.7°C Bin. Bits: 10110000 16686 - Cylinder 2 P0302 - 000 - Misfire Detected Freeze Frame: RPM: 777 /min Torque: 64.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 14.06 V Inj. Quantity: 2.96 mg/str Temperature: 61.2°C (no units): 0.0 Има записани 2 грешки на кутията. 18258 - Powertrain Data Bus P1850 - 000 - Missing Message from ECU - Intermittent 18270 - Powertrain Data Bus P1862 - 000 - Missing Message from Instrument Cluster - Intermittent Може ли да излизат заради падналия акумулатор или ме чака ремонт ? Скоростите си работят иначе. Климатика също не иска да тръгне. Духа, но топло Грешките за него са следните: 4 Faults Found: 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 003 - Mechanical Failure - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 5 Reset counter: 19 Mileage: 217522 km Time Indication: 0 Date: 2021.04.09 Time: 00:01:32 Freeze Frame: Voltage: 12.30 V Temperature: 15.0°C (no units): 232.0 (no units): 218.0 Temperature: 10.0°C 00483 - Control Module for Auxiliary Air Heater 013 - Check DTC Memory Freeze Frame: Fault Status: 01101101 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 235 Mileage: 0 km Time Indication: 0 Freeze Frame: ON 00532 - Supply Voltage B+ 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 61 Reset counter: 19 Mileage: 209306 km Time Indication: 0 Date: 2020.10.27 Time: 07:30:10 Freeze Frame: Voltage: 9.00 V 01273 - Fresh Air Blower (V2) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 2 Reset counter: 19 Mileage: 217507 km Time Indication: 0 Date: 2021.03.14 Time: 13:17:54 Freeze Frame: Temperature: 11.0°C Speed: 325.0 km/h (no units): 40.0 (no units): 164.0 Тези грешки предполагам също са заради падналия акумулатор. Може би трябва да се зареди, да изтрия грешките тогава пак да пусна скан ?
  12. Продавам 4 броя зимни гуми Nexen Winguard Sport 2 с размер 215/55/17. Цена 420лв. Гумите са с ДОТ 2018година. Карани са около 2000км. Неразличими от нови. Купувани са от Диана за 630лв. Продават се само комплект 4бр. Съхраняват се в гараж. Тел: 0882513350
  13. Понеже пристига новия автомобил, цената е намалена на 4400лв
×
×
  • Create New...