Jump to content

Vankataaa

Members
  • Мнения

    48
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Vankataaa

  • Рожден ден 15.04.1985

Друго

  • Kaра
    Audi B4 2.0Mi

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Vankataaa's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. аз тавана го почистих с един спрей GUARD голям зелен флакон с 4ерна капачка от ОМВ-то на флакона има снимка на седалка обаче е подходящ и за тавани. като се напръска стой като пяна аз с ръка го втривам и после го забърсвам с бял парцал от чаршаф, парцала става черен.... според мен чисти добре и тавана не се отлепя което е най-важното
  2. мерси за съветите сега не я карам много много колата да не я прецакам понеже имам и един служебен мерцедес. карам с Q8 10 W 40 значи добавката сме я сипали и на двата мерцедеса за по добра работа на Двигателите оба4е те са дизели и наистина се усеща 4е с нея двигателите работят по-тихо и умерено при мерцедесите проблеми няма... проблема е при аудито 4е сутрин не иска да гасне лампата и клапаните треакат ина4е сега добавката направи маслото гъсто, за 8 000 км стана наистина много 4ерно както никога досега, според мен това е добре 4е по4исти нагарите из двигателя иначе ина4е според мен двигателя стана малко по тих, сега се чудя дали да не сненя само филтура и да покарам още 2-3000 и после да сменям маслото или сега да сменям и маслото и филтъра
  3. миналата година смених семеринги на компресора и заредих системата когато ми бяха свалили компресора ми наляха някакво масло в нвго. тази година пускам ама няма никои...отидох пак дозардиха ми го взеха ми 40 лв, след 2 седмици няма никои, явно пак се изпусна от някаде...ве4е ми писна от този климатик и маи ще спирам да хварлям пари по него
  4. наистина маслото стана много 4ерно понеже добавката проми двигателя, но не бях се сетил че може да запуши масления филтър, още утре ще сменя филтара и ще споделя резултата. Мерси за съвета колега Жив и здрав да си
  5. от както си купих колата карам с масло Q8 -10W40 всичко беше наред докато сега при поредната смяна на маслото си порачах на един познат да ми донесе от Германия една добавка SX 6000 за по-добра работа на двигателя при студен запуск и по-малко износване. карам с добавката вече 8000 км и имам проблем сутрин особено лампата на маслото свети и не иска да изгасне докато не изфорсирам колата....същото се получава и при добре загряла и оставена няколко часа на паркинг да падне маслото, после пак паля- клапаните тракат и лампата свети и не изгасва докато не изфорсирам двигателя, мисля 4е трябва да сменя маслото и ве4е няма да слагам добавки. вапроса ми е дали да не премина на MOBIL 1 15W40 колата по километрай е на 200 000 км , а мисля 4е и за лятото е по-добре
  6. Абе хора вярно това е форума на Ауди и е вярно 4е всеки си хвали Аудито и аз имам Ауди но не мога да се похваля 4е за 30 000 км сам сменил положината ходова 4аст, добре Мерцедеса бил грозен но как Вози ??? някои от вас карал ли е да сравни??? и сигурно е скапа поддръжката.... може би ако се счупи... но е пъти по-здрав.... Всеки ден карам и Ауди и Мерцедес... бих казал 4е ако имах пари за нафта няма да погледна Аудито което е като кару4ка на гас
  7. някои може ли да каже има ли смисъл да се сменя тази ламбда сонда като наистина ми създава проблеми сутрин като карам 2-3 км на бензин след което сменям на газ и колата е доста по-добре( при евентуална смяна ще се подобри ли работата на двигателя на ГАЗ и разхода на ГАЗ?) знам че дори да я сменя като карам на газ, за бързо ще се развали... не е ли измислина някаква електонна схема която може да се включи на нейно място?
  8. напоследък дгателя ми не работи много добре преди малко развивах свещите и видях че вече сърцевината е станала триъгълна понеже са триполюсни. газаджията днес ми каза да сложа еднополюсни, 4е било по добре като карам на газ.......вярно ли е това?
  9. оффф тези климатици.... миналото лято смених гарнитури на компресора и го заредих, лятото го ползвах, работеще добре......Вчера колата беше се напекла доста и си викам да го пробвам, натискам коп4ето и компресора включва, в купето се чува някакво саскане от системата, викам си сигурно му трябва време да раздвижи фреона ама дръжки 20 мин карах изобщо не духна студено, а компресора даже взе да шуми пове4е и го изключих... Даите съвет какво мойе да му е станало... нали има фреон щом включва компресора?колега VATH пусни му един кабел маса до компресора някъде от хубав болт на купето. моя миналото лято по едно време не вклю4ваше, вързах компресора с един кабел на купето и се оправи
  10. кофти работа мерси за съветите
  11. в момента джантите са ми размер 15 х 6JH2 с гуми 195/65 15 сега ми паднаха изгодно лети джанти размер 15 x 6J с гуми 195 /60 15 само че са от опел също джантите са с 4 болта, Въпроса ми е ще станат ли на моята кола ( Ауди 80 Б4) или да ходя да пробвам.
  12. колега и според мен тази новата гас на ПЕТРОЛ е скапана и ми гори пове4е, за сега съм на същото мнение че гаста на ЕКО е по-добра...от другите
  13. Vankataaa

    hot

    при мен е другата краиност умирам от жега днес в колата стана 35 градуса, при външна -6 градуса, 4ак не мога да дишам, приятелката ми реши че това Ауди е било поръчка за някоя скандинавска държава лятото пък другата краиност студено духа направо не мойе да се седи по къс ръкав, според мен не е много нормално
  14. абе хора не е от датчика никои ли не се сеща за студените споики на таблото които са фабри4ен дефект. просто ги презапоих и стрелката ми показва както трябва спомняма си като купих колата един пат показва нормално на другия ден стои на 50 градуса, абе каквото си искаше показваше......като разглобиш таблото презапои и 2-те споики на стрелката за бензина, да не разглобяжа6 таблото като мен 100 пъти
  15. благодаря за съветите! смених го цилиндърчето 17лв Bendix , не знам що за стока е, не сам търсил, от първия магазин го купих, то ще си покаже
×
×
  • Create New...