Jump to content

boby1945

Members
  • Мнения

    24
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно boby1945

  • Рожден ден 25.08.1945

Друго

  • Kaра
    AUDI 80 1.8 S

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Контакти

  • Yahoo
    boby1945@yahoo.com

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

boby1945's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Първо пробвай да смениш бензиновия филтър до помпата!! :-)
  2. Ремонт винаги можеш да се пробваш да спретнеш, както казват в двата линка по горе. Работата е пипкава и иска умения. Затова ПЪРВО опитай да почистиш БЕЗ да РАЗГЛОБЯВАШ, като впръснеш малко WD 40. После подвижи лостчетата нагоре надолу, почакай малко да се изпари летливия разредител и си готов!!! :-)
  3. Взех я на Н-та ръка на 175000 км в 2003, сега гони 290000 км! Произведена 1990година корбуратор и АГУ работи и на двете....
  4. boby1945

    ЗА ВСИЧКИ С АУДИ 80-Б3

    Това е моето AUDI 1.8s таман на 25 години!!!
  5. Провери дали отваря термостата, това значи като позагрее "малкият" кръг, трябва термостатаът да отвори кръга през радиотаро... това можеш да направиш сам... Ако и двата кръга загряват, значи не е теромстатът иди ивижж да смениш датчика за температура на охладащата вода, този при главата, който "гледа" надолу. Първо го откачи и на таблото теромемтъра трябва да тръгне надолу. Просто купуваш нов.... 7 лева или нещо такова....
  6. Миналата седмица почистих превлкючвателя къси-дълги, мигачи с WD-40, и стана от раз, без дим, без пушек леге артис....
  7. Много причини може да има за утечки. При мене, преди години, при температури малко под нулата, на лампата в купето, над седалките се образуваше кондензат и правеше яка утечка.... направо скапа акумолатора..... когато е суха проблеми и утечки нямаше. Махнах лампата вече забравих.... подобно може да се случи и на други места....
  8. Когато температурата на водата "играе" на тоблото, много ниска държи 70оС, бяга над 110оС имай едно наум че датчика може да не е в ред....... да плаче за нов.
  9. Иди на майстор и си провери изпарителя и и по специално мембраната. Последната се скапва от газта и често не може да регулира налягането на ниски обороти.... Оттам и "гърменето", гасненето на ниски обороти и подобне....
  10. За Водни съединения, маркучи разни други има на "Булвако" ООД 1303 София ул. Цар Симеон № 214 , Възраждане Тел: +359 (0) 888 77 51 44 Факс: +359 (2) 931 10 33 E-mail: contact AT bulvako.com
  11. Преди години при мене пропускаше спирачния цилиндър на сероусилителя и го пълнеше по малко със спирамна течност, когато се понапълни "прелива" през смукателната тръба в двигателя и отзад пуши белезникаво синкав дим, понеже работи и на спирачна течност. Когато свелих цилиндъра за смяна от хидроусилителя извадих 1.5 кг спирачна течност!!!???
  12. За АУДИ 80 и от този тип корбуратори много добър е Караджов, зад Електротехникума в Стара Загора, много в час...
  13. boby1945

    Б4 АБТ Проблем

    При мене преди 2 години причината за "бял пушек" ей така за няма нищо, беше проникване на спирачна течност през спирачния цилиндър в сервоусилвателя!!! Беше се събрало ~ 1.5 литра!!! и през вакуумната тръба попадаше в газовъздушната смес и понеже не гори много добре илизаше бял пушек. Като оправих спирачния цилиндър забравих за белия пушек.
  14. Помпата на съединителя се сменя лесно ако е вдигната колата (т.е. отдолу) Като правило са от така наречените "втора ръка" производители (щото има и трета ръка) и могат да се повредят когато решат. Но обикновено педалът става "мек", а не от време на време да "пропада". Иди на сериозен сервиз!
  15. Въобще няма значение откъде идва въздуха за горене при работа на карбураторен двигател на газ пропан бутан (има една малка теоретична подробност, в Италия карат само на пропан, но в случая едва ли важи) На високи скорости при 3200 3400 оборота, ако колата "гасне" (искаш да кажеш губи мощност!?!?) вероятно причината е в газовата система, почни с изпарителя, дренирай от него боклуците (ако си карал например над 30000 км на газ без да дренираш) и виж всички кранчета дали са отворени докрай! Най-добре иди на сервиз за регулиране на газовата уредба (там мерят СО и лесно хващат всички проблеми) включително и по изпарителя (пробити мембрани)
×
×
  • Create New...