Jump to content

ivajlo petroff

Members
  • Мнения

    620
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi А6 АЕЛ

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    варна

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

ivajlo petroff's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здараейте, проблема е такъв, загрял мотор, стълка на педала до 4000 об. Подминава ги и се получава срив, тресе работи неравномерно, пуши отзад като недоизгоряла нафта, сиво. Гася паля не се оправя. След 5 мин престой паля и е ок. До 4000об върви няма проблем с изтегляне. ЕГР затапен. Грешки не дава на Ваг ком. Не е оноеа типичното за 1,9тди с пром геометрия забиване което става от геометрията или н75. Там гасиш, палиш и се оправя. Тук сякаш чака някакво налягане да спадне че да тръгне без да тресе мотора.
  2. само с ГНП и ЕКУ не става, дюзите също се сменят, разпръсквачите...търси по руски брлоруски форуми там пишат за тез хватки от ААТ към А еЛ
  3. ми замазан, но иначе, сваляне и чистене нс ел. блока на ГНП , пълно рзглобяване да се рсзкара всичката ръжда и т.н набила се с годините.
  4. не се мъчете с пригаждания, то продто си има място пред радиатора на парното в Ц4 тди моделите, а и бая ток тегли, сериозни кабели отиват към него , да не си подпали някой колата за едното чудо :).
  5. ivajlo petroff

    Audi a6 c4 2.5tdi avtomat

    докато чакаме резултата да кажа аз как го реших, просто нов стартер / втора ръка де ;)/ и вс е на шест. Стария просто накрая ме предаде на паркинга на един хотел в софия тия дни и след като си го смених там на място сега е красота паленето, иначе симптомите с паленето си бяха същите. Не сварва ли стартера да осигури 250 оборота поне, при стартиране, почват тез проблемчета. Има го описано някъде по дизел форумите.
  6. който може го може, другото е чесане на езици ,радвам се че си доволен.
  7. вземи измери с прибор напрежението на електро клапана на ГНП. На контакт и като запали трябва да е 12волта.Ако като изгасне изчезва май ще енещо с алармите, тоз ключ имобилайзера явно е байпаснат. Ако обаче гасне и пак го има напрежението на клемата , може горе ел блока на ГНП да е проблем или управлението му от ЕКУ.
  8. какво разбираш, беше замръзнала, при минус 17 не е ли пак замръзнала, поясни че нещо се обърках каква ти е идеята. а така като гледам с това палене ,имобилайзера се лигави. Моята така прави като не е деактивирана алармата. т.е. влизам пускам си алармата и пробвам да паля. Пали и броиш до три и гасне
  9. ами обясни му какво да гледа на аванса и как иди при иво "Ифидик" ЕООД инж. Ивайло Георгиев тел: 0897980526 e-mail: info@adler-auto.bg. да я нагласи, сутринта я оставяш след обяд си готов.
  10. Смени си десния задължително той се скапва и тресе че чак пломбите ще ти изкапят . Не пипай по мотора и ГНП. Това да дигаш обороти е самозалъгване. Ефекта от оборотите е чак около 1000 а ти до там не можеш да ги качиш. На 4 ян го смених моя десния, е повярвай не си познавам колата. Тампона е станал по нисък, нацепен. Това че след десетина мин зимата поутихва е че тампона се затопля и гумата по него която все още нещо държи е по мека а не дърво . Аз и на други места съм писал, тампони втора ръка търси дали от БГ дали от ибей. моите са от ибей англия по 100 кинта парчето но си заслужават. Имам си и един от БГ за 50 резерв. Предлагат се и от 100 тди петак ,малко видимо се различават железни са опорите а не алуминии, но стават. И накрая за мн години , пък модераторите ако искат да ме трият, те си знаят защо .
  11. всичко е ясно ,просто тук ни пробутват китайски миндили преопаковани нейде с маркови опаковки
  12. шайбата на ген.си е стандартната заводската. Те годините ясно но километрите са интересни, общо взето по 30 х. и чао. А за цените ,ми то под 200 аз не съм срещал. Ако карах по 5 хил. може би щях да избутам 6 годинки с една шайба и един амортисиор на обтегача Ако има друга причина за скапването им , за тез шест години щеше да си проличи , а и всяка си се скапва по нейн си начин.
  13. не , много рядко, това ми е ясно за товаренето на шайбата от климатика особено в обороти като е. Е движил съм се , не се е разпадала шайбата. Винаги на ход до гаража с канала . Тя като тръгне да се скапва не е от раз тотално. Предния път се разчатка постепенно, сега беше със шум ,стържене на шайбата по ламарината зад нея.
  14. поредната сменена демпферна шайба, до сега за шест години три ,таз с която взех колата, следваща ФЕБИ, предната СВАГ и сега КОРТЕКО от КОКО100.А дано е на късмет. На Фебито гумата се разпадна, на СВАГ а външната част почна да хълтави напред назад и вибрации колкото щеш че чак 4 те болта ги нямаше само на коравия болт се държеше всичко . Ментета колкото щеш. 25-30 хил. и аут.
  15. ivajlo petroff

    AEL вибрира мотор

    тя ролката за динамото предпазва /удължава живота на амортисиор4ето и демпферната шайба/ но не замества амортисиорчето, заместването става с комбиниран обтегач с ролка от ц4 100 ААТ.
×
×
  • Create New...