Jump to content

Lubaka Boy

Members
  • Мнения

    70
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Lubaka Boy

  • Рожден ден 19.02.1985

Друго

  • Kaра
    А6 С5 2.5 TDI

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

1757 профилни разглеждания

Lubaka Boy's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравей колега, интересуват ме джантите - цена;състояние и дали всички имат капачки ? Поздрави !
  2. Марка: Nissan Модел: Mikra Гориво: Бензин Обем на двигателя: 1000 Мощност: 55 к.с. Година: 1995 Цвят: Черен Пробег: 180000 км. Кутия: Ръчна Цена: 2300 лв. Екстри: Аларма Климатик Хидравлика Централно заключване Ел.стъкла Имобилaйзер Чупещ волан Плюшен салон Халогенни фарове 4/5 врати Стерео уредба Други: Автомобилът е в отлично техническо състояние и всичко по него работи безупречно. Има леки външни дефекти. Контакт: 0897 929 418 Любо Автомобилът се намира в София Снимки:
  3. Привет колега. Според мен проблема е от помпата и шума и колебанието на обороти и по точно аванса.Не съм на 100% сигурен и за да не предполагаме само като за начало може да се закачи на VAG-COM за проверка и анализ на налични грешки и актуални стойности. Тези помпи VP44 са известни с проблемите си. В някой случай повредите са малки , но стигне ли се до ремонт е голям филм. Много е важно първо да се локализира проблема да се действа преди да е късно. Поздрави,успех и не забравяй да пишеш.
  4. Привет колега. Клапан N75 не се регулира.Когато не работи коректно се генерира тази грешка,управлението на турбото също не работи и затова така мудно ти набира. Смени клапана и мисля , че ще се оправи. Успех и не забравяй да пишеш за резултата. Поздрави
  5. Не са карани през лятото. Ще погледна грайфера и ще пиша още тази вечер колко мм е , а иначе каучука е доста мек. edit: Две от гумите са със 7мм другите две са почти 8мм. Грубо съм минал не повече от 10 000 км със тях.
  6. Продавам 4 бр зимни гуми 205/55/16 Continental ContiWinterContact, ДОТ 3807 карани са много малко и са със доста грайфер. Нямат балони или проблеми. Цена 170.00 лв. Тел за връзка 0897929418- Любо
  7. Здр.!!! Когато запалиш двигателя, вакума затваря клапана на турбото /демек оста се движи на горе и лопатките са затворени/ и при подаване на газ трябва за момент да отпусне на долу / демек лопатките се отварят /. Щом при теб това нещо не се движи и с отвертката не помръдва трябва да се демонтира Турбото и основна профилактика. Това е доста често като проблем , но причината може да се дължи и от други фактори. Успех и поздрави !!!
  8. Привет ! Първо трябва да се започне с VAG-COM - проверка и тест на искани/дадени стойности. Лошото е , че при дълго каране на градски условия с ниски обороти, няма хубаво издухване и се събира нагар около обръча който движи геометрията и от там идва тъпия проблем. Другото нещо е , че този двигател е много прецизен /както повечето дизелови двигатели/ и за да работи и върви добре трябва всичко да е по книга.
  9. Това масло е супер и няма нищо общо с това което се продава ТУК.Аз карам моят звяр със същото от Germany и съм супер доволен а и цената е добра.
  10. Привет на всички ! При мен шума изчесна след регулирането,не знам точно от къде беше,но според мен идваше от Турбото.Сега колата върви така както трабва за 150к.с. Поздрави ))
  11. Привет на всички. След цялата история се оказа в крайна сметка регулировка клапана на ТУРБОТО.В момента колата върви много добре,без да забива,набира бързо и агресивно)),но понейе сам си го регурирах по магитралата с VAG-COM и има нужда от финно легулиране може би,но това ще стане след монтаж на BOOST METER.Ще пиша като го сложа как е положението. Поздрави на всички
  12. Знам че е нелогично и странно,но това се случи след махане на катализатора. Всички тези неща които сте споменали имат логика ,но преди махането на катализатора,колата си беше добре с тая разлика че в високите обороти малко мудно набираше.Днес ще отида да огледам внимателно отдолу как е махнат катализатора, защото започвам да си мился ,че нещо майсторчето което ми го маха може да е творил,но там където е катализатора по спомен няма нищо което да минава! Знам ,че всеки го плюе този двигател и е пълен с проблеми,но колата е в много добро техническо състояние и много добре поддържана и преди мен, и от мен! Поздрави на всички!
×
×
  • Create New...