demoson
Members-
Мнения
61 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
Жигулка
Последни посетители
1412 профилни разглеждания
demoson's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Имах такова съмнение за нова помпа. Старата която махнах беше оригинална на бош. Преди 6-7 години я смених с полска. Бошовата страшно силно бръмчеше и на 2-3 пъти засичаше. Полската все още звучи доста добре. Не знам дали е от маслото което наливам переодично в бензина.
-
Здравейте на всички. От 13 години сме с моята "бабичка" 80 В3. Кодът на мотора е DZ. K-jetronik , т.е. 112 коня 1.8 пълна механична инжекция. От известно време се мъча с релето на горивната помпа. Търсих по морги и сайтове да го сменя, но не откривам никъде. За ново ми искат 60лв. Работя в тази сфера където мога да открия същото за 5 лв. Оригиналното реле е маркирано със кръгъл стикер разделен на две и в единия цвят е написано или 6 или 9. Не е означена цифрата с точка. Прави ми впечетление, че за 10 км. като я угася и не запалва. Не тръгва помпата. Вадя релето и го почуквам 5-6 пъти и запалва след това. Но усещам, че е доста топло самото реле. Отварях го да му чистя контактите. Намерих студена спойка и нямаше проблем два дни. И тази вечер спрях пред магазина и с почукване не пожела да запали. Имах друго реле /213/ мисля, че беше и се прибрах с него. Но с него когато дам контакт, помпата тръгва да работи постоянно. Та въпросът ми е; това ли е реалния номер на релето или го е залепил някой ей така. Има ли реле -заместител и какъв номер трябва да търся. Благодаря за вниманието.
-
И на тях им писах , цената е 260 лв. Попитах ги да го премерят и ми отговориха 1 см.
-
Здравейте на всички. От доста време търся из интернет пространството литература или по точно размер /дебелина/ на феродото на феродовия диск за съединителя.Питал съм и по магазините,но го нямат в наличност за да мога да му измеря дебелината. Имам пакет /притискателен и феродов/ за които ми говорят ,че са на 1000 км. но не ми се рискува да го сложа и той да е под размер.На вид са еднакви с този на пасат В3 от 92 година и новият за пасата е 8.4мм. но не съм сигурен за ауди В3 дали се отнася също тази дебелина на диска.
-
Различни са по диаметър?
-
Здравейте на всички. Купих си ауди а4 б5 2002 година с 1.9 дизел 131 коня. Обслужих ремъци масла филтри водна помпа. Колата се чудеше като и дам газ да тръгне или да си остане на ниски обороти и след около 5 секунди се изфорсирваше както за 131 коня. Погледнах нивото на маслото и видях че е с 6-7 мм. над максимума, а беше на мярка. Разбрах че трябва да се сменят О пръстените на дюзите, но майстора забеляза че хидравличните компенсатори са нацепени отгоре. Имам комплект чисто нови за старото ми ауди но не ги смених и ми останаха ( 1.8. 112 коня) беше старото ми ауди бензиново. Та въпросът ми е дали мога да ползвам тези компенсатори за този мотор 1.9 131 коня?
-
-
Много благодаря! Не само ми помогна с линка за кабелите,а и нямах програмата за PDF файловете.
-
Не ми отваря файла.
-
Здравейте на всички! Много нещо изчетох и прерових но никъде не намерих схема за свързване на термометъра на таблото при 80 В3 91година. Карам 80 В3 89г. 1.8 К Jetronik с италиански климатик. Заводски нямам букси за такъв термометър но ми попадна едно табло с работещ такъв. Колата от която го свалих вече е претопена и не можах да проследя кабелите.Таблото е стандартно с моето. Има си двете двуредови букси с по 26 пина. Синя и жълта. А тази за термометъра е с 5 пина и е закрепена с две видии зад скоростомера. Цветовете на буксата са (1)сив,(2)жълт,(3)зелен,(4)кафяв,(5)бял. Термометърът работеше преди да го сваля от колата,за това съм сигурен в него. Знам че трябва да има захранване + и - , също така и два кабела за датчика който е под предната броня. Никъде не можах да открия схема какво да закача на 1 или на 3. Ако някой се е борил с това ще ми помогне много ако ми напише къде кой кабел да закача. Благодаря предварително!
-
Четките на стартера са ти заминали.Смъкни го.Ревизирай го и не се стискай.Той ще ти се отплати.Когато паднат температурите се появява така го наречи ако искаш,конденз в стартера. Тогава се образува и лошия контакт м-у четките и ротора.Друго съм срещал. Мажат сърцевината на шалтера с грес.Тази грес като се втвърди от ниските температури и като клеяса шалтера познай какво става.
-
Водна помпа смяна на 1.9TDI 90HP Z1, помагайте!
demoson отговори в темата на realprofesora - 80/90/Coupe
Трудно се обезвъздушава в сравнение с тези с пробката.На два пъти ми се случва при въздушна възглавница дебелият мъркуч от средата на главата до горе в радиатора да се свива и разпуска рязко и гърми като китайска пиратка. -
Ще ги видим тези.Доста хора ми се чудят защо съм дал по 140 на гума,но искам аз да разбера защо.
-
Голямата болка на моята беше горната помпа на съединителя.Сигурно смених 9-10 бройки. Научих се сам да си полирам цилиндрите и да сменям уплатненията. Веднъж се бях втрещил че ми пада педала след 2-3 натискания и свалих и долната помпа.Нямах време и уплатнения и я пратих при специалист.Сложих я и след 2 часа игра пак я свалих и директно в коша.Беше задрал цилиндъра!Възможно е и при теб да има блокиране или трудно движение.За лагера не бих избързвал преди да проверя помпата.
-
Който е сменял датчик и знае как му коства 30-40 мин. Колегата го гледам,че само се върти в един омагьосан кръг и не се решава да вземе едно тъпо делко просто за проверка.На този модел запалване за 20 години да съм сменил 3 датчика.До-като на голф3-поне 20 датчика.Не знам какво толкова му има на запалването но масово се среща при Г3.Ако си на близо звънни един телефон да ти подаря едно делко.Имам един комутатор и едно делко в багажника.Има ли бензин и искра ще запали!