Jump to content

demoson

Members
  • Мнения

    61
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Жигулка

Последни посетители

1412 профилни разглеждания

demoson's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. demoson

    Реле горивна помпа

    Имах такова съмнение за нова помпа. Старата която махнах беше оригинална на бош. Преди 6-7 години я смених с полска. Бошовата страшно силно бръмчеше и на 2-3 пъти засичаше. Полската все още звучи доста добре. Не знам дали е от маслото което наливам переодично в бензина.
  2. Здравейте на всички. От 13 години сме с моята "бабичка" 80 В3. Кодът на мотора е DZ. K-jetronik , т.е. 112 коня 1.8 пълна механична инжекция. От известно време се мъча с релето на горивната помпа. Търсих по морги и сайтове да го сменя, но не откривам никъде. За ново ми искат 60лв. Работя в тази сфера където мога да открия същото за 5 лв. Оригиналното реле е маркирано със кръгъл стикер разделен на две и в единия цвят е написано или 6 или 9. Не е означена цифрата с точка. Прави ми впечетление, че за 10 км. като я угася и не запалва. Не тръгва помпата. Вадя релето и го почуквам 5-6 пъти и запалва след това. Но усещам, че е доста топло самото реле. Отварях го да му чистя контактите. Намерих студена спойка и нямаше проблем два дни. И тази вечер спрях пред магазина и с почукване не пожела да запали. Имах друго реле /213/ мисля, че беше и се прибрах с него. Но с него когато дам контакт, помпата тръгва да работи постоянно. Та въпросът ми е; това ли е реалния номер на релето или го е залепил някой ей така. Има ли реле -заместител и какъв номер трябва да търся. Благодаря за вниманието.
  3. demoson

    Феродов диск за В3

    И на тях им писах , цената е 260 лв. Попитах ги да го премерят и ми отговориха 1 см.
  4. Здравейте на всички. От доста време търся из интернет пространството литература или по точно размер /дебелина/ на феродото на феродовия диск за съединителя.Питал съм и по магазините,но го нямат в наличност за да мога да му измеря дебелината. Имам пакет /притискателен и феродов/ за които ми говорят ,че са на 1000 км. но не ми се рискува да го сложа и той да е под размер.На вид са еднакви с този на пасат В3 от 92 година и новият за пасата е 8.4мм. но не съм сигурен за ауди В3 дали се отнася също тази дебелина на диска.
  5. Различни са по диаметър?
  6. Здравейте на всички. Купих си ауди а4 б5 2002 година с 1.9 дизел 131 коня. Обслужих ремъци масла филтри водна помпа. Колата се чудеше като и дам газ да тръгне или да си остане на ниски обороти и след около 5 секунди се изфорсирваше както за 131 коня. Погледнах нивото на маслото и видях че е с 6-7 мм. над максимума, а беше на мярка. Разбрах че трябва да се сменят О пръстените на дюзите, но майстора забеляза че хидравличните компенсатори са нацепени отгоре. Имам комплект чисто нови за старото ми ауди но не ги смених и ми останаха ( 1.8. 112 коня) беше старото ми ауди бензиново. Та въпросът ми е дали мога да ползвам тези компенсатори за този мотор 1.9 131 коня?
  7. Искам да попитам за какво е това копче на ауди а4 2001г. на средната лява колонка?
  8. Много благодаря! Не само ми помогна с линка за кабелите,а и нямах програмата за PDF файловете.
  9. Здравейте на всички! Много нещо изчетох и прерових но никъде не намерих схема за свързване на термометъра на таблото при 80 В3 91година. Карам 80 В3 89г. 1.8 К Jetronik с италиански климатик. Заводски нямам букси за такъв термометър но ми попадна едно табло с работещ такъв. Колата от която го свалих вече е претопена и не можах да проследя кабелите.Таблото е стандартно с моето. Има си двете двуредови букси с по 26 пина. Синя и жълта. А тази за термометъра е с 5 пина и е закрепена с две видии зад скоростомера. Цветовете на буксата са (1)сив,(2)жълт,(3)зелен,(4)кафяв,(5)бял. Термометърът работеше преди да го сваля от колата,за това съм сигурен в него. Знам че трябва да има захранване + и - , също така и два кабела за датчика който е под предната броня. Никъде не можах да открия схема какво да закача на 1 или на 3. Ако някой се е борил с това ще ми помогне много ако ми напише къде кой кабел да закача. Благодаря предварително!
  10. Четките на стартера са ти заминали.Смъкни го.Ревизирай го и не се стискай.Той ще ти се отплати.Когато паднат температурите се появява така го наречи ако искаш,конденз в стартера. Тогава се образува и лошия контакт м-у четките и ротора.Друго съм срещал. Мажат сърцевината на шалтера с грес.Тази грес като се втвърди от ниските температури и като клеяса шалтера познай какво става.
  11. Трудно се обезвъздушава в сравнение с тези с пробката.На два пъти ми се случва при въздушна възглавница дебелият мъркуч от средата на главата до горе в радиатора да се свива и разпуска рязко и гърми като китайска пиратка.
  12. Ще ги видим тези.Доста хора ми се чудят защо съм дал по 140 на гума,но искам аз да разбера защо.
  13. Голямата болка на моята беше горната помпа на съединителя.Сигурно смених 9-10 бройки. Научих се сам да си полирам цилиндрите и да сменям уплатненията. Веднъж се бях втрещил че ми пада педала след 2-3 натискания и свалих и долната помпа.Нямах време и уплатнения и я пратих при специалист.Сложих я и след 2 часа игра пак я свалих и директно в коша.Беше задрал цилиндъра!Възможно е и при теб да има блокиране или трудно движение.За лагера не бих избързвал преди да проверя помпата.
  14. Който е сменял датчик и знае как му коства 30-40 мин. Колегата го гледам,че само се върти в един омагьосан кръг и не се решава да вземе едно тъпо делко просто за проверка.На този модел запалване за 20 години да съм сменил 3 датчика.До-като на голф3-поне 20 датчика.Не знам какво толкова му има на запалването но масово се среща при Г3.Ако си на близо звънни един телефон да ти подаря едно делко.Имам един комутатор и едно делко в багажника.Има ли бензин и искра ще запали!
×
×
  • Create New...