Jump to content

_shady

Members
  • Мнения

    1685
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно _shady

  • Рожден ден 1.03.1968

Друго

  • Kaра
    w221,c20xe

Персонална информация

  • Пол
    Male

Контакти

  • Skype
    shady20051122

Последни посетители

2403 профилни разглеждания

_shady's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Тая кола няма да си я купи никой...лични грешни впечатления.
  2. Точно така, аз също те съветвам да замерите блока и буталата. С наливането на газ в цилиндрите се постигат две неща - проверяваш за луфтове или спичане на сегментите и това, което ти искаш да постигнеш - тяхното евнтуално "отпичане". На ръка превърташ леко кол. вал, така че да може буталата да са около средите на цилиндрите и наливаш с газ за осветление ( представлява един вид лека нафта). Маслото от картера после се изхвърля - това ти е ясно, ако не си го пуснал още преди това. Ако целиш отлепване/отпичане на сегментите си трябва продължително киснене - да не се изхвърлям, но може би 24 часа. Хубаво е да си направиш мерилка, някаква клечица, бъркалка, с които да следиш за промяната на количеството налята течност в цилиндрите. Задължително след това превърти на ръка неколкократно вала. Мен ако ме питаш, така и така си играеш, ако имаш възможност вади мотора. Прегледай лагери - основни и биелни, виж как е кол. вал, играчка си е, но замери какви са разликите между бутало и цилиндър, виж самите цилиндри - имат ли хонинг, ръб, колко са износени, огледай сегментите и ги смени - сигурно ще се наложи. Правиш го веднъж, но поне ще трае! Не знам какви са цените на бутала, сегменти на този мотор, но и там има начини за вариации да се мине една идея по тънко в случай, че се наложи драстичен ремонт. ПП: аз от едни гумички на глава те пратих на основен ремонт - ебаси приятеля съм...
  3. Малко късно отговарям. Ползвам Бриджстоун Туранза Т001 (не ЛМ001), който са произведени в Италия. Хубава гума за цената си. Сравнявам я с Пирели ПЗеро Неро, за моите нужди повече ми допада Бриджстоуна.
  4. Моето ХТЦ също се разходи до румънско. И аз споделям мнение, че гаранционното им обслужване е отвратително. Недоволен съм от това, което бяха сътворили.
  5. Фона е як, само, че не е за мен....точно на 1 изпускане е и ще ми станат само дисплей и копчалъци...
  6. Баси фантастиката, баси темата... телефони палят къщи,пресушават банкови сметки, други пък те правят милионер едва ли не, нищо, че си скъсаняк най-страшен и си си взел апарата (независимо дали е айфон или самсунг) на изплащане за 2 г. - е няма как да не се изклюпам и аз. И двете страни смело бранят позицията си и не "поемат" от чуждата гледна точка... за какво ли всъщност се мъчите?!
  7. Баси тъпия спор. Насрахте се! Нокиа с фенерче...
  8. Споделяй цената и виж хубаво 16-ка ли е или нагоре.
  9. Да, найстина е трудно доказуемо дали са ти дали нов апарат или скоро ремонтиран такъв, с нулирани фабрични настройки. В конкретния случай тъпаците от МентеТел сами са се издали, като на един и същи въпрос зададен 2 пъти дават 2 различни отговора....ясно е, че единия е лъжа. Когато приемаха преди години гаранционно моето ХТЦ също ми върнаха нов апарат, но без кутията, което е и нормалното! Дадох апарат без слушалки, карти,зарядно и прочие, това и получих... няма как да дадеш 1 бр. епъл айфон и да получиш 1бр. кутия с телефон в нея и всичките и прилежащи аксесоари.
  10. В този форум тази тема явно е абонат и се пуска през 1-2 месеца... Явно всички искат да си купуват едни и същи коли, май и аз ще сменя марката накрая... преди това ще препрочета изписаните десетина теми по този или сходни въпроси...даже не дочетох фермана. ПП: успех в търсенето на автора, пожелавам му читав и безпроблемен екземпляр!
  11. Скоро или отдавна няма значение... аз също ползвам DupliColor, преди си ги купувах от Мосю Бриколаж на цена 9.95 лв. Трябва хубаво да зачистиш апарата-корселин е препоръчителен. Ако ползваш червен цвят има шанс боята да не "хваща" хубаво. Боядисването се осъществява една идея по-слабо (поне според мен) спрямо другите цветове. Аз лично, за да реша "проблема" ползвам бял или черен цвят за основа, така получавам по-добра покриваща способност на червения цвят.
  12. 1983-та... в Германия....дебют.... 1993-та... в България....ползвахме ги за върха на автомобилостроенето и то коли от класата на Голфа, Форда, Мерцедесите си бяха рядкост и бяха "мутренски"... 2003-та...в България...190-ката е масова,модерна кола, по провинцията все още си минава за пичеловка... 2013-та...България...всички тези изброени по-горе все още масово се срещат по пътищата(изключвам Поршетата, Опела,Ланчата и Ритмо бертоне) На хората във Франкфурт може би тези коли им навяват страхотни спомени от миналото...за мен са част от ежедневието ни... 30 години назад?! Ако бяхме само с толкова изостанали щеше да е страхотно...представям си Франкфурт през 1983-та....макар тогава да не съм бил роден... Относно статията и темата - хубави снимки с добра информация и отлични екземпляри!
  13. Леле това цялото е едно изречение... 12 годишна кола, бедна откъм екстри ( климатроника и ел.пакета отдавна е нещо задължително за личен автомобил), на 3-400 000 км колко пари да струва? Всъщност не тази е ефтина а като цяло цените са завишени...поне за мен,не държа да съм прав
  14. Гаранция и от Германия нямаш,никаква с никоя кола втора ръка... че ти утре може да я купиш читава от някой аутохаус и по пътя пак да се окоти...всичко си е на късмет. Лично аз първо бих погледнал наживо тази от обявата и автомобила на колегата Иво-Г... ако се спреш на кола от чужбина как процедираш-ти ли ще си я докараш или друг човек,ако е друг какъв ще му е критерия,вярваш ли му и прочие,а ти сам запознат ли си с основните неща?
×
×
  • Create New...