Jump to content

Milko G

Members
  • Мнения

    223
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi A7 3.0 TFSI

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Локация
    Пловдив

Последни посетители

1675 профилни разглеждания

Milko G's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. @P_PETKOV Благодаря за информацията. Ще направя action plan-a който препоръча. Сега с тези Ковид истории градското ми намаля драстично и е нещо от сорта 30/70 ( градско / извънградско) , така, че мисля, че съм ОК в тази ситуация. Може ли малко повече информация за този флъш, понеже никога не съм го правил. Ти с какви добавки го правиш? Това което успях да намеря е това за моя мотор https://www.autopower.bg/промиване-на-двигатели-bardahl-audi-a7-sportback-4ga-3.0-tfsi-quattro-bar-1032-g21158-cap431-iarp387984.html Според указанията - загрява се до работна температура - изсипва се съдържанието на добавката в маслото, работи се 15 мин на място (не трябва да се кара колата ) и се сменя старото масло. Ти препоръчваш 2-3 часа работа на място и даване на газ до 2-3 хил оборота, за да паднат нагарите. Предполагам си го правил това не един път и няма риск за двигателя след като в упътването пише само 15 мин. Има ли как да се види по цветът или консистенцията на маслото дали флъша си е свършил работата и дали са паднали нагарите?
  2. Отидох в гаража да проверя стария PCV клапан. Като видях номерата дадени от @P_PETKOV реших да ги сравня. 06E-103-547-F - беше монтиран този - прикачения файл (изглежда ми като прещампован, но номер без седмицата не излезе) 06E-103-547-AC - в момента е сложен този (поръчахме го с този номер, но няма как да съм сигурен какво точно е сложено, нямам снимки на новия) 06E-103-547-H - сервизната акция препоръчва този модел. Възможно ли е да са ми продали неправилен неправилен PCV клапан? Има ли как да се прочете новия номер на PCV клапана от Vag Com? След смяната на този клапан нещата значително се влошиха от към разхода на масло. https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/trim/06e103547ac/ - тук уж го дават, че става за моя автомобил. Ако някой даде компетентно мнение ще съм благодарен и ще си мога да си отговоря за много въпроси.
  3. Извинявам се предварително за глупавите въпроси: 1. С какво точно би помогнала промивка на мотора на намаляне разхода на маслото. Съвременните масла не са ли достатъчно добри да мият смазват и мият двигателя? Колко често е препоръчително да се правят промивки. 2. С удоволствие си бих купил щека - но има ли как да се сложи на този мотор, не съм виждал някакъв отвор където да се монтира?
  4. Имаш ли някаква идея новия PCV с колко бара и дали задължително трябва да се мине софтуерен ъпдейт или не е нужно?
  5. Благодаря за линкът за маслото. На ММИ го гледам, лично помолих хората в сервиза да ми източат маслото и да премерят нивото му физически и да го върнат обратно, защото се съмнявахме с нивомера на маслото, но няма проблеми за момента с него и показва точно.
  6. Мисля, че този клапан сложихме - 06E-103-547-AC. Единственото нещо, което направиха и ме попитаха дали да го правят е имаше отрязани (или откачени) вакууми и те ги възстановиха. Появи се един шум все едно пеят птички само на студен старт около минута, после изчезна (споменаха ми нещо, че е от някаква електрическа прахосмукачка). Иначе нямам оплаквания от мотора, има си динамика, равномерно работи, нямам никакви грешки по колата или ектрониката, ако има значение това разбира се. Сигурно ще я закарам в Ауди другата седмица да ъпдейт на софтуера. Този клапан правилната ревизия ли е за мен (мотора е A7 3.0TFSI 300hp 2011) ? Има ли смисъл от ъпдейт на софтуера, защото до колкото видях зависело от налягането и годината? Мисля да сложа масло Ravenol VST 5W40 , защото чувам доста добри отзиви за този мотор от форума. Вие имате ли мнение за това масло. https://oilgroupbg.com/ravenol-vst-5w-40-4l-1lfree.html
  7. Здравейте, Amsoil който използвам е 5W30 European formula, отговаряща на стандарта VW 504.00/507.00 https://amsoil.bg/produkt/european-car-formula-5w-30-improved-esp/ Скоро ще го сменям маслото, Мислех да слагам Castrol Edge 5W30, но съм отворен съм за препоръки без значение от цената.
  8. @M.Adamov Успяхте ли да смените PCV клапана заедно със софтуерния ъпдейт. Къде направихте този софтуерен ъпдейт? Оправи ли се проблема? При мен ситуацията е аналогична (Ауди А7 2011 TFSI), смених само PCV клапана, но без софтуерен ъпдейт и в момента ефекта е обратен и харчи в пъти повече масло (3 литра на 5000 км, а преди доливах до 2л на 10к километра). Смених с PSV клапана и помпа за високо налягане, че започна да смесва масло в горивото. Преди смяната на клапана и помпата карах с Castrol Edge 5W30, сега съм с Amsoil 5W30 , но не вярвам да е от маслото (AmsOil е по-висок клас от Castrol-a). Ако някой има идеи от къде идва този повишен разход на масло и дали софтуерния ъпдейт би подобрил ситуацията ще съм благодарен.
  9. Валидни ли са още частите, телефон за връзка?
  10. Колега, рейката имаш ли информация дали става да Ауди А6 С5 2.5 ТДИ?
  11. Здравей колега, а каква е цената само на монтажа? Ако ви предоставя чисто нов дисплей и вие го монтирате гаранцията важи ли?
  12. Колега трябва ми кормилна рейка, пише, че е перфектна номера ми е 0899850018 звънни да се разберем, че ми трябва спешно
  13. Здравейте колеги, от няколко дни се появи странно виене (шум) в купето с лека вибрация на волана при 1400 оборота и то само при загрял автомобил т.е. появява се ако се кара с постоянна скорост на 2, 3, 4 предавка на 1400 оборота, или се превключи от по-горна към по-долна предавка или ако се задържи на тези обороти на място шума е постоянен, под или над тези обороти виенето изчезва. Интересното тук е, че при завъртане на волана шума остава до момента до който се стигне до пълен ляв или десен и изчезва. Опитахме се да чуем шума под капака, но почти не се чува, предимно шума е в купето. Маслото на хидравликата е сменяно преди около 6 месеца, има си течност в казанчето, няма загуби. Според мен е кормилната рейка, тя се намира точно преди волана и е нормално да се усеща в купето. Мисля си, че не е хидравлична помпа, защото там шума щеше да е постоянен и не толкова зависещ от оборотите или поне щеше да се увеличи до пълен ляв или десен понеже там май беше най-голямо налягането. Моля който се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели мнения и идеи. И ако е кормилна рейка кой вариант е по-добър рециклиране(чувал съм, че не всичко се рециклира и шанса е 50 на 50 при рециклажа) или втора употреба?
  14. Колега трябват ми следните части за Ауди А6 С5 2.5 ТДИ 98 година състояние и цена: 1. Клаксон ляв 2. Кора двигател - тази под двигателя 3. Капак двигател пластмасов с V6 надписа
×
×
  • Create New...