Jump to content

Motty

Members
  • Мнения

    428
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Motty

  • Рожден ден 17.08.1984

Друго

  • Kaра
    A 3 1.6 AEH/DLP.de

Контакти

  • AIM
    no
  • MSN
    no
  • Website URL
    http://no
  • ICQ
    0
  • Yahoo
    no
  • Skype
    mitkomotty

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia, Kostinbrod
  • Интереси
    AUDI on my heart,
    MB i admire ,
    Porsche in my dreams!!!

Последни посетители

1984 профилни разглеждания

Motty's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Не е за пренебрегване да се премери налягането на бензиновата помпа… Тогава ще си покаже ако и регулатора се е “отказал” от своята длъжност…
  2. Привет на ваички! С оглед на така лакомо търгуваните катализатори използвам този начин, за да се добера до читав такъв, преди да се озове за “цветни метали” . Имам желанието да оборудвам колата с оригиналната мека връзка. Без да е била заварявана... и.т.н. Моля ако някой разполага с такъв и желание е налице, нека да пише. Моя катализатор седи на разположение. Оригинален. Меката връзка при мен е за боклука. Не би трябвало да е от значение за търговците! Поздрави!! За контакт: mip@mail.bg
  3. Аз бих се зарадвал на такъв резултат! Спор няма обаче, че най вероятно има и негативна страна....
  4. И двете идей са чудесни!!! Ще проверя. Благодаря! 97-ма е колата.
  5. Мммм, уплътнението, от горната страна???? Нали се разбира, че става въпрос за кухината зад рег. номер на петата врата, не самия багажник!? Когато отворя "багажника", от ключалката и от корите в готната част на вратата, започва да тече вода. Ако я държа 1/2 отворена, тече само от ключалката, напълно отворена, започва да тече от корите. Нормално, стича се....
  6. Колеги, някой да се е борил и решил тоз проблем? Имам вода, дегустирано:))), в петата врата, там където е мотора за чистачката. Сменяно е моторчето вече, давам инфо ката следа, чиста дъждовна вода е, пробвана на вкус!! Неприятно е всеки път да те окъпва докато се стече. Пък и ключалката започва да ръждясва и спира по някое време да се затваря капака!!! Вд40 решава проблема, но ако не отстраня теча пак ще ме застигне същото! Нямам идея от къде водата си намира път? Благодаря ви предварително за съветите и идеите!
  7. Motty

    Тропане във волана.

    И моята кола има лек мн дразнещ шум. Оказва се, че след 99-а променят зъбите на керето на пръта на волана. Има в "Етка" скоба, която са продавали преди, вече не е налична.Дефект си е ..... Пробвал съм със натягане на венеца на рейката, без ефект!! Ако на някой само заради това му се сменя целия кормилен прът, то нека моля постне снимки :)))
  8. Колегата да си провери бушоните над акумулатора!!!!!!!! Точно същия проблем преживян вече.
  9. Потвърждавам!!! Преживяно, два пъти.
  10. Motty

    Прегряване - A3 1.6 (1997)

    Виж си бушоните в кутията над акумулатора!!!!! Преживяно на същия мотор!! Мен ме спаси климатика, тогава искат не искат се пускат перките, най вероятно получават захранване по друга "писта"......Бушоните са три бройки, най-вътрешния е проблемния. При мен 20 годишния ориг. бушон беше с пробити и почти "заварени" крачета от нагаряне......
  11. Не забравяйте, че има и вариянт за повдигане с оригинални чаркове. До колкото си спомням се водеше "пакет за лоши пътища", не е лошо да се погледне какво казва "ЕТКА", преди да слагате дизелови пружини....!!!
  12. Аммммм, не! Тоест, глъхненето м/у празен ход и 2000 об/мин,все още си е налице. Ходих и при втори "майстор".....без ефект. Свикнах вече, не казвам че съм се примирил, но да се надявамв, че някой ден ще се намери решение. Всичко останало сие все същото, колата вече има 50к+ на газ без каквито и да е други кусури. Само наличните от първия ден.
  13. Motty

    Меки връзки 1.6

    Поправете ме ако греша, но "АЕН", може би и "АКЛ" двигателите, нямат мека връзка. Тоест имат място в изпускателната система, което върши функцията която е предвидена за предотвратяване на предаването на вибрации, но не е същинската оплетка, която познаваме. Поне при мен още след изпускателния колектор тръбите са направени с такава форма(като на сламка, коляното ), че позволяват определен ъгъл на движение. После по цялата дължина на изпускателните тръби няма друго такова място! Ако има вибрации по гърнетата, то тогава трябва да се сменят тампони... Прилагам и едно документче, може би е леееко встрани от темата, но не мисля, че ще е безполезно! Stress free alignment of exhaust pipe.doc
  14. Следва ли упътванията от торента? Не би трябвало да имаш проблеми, аз съм го инсталирал и на ХР и на УИН 7.....
×
×
  • Create New...