Jump to content

kiril_bulgaria

Members
  • Мнения

    249
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Форд СтреетКа

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

1201 профилни разглеждания
  • DIFF

kiril_bulgaria's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. kiril_bulgaria

    Ангренажен ремък

    Бях в сервиза на АУДИ - Бургас. Смяната на оригиналният ангренажен ремък на: АУДИ 2.0 TDI 143hp (105 kW) Engine: CAGA е на 220.000км или 7 години, което първо настъпи. Помежду другото, на ЛАДА смяната на оригиналният ангренажен ремък е на 200.000км. или 5г Всяка следваща смяна на ладата е на 120.000км или 5г Така, че място за безпокойство, поне за мене, няма.
  2. Джантите са продадени. Честито на колегата.
  3. Продавам 4бр. ОРИГИНАЛНИ джанти Марка:AUDI № 8КО 601025К Made in Austria Широчина - 7,5J Големина - R17 ET - 45 Централен отвор - 66,6мм. *за по-старите модели преди 2008 във всяка гумаджийница се продават втулки към 57,1мм Междуболтово разтояние 5х112 Състояние: - Нямат заварки и не са криви. Охлузвания и чукнато тук-там по бордовете е нормално за експлоатация. Джантите с летни гуми са били свалени от катастрофирало странично AUDI A4 faselift 2008 Оригинално, в завода се използват за вграждане на моделите: A4 08-09 Audi A4/Avant A4 08-09 Audi A4/S4?Awant/qu Джантите са подходящи и за други модели Audi за съвременна визия на автомобила. ЦЕНА: - 650лв за 4броя. Цената е твърда и не подлежи на корекция. GSM 0878 723 245 или на ЛС във Форума Джантите се намират в Царево. История на придобиване: Тези алуминиеви джанти ми бяха доставени от сина ми от Германия, понеже новите модели (дизаин) почти не се предлагат на вторичния пазар в Бг, а като нови са си сума. Бяха подарък за мене, като изненада. Закупени са за 350Е след пазарлък. Но аз, без да знам за подаръка, си купих нови зимни гуми Nokian WR A3, 16" и употребявани джанти 16"(от колегата sportive). И ще трябва да продам тези джанти, които ми са излишни и нямам гуми за тях. Джантите не са употребявани в България. Характеристика на джантите, цена за 1бр в Германия, както да изтеглите сертификата за качество във формат PDF можете да видите тук: http://www.original-felgen.com/8k0601025k8z8.html
  4. Колеги, давайте предположения от Вашата практика. Същият проблем от около месец имам с Форд СтреетКа. Визуално всичко си е на мястото, няма шумове, няма външни белези за локализиране на повредата.
  5. Колеги, целият ми професионален живот от моторист по двигатели до гл. инженер, е минал с гащеризона и маслената пакла в задният джоб. Искам да Ви кажа, че хората, обслужващи сайта са коректни и точни в доставката. По моя преценка, след като съм работил с много видове масла, тази търговска марка масло, което избрах, наистина е оригинална. Горещо препоръчвам да пазарувате от този магазин. Самият аз съм го използвал 4-5 пъти, за различните коли, но незнаех, че тук има реклама на него. Поздрави
  6. Е, не се прави, че не знаеш. А може наистина , но не ми се вярва. Всичките мътилки от дъното се вдигат. Те и затова след зареждане изчакват известно време. Слагат на колонката табелка: Приемаме гориво.
  7. Лято е, момчета. Отделете един ден за автомобила и почистете резервоара. Нямате си идея, каква гнилоч има в него. Сменете и горивният филтър. Ще бъдете доволни, и автомобила ще Ви се отблагодари. Зареждах първите 10.000км само от ОМВ, но не е това, което хвалят по форумите, магическата нафта. След като почистиха резервоара на бензиностанцията на ЛукОил - само тяхна нафта, ЕКТО Дизел. Доволен като слон. Гледайте резервоарите да са чисти, внимавайте да не зареждате, след като бензиностанцията е приемала гориво. Исках да сложа един линк към хубава тема, но не ми дава възможност.
  8. ?Recommended ?Suitable ?Used in Тези терминологии на търговците са различни от "одобрено". ?Approved Oils Аз бих сложил в моят автомобил само масло, което е одобрено от завода-производител на двигателя.
  9. Добър ден, Виж при официалните вносители за България (в София и Пловдив): http://www.nokiantyres.com/importers Преди време Райчев - Пловдив предлагаха тази гума. Какво е положението сега-незнам. В сайта има и дилъри за Вашият град, може и там да провериш. Но по-добре директно питай вносителите - пресен ДОТ, гаранция за качество.
  10. В Бургас, цената е 5лв проверка на шенкели и накрайници + 25лв реглаж, ако всичко е ок при проверката. Къде? Орторизираните сервизи на ХОНДА и МАЗДА. Вероятно и другаде, незнам.
  11. Тези, които ги правят на една линия, нали знаеш къде ги правят?
  12. Колега, това е твоят избор А3: NOKIAN WR А3 Имам впечатления, няма да съжаляваш! Точно това е гумата, която ти трябва!
  13. Който и да бъде, виж кои са вносителите и се насочи директно към дистрибуторите на твоят град. Така печелиш: че акумулатора не е седял по незнайни рафтове И гаранцията - ако стане нещо, може да го върнеш директно. Бързо става и без разправии.
  14. Искам да разгледате този саит. Даден ми е от Милен. Които са ученолюбиви, могат да започнат от Масло1, а които обичат картинките, да отидат направо на МаслоVIII. И да си направят изводите. Тестовете са истината, а не кой къде чул нещо. Но въпреки всичко, избора си е религия и всеки си хвали своят Бог! http://bmwservice.livejournal.com/19592.htmlмасло I http://bmwservice.livejournal.com/19759.htmlмасло II http://bmwservice.livejournal.com/20197.htmlмасло III http://bmwservice.livejournal.com/20353.htmlмасло IV http://bmwservice.livejournal.com/21929.htmlмасло V http://bmwservice.livejournal.com/24349.htmlмасло VI http://bmwservice.livejournal.com/27016.htmlмасло VII http://bmwservice.livejournal.com/27699.htmlмасло VIII Редактируется и дополняется каждый день. И тези картинки ги разгледайте, няколко страници: Фотографии двигателей после использования различных масел http://www.2112.ru/showthread.php/23726 Вярно е, че едно марка масло, в една ценова категория може да е хубаво, а в друга да е посредствено. Което ясно се вижда при тестовете с различен визкозитет на маслата. Но тук, в България, опираме до въпроса: Дали маслото, което се продава в кварталните магазинчета е качествено? Виждал съм руски клип, сниман с телефон, как от необозначен варел разсипват масло в различни туби, с различни етикети. Ей това ми е идеята. Под оригинално масло разбирам масло, произведено в компания, на което се прави дистрибуция без оглед на държавата, където ще бъде изпратено. Аз, като писах религия, съм се спрял на две марки масла, както и на един български саит, от който мога да си ги купя. Незнам дали да пиша тук, може да прозвучи като реклама, но ако има интерес, ще ги сложа тук.
  15. Този пост ми е направил впечатление и съм го запазил в компютъра. Тъй, говорим си за качество на маслата… КАЧЕСТВОТО на продуктите се определя чрез ОЦЕНКА на техните ПОКАЗАТЕЛИ НА КАЧЕСТВОТО. Те са твърде разнообразни, затова са класифицирани в няколко основни групи: 1) геометрически, механически, физически и химически– форма, размери, твърдост, плътност, структура, хим. състав,…; 2) експлоатационни – зравина, якост, безопасност, надежност, удобство при употреба,… 3) сензорни – цвят, мирис, вкус, естетика, хармония, красота… 4) търговски – цена, опаковка, лекота на придобиване, удобство при транспорт, манипулиране и съхранение,… 5) етични и правни – коректност и равнопоставеност в договорните отношения, законосъобразност, патентна чистота,… 6) удовлетвореност от притежанието/употребата – художествена или културна стойност, престиж, уникалност, мода. Някой от показателите на качеството могат да бъдат лесно оценени чрез директно измерване, други по-трудно, а трети – невъзможно. По-долу са изброени някои от по-важните физико-химични и екплоатационни показатели на качеството на моторните масла (в скоби са дадени методите на изпитване): Кинематичен вискозитет (ISO 3104) Вискозитетен индекс (ISO 2909) CCS вискозитет (ASTM D5293) HTHS вискозитет (CEC L-36-A-90) Температура на течливост (ISO 3016) Пламна температура (ISO 2592) Изпаряемост (ASTM D5800, CEC L-40-A-93) Обща алкалност (ISO3771) Киселинно число (ASTM D664, ASTM D974) Пенообразуване (ISO 6247) Сулфатна пепел (ISO 3987, ASTM D874) Корозионна агресивност /върху Cu/ (ISO 2160) Деемулгиращи свойства (ASTM D1401) Противоизносните и противозадирни свойства (ASTM D2783, ASTM D4172, ASTM D5182) Въздухоотделителна способност (ISO 9120) Стабилност срещу механична деструкция (DIN 51382) Нека сега любителите на оn-board меренето на налягане и температура на маслото отговорят, кой точно показател на качеството измерват, по кой метод и с каква точност, за да аргументират все пак иначе доста уверените си (но неподкрепени със сериозни данни) твърдения от рода на „маслото X от официалния вносител е по-качествено от маслото Y от Сульо” или още по-крайното „маслото Z, закупено от Пульо е пълен боклук”. Като обикновени потребители сме в състояние да оценяваме качеството на маслата по показателите едва от 3 група нататък (виж по-горе), т.е. по цвят, мирис и вкус , вид на опаковката, коректност на търговеца, някаква вътрешна удовлетвореност за уникалност (караме 20 годишното си ФауВе със «супер» масло), не на последно място цена и Бог знае още какви показатели, които не са известни дори на производителя.
×
×
  • Create New...