Jump to content

DrOxBoLi

Members
  • Мнения

    225
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно DrOxBoLi

  • Рожден ден 17.11.1979

Друго

  • Kaра
    A3 и 4F

Контакти

  • Website URL
    http://www.agein-bg.com
  • ICQ
    154978772

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    София

Последни посетители

1817 профилни разглеждания

DrOxBoLi's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Определено си заслужава според мен. Адаптивен круиз контрол, лайн асистънс, така наречената мъртва точка в огледалата, още куп други работи и не на последно място брейк асистънс (нещо, което на няколко пъти ми е помагало) са все неща заради което си заслужава тази екстра. А за финал да ти свети нещо по таблото си е дразнещо само по себе си. Само съм чувал, че адаптацията се прави в Порше. Ако някой се е справил на друго място, ще е супер да сподели.
  2. Какво ми А-акаш бе колега? Чети по същество! Сменя бога някакви вериги, да ги наречем консуматив, на автомобил в перфектно състояние, макар и на извънземните (а дори и непосилни според някой си, за марката явно) 230+к км. Излизам аз (даже не са и 50 км), по маршрут - ул. Амстердам, с. Лозен, начало на Северна скоростна тангента (30км - за справка гугъл мапса) и двигателя умира. Сменя двигател, без да смени семеринг на колянов вал - тече масло на лейка, демонтаж/семеринг/монтаж - тече адблу на куче. Някъде в това време удобно изпищява за скорости. Плащам си всичко аз търпеливо и вярващо в убедителните думи, без пазарлък, без дори да пожелая незаконни дела! Само и само да се возя на великия премиум, пази Боже щом да се возиш в едно тенеке с малко повече екстри е "премиум" 😄 И ми се сервира, че нямал повече време да се занимава с моя кош, щото наем трябвало да плаща, а и докато си говорим му се случват лоши неща, като например да се палят автомобилите на клиентите. 😄Ай у лево бе! Аз ако объркам нещо някъде, оставам без къща, а други само си го местят из крачолите и други са им виновни! Я сега ти ми кажи, къде съм виновен аз? А? Дори да си помисли някой да каже - Дошло му е времето (въпреки че няма как някой да ме убеди в това), ще си оправиш бакиите и ще работи по часовник, още повече, при положение, че ти се плаща за това! Не си ли съгласен? Или викаш, тука вече някой да си застане зад името и репутацията, зад човек, който освен клиент, даваш признаци да ти е и приятел години наред, е ненужно действие, щом трошливите аудита за виновни за всичко! "А"?
  3. Малко ми дойде в повече задачките последния месец и за това с малко закъснение, но ще се постарая да отговоря на всички. Дано не ви дойде по дълго от търпимото четенето, но пък за сметка на това се надявам да е едно от последните включвания от моя страна. Най малкото защото въпроса е приключен за мен! И аз чаках ауди корифея да се включи, но пък има няколко възможности: -няма време от много аудита за оправяне; -включва се чрез един два акаунта по-горе ( това почти съм убеден, тъй като няма как клиент да повтори дословно думите, които се споделят от колегата, да не говорим линковете , които се споделят също по горе. Даже и на интонация го докарва); -Просто няма какво да каже; -Друго. Така или иначе, все ми е тая вече – затворена страница! Само да не ме нацели някъде, някога, че книгата е дебела! Та да започна като най-късо, с коментари по-горе, как съм хвърлял кал върху сервиза Д-Брос... Точно напротив – ПОХВАЛИХ ГИ! Ще се самоцитирам от първото ми мнение, в случай, че някой не чете –„Тук е момента да кажа, че момчетата там се справиха за 4, 5 дни, което е супер“ Сега, ако на някой, коментара на цените във въпросния сервиз е хвърляние на кал или неземна тайна, то просто да ме бяха помолили да подпиша декларация за конфиденциалност 😄 @icebobo , Май ти си от тия дето и да четат, не вникват! Не, в никакв случай едни пари или едно тенеке, не са по важни дори от 1 година приятелство за мен! За съжаление, за някои хора интереса e много по съществен. Не може да прапращаш приятел някъде другаде, не може дори клиент да отбиваш и пращаш някъде другаде, особенно като си се омазал, по един или друг начин! Твърдение, че автомобила е останал без смазване, при все, че Михаил се биеше в гърдите, как с правилното масло (разбирай доставено от него) на автомобила ми не може да му се случи нищо! А това, че ми е излязло скъпо, си е твоя инсинуация, при все, че аз за цени на чужд труд, НЕ СЕ ПАЗАРЯ – никога! Само дъртия ми кош да не се окаже малко по нов от твойто кърпелче а и Не е на 260к км все още всъщност J Доста общо има въпросния ремонт с вината на майстора поддържал и правил го! Това че били веригите не знам си къде, заварявал не знам си какво, е само част от цялостната картина. Да, наварява капака на веригите, въпреки, че аз предложих да купим нов или втора употреба, точно за да избегнем последващи проблеми. Това, че не е отворил двигател, почистил, премерил, сменил друго какво е нужно, дори не го и предложи, е изцяло в негов минус на компетентност! Дори допускам и неправилно зацепена ангренажна верига или каквото там е сменил и се зацепва! А някой изобщо прочете ли за състоянието на сменените „нови“ вериги с отчупени „пластмаси“ от тях? Нали нямаха нищо общо с двигателя уж? Аз не мога да разбирам от всичко и да го изисквам. Просто желая безупречен автомобил, без дори да направя въпрос за цената, на която ми се предлага това! Нямам идея какво искаш да кажеш, дословно с думите на Мишо, че ауди са му виновни, но ауди е имало преди Мишо, преди нас дори (щото сме малко по дърти), ауди ще има и след всички нас! Не сме откриватели на топлата вода наречена ауди. А той ако е стигнал до някакво заключение, макар и на наш гръб, да ги осъди бе! Лично ще застана с автомобила си за каузата щом те са виновни! Но пък къде ще водя автомобила си, си е изключително мой проблем. Не си ти/сте двамата тези, които ще ми казват как и къде да се случва това, докато не започнете да ми плащате да го правя Апропо след всичкия този „ремонт“ , замина и още една сума за ремонтен комплект на скорости (така наречения лентов кабел, а и не само, от Михаил), което пък удобно ми се появи като грешка в момента в който излезна за втори и последен път, след смяна на двигател от сервиза на Мишо. Без да отправям обвинения, но твърде много случайности се появиха на автомобил, който беше в "безупречно състояние“, по думите му, преди да се започне със сагата. И то на скорости със сменено масло, точно както и когато препоръча Той! Все такива уж дреболии на неща, които при някой търгаш, могат да бъдат подменени в движение, само и само да се минимализират загубите. Да сме живи и здрави! „Обзалагам се“ и аз, че докато съм бил клиент на Мишо, съм му оставил не една или 2 хилядарки, без да му се пазаря – да си е поискал повече – Кьорав карти не играе! След като съм ги дал е имало нужда да ги дам, а не да спестя каквото и да било... нали ме разбираш правилно!!! Мисля, че бях достатъчно изчерпателен към теб, по- късно може и да ти добавя нещо, че както си тръгвал да ми сипваш, ще ме зариеш направо :-D @Drone , Интересно съждение! Аз до сега в живота си, съм предлагал точно два пъти да отида в сервиз с мои части. Първия път беше за Хонда за американския пазар с нещо, което нямаше шанс да се намери в България (преди 20-тина години, пазарът беше друг) и втория път в Брос и безумния им срок за доставка на маркуч, който бях проверил вече, че го имат в наличност в Порше. Предложено им беше да си го купя и да го монтират те. С части на клиента НЕ РАБОТЕЛИ! А сега де, ти как успя?!? Едно минусче тънко и за тях. @goranov73 , Според мен нещо не ти се отдава Шерлок Холмс-ването, но аз лично ако не желая някой да ми е клиент, нямам скрупули просто да го уведомя, че не желая да продължаваме взаимоотношенията си. Обикновенно и така се прави! Всичко останало е признак на не мъжки органи присъщо! Според теб, горецитираните са такива ли? :-D Ако и ти ме разбираш правилно. А дори и иронията ми не можеш да разбереш правилно. „Подхвърлени“ е точно това, тъй като за някои изпълнители в бг, точно това правим ние клиентите, щом берем парите по дърветата, що да не им подхвърлим малко и на тях. И да, предварително ми беше поискана от Мишо сумата, необходима му да си плати новите вериги на доставчика, щото много клиенти „го били бавели“ и не му било удобно да заборчлява повече на доставчика си на части. Малко преди да си взема автомобила, му дадох и останалите. Така съм решил, така съм го направил! Както казах и горе не веднъж, не се пазаря и не желая да дължа! Доволен ли си детективе? Смея да твърдя, че твоя „бизнес“ дори и като служител в него, не би имал нищо общо с моя, така че не е необходимо и да го намесваш. Не няма да прочетеш никъде отзиви, поради простата причина, че не ми се налага да ползвам реклами по фейс, гугъл или подобни и да разчитам на отзиви. За мое щастие или не, в моя бизнес, по закон нося имуществена отговорност. Това, че все още имам работа, покрив над главата си и бял хляб на масата, би трябвало да ти е достатъчен показател по темата. Както казах, детективстването нещо не ти отдава. Не ме мисли. А това, че ти си фалирал с кредити, без изобщо и да си помислиш, че злорадствам, дори напротив – съжалявам да научавам такива неща, но това е един вид достатъчен довод, да си седнеш на дупето и да не даваш идеи кой и как да си върти бизнеса нали, още повече като няма общо с темата и правилния раздел за реклами? Само не казвай , че бг сме лоша и виновна клиентела Нищо „реваншистко“ няма в тази ми тема! Точно това правя, споделям впечатления от сервизи в раздел наречен точно „Консумативи..... Сервизи“. Ако не беше на точното място, модератор отдавна да е махнал темата от тук, нали? @batiaro , Благодаря! Точно и моята мисъл с твои думи. Въпреки, че колата не е достигнала още и 10 години, но вече според някои трябваше отдавна да е за вторични :-D Случва се понякога За съжаление, простосмъртните, нямаме възможност да си сменяме колите с нови всяка година. Но пък ако всички имахме такава възможност, тия гаражните, а и някои по големи сервизчета, нямаше и масло да сменят дори, берейки ягоди в Англия и висейки по социалните мрежи, когато не са в сезон. И отново за мр. @icebobo До преди няколко мнения, ауди и техните маслени помпи и слаби агрегати били виновни, сега нямало нищо общо. Естествено, че има общо когато непочистени стужки или други боклучета попаднат там. Когато не се изпълнят всички предписани, а и научени от опит процедури. Да те попитам аз сега, дали след моя „ремонт“, някой уважаващ се сервиз, ще си позволи да смени вериги без да почисти и двигател, без да смени маслена помпа, без да промие след това, без да .... ? Аз не бих препоръчал ходене в такъв вече Но пък и тук ми е чуденката, защо след този опит с мене, вместо да си го признаят, трябва мен да изкарат виновен, щот ми е много дърт автомобила? Отново да спомена и незацепена правилно ангренажна верига или каквото там се е случило между влизането за първи път в сервиза и на няма и 50 км от излизането от там! Нещо което няма как да докажа или установя, тъй като вече е дeмoнтирана. За това и не го споменавах. Също така специално за теб една кратка и обща калкулация: Вериги плюс труд 7к Масло, труд и други 1к Нов двигател 10к Смяна на двигател - за масло и консумативи при Мишо 1к Демонтаж монтаж на двигател Брос 2+ Маркуч, тръби и други дреболии в порше 1к Масло и други дреболии 1к (хайде няма да ги добавям в тотала, щото са си консуматив макар и след почти хиляда километра на новия двигател) На няколко пъти по 400 500 лв., които даже не помня колко няколко бяха и за какво, че тогава всеки ден беше изваждане за какво ли не – за това грубо 2к Ремонтен комплект скорости, масло за тях 4к ИЛИ точно 26к лв., без да смятам загубеното време от почти 2 месеца и нерви, които щяха да ми донесат един солиден приход! За да съм максимално коректен извади едни 4к лв подхвърлени – изронично казано, или върнати от Мишо, щото цитирам „Толкова съм преценил“, но при всички положения буквално ги извади от жабката и ми ги подхвърли в скута! Начи станаха 22к лв. И не, няма да извадя 10к за двигател втора употреба, точно защото не съм ги набрал по дърветата и не съм желал подмяна на агрегат, колкото и „изстрадал“ в моите ръце да е той!!! Нови вериги около 7к, а и вероятно повече – Не ги смятам, тъй като все още не мога да се реша след горчивия опит да набия едни пари за да търся нов двигател след това, но така или иначе новите „сменени“ от Мишо не бих ги ползвал поради отчупени части от тях, а и не знам за уважаващ себе си сервиз, който ще даде гаранция при части на клиента, ако изобщо това понятие – гаранция от сервиз в бг е възможно – очевидно НЕ! Щото до сега се случва точно обратното – колко съм бил виновен с дъртия си кош, който пък за моя радост е доста по нов от средностатистическия автомобил в бг. Смешни истории 😄 Благодаря за вниманието, но ако имате още заядливи коментари, моля и за търпение. Нямам време да вися 24 часа в нета на копче за рефреш, само да видя дали някой не му е родила поредната теория великата мисъл. За да съм още по коректен, август, по време на отпуската си, ще жертвам няколко дни за да закарам стария агрегат в някой сервиз, в който да бъде разглобен и проверено защо точно е блокирал. Нека заинтересованите да си направят добре сметката в случай, че се докаже безспорна вина!!! Това също ще струва някакви пари, та ако някой отново ще ми дава наклон, мога да му пратя сметка и извадя от горната калкулация. Желаещи? – Бих го оформил като дарение... След това ще добавя и резултат тук!!! В тази връзка, ако някой има препоръки, къде да се случи това, ще се радвам на такива. Благодаря
  4. Аре бе сладури, сега ще има опит да ме изкара някой си виновен, че съм застанал на балкона и съм пуснал едни 20тина хии лв да отлетят ли? 🤧 Как по точно съм нагазил лука? Като му подхвърлих едни 7к за смяна навериги, без документ, без въпроси, без пазарлък и закъснение, а предварително! Или като си платих и самодоставих другия двигател? Или като в Брос си платих извършеното, отново без въпроси и пазарлък, отново предварително? През цялото време с една усмивка и уважение... Ма требва да им цункам краченцата ли, а? И не на последно място, "колега", в първия пост бях достатъчно изчерпателен, но ще повторя. Бях клиент на Михаил от 15 години, че и повече може да са, без клизми и дебнене както някои. Да, не съм видял некоректност... До сега! Щом като си решил да отбиваш клиент, не се захващаш въобще! А не да прецакаш нещо, после замажеш и накрая - оправай се. Тези половинчати работи, ги правят едни мъжленца, които ги наричат като едни други органи. Всеки има право да изпуши в един момент, но да ти говори глупости в лицето, а ти да си му плащаш за това - АБСУРД!!! Както и всеки има право да избере дали и къде да ходи. Аз просто се реших, да споделя моя опит! Поздрави
  5. @P_PETKOV Контакти на този сервиз "Мишо-кармата" има по-горе, в закачените теми. Не, извинявай в Брос нямаше. Не съм и търсил. Маркуч е все пак, а и както каза.. иди че търси кой е виновен в случая. Но пък имаше оферта на стойност 3 пъти повече от реално фактурираната в Порше. Това ми дойде в повече! @МММ1 В крайна сметка, веригите се смениха на точно 250к км. Навъртяни предимно от мен и то с консумативи точно на едното място с "премиум" консумативи. Защо е блокирал двигателя, не мога да кажа. Далеч съм от тази "бизнес" пътечка. Фактът е че мотор, който никога не е "текъл", тропал, хлопал дори, сух като бабата на.... изтропа на няма и 50 км от сервиза. За това и предполагам, че нещо не е доправено, и развивам теории! Тоест вината не е само в автомобила и километрите му, да не кажа, че тенекето горкото е последно на опашката с "виновните". Като един коректен клиент, трябва да откривам топлата вода ли? Ако тръгна, ще им взема хляба! Не, не бягам от големи разходи, дори се бутам в тях, само и само да ми е ок колата. Дори, до последно имах желание да продължим взаимоотношенията си. Сагата беше точно 2 месеца нерви и изваждане за щяло и нещяло. (Знам, търпеливичък съм си...) За това и би трябвало да има разлика, дали ще отида при Свирчо или при някой друг избран. Поздрави! Я.
  6. Колкото хора, толкова и мнения. Континентал от години не са това което бяха. Аз лично гласувам от опит за Дънлоп. Зимни и летни. Над 15 години и не знам колко чифта съм с марката. Най много те ми допадат. Въпреки че чувам този сезон и отзиви за криви гуми на приятели. Всичко зависи и къде са произведени, според мен
  7. Не, това няма нищо общо с Българи или не. Точно едни 7к лв., дадени на вятъра, с гаранция весело почесване по орехчетата, в официалния сервиз преди 15 години, бяха причината да се познавам с Мишо, а и форума като цяло. Не че това изтрива горчивия привкус. Дори изрично казах, че не парите са целта в случая, да сме живи и здрави, ще ги изкараме! Просто крайно време е всички да се държим като мъже и зрели хора, а не като някакви незнайни органчета с идеята - Ако мине. Е не мина!
  8. Тъй като е малко дълго, ТУК е линк с темата за Мишо и д-брос, кой от кой по коректен, преценете вие.
  9. Здравейте, от доста време не съм се появявал тук и мислех вместо тема, да пусна мнение в сътветната тема, но стана дълго и.... Пък горе в темата за сервизи ще добавя само линк. Надявам се не бъркам. Едни размисли, защо трябва да се замислим, дали да стъпим при Мишо или D-bros.. До един момент, мислех да ви го спестя това, поради простата причина, че всички сме хора и е нормално да объркаме нещо. Но в такива случаи, подхождаме мъжки и си почистваме това което сме осрали. Но сагата стана прекалено дълга и един да предпазя от моя път, ще е постижение. Предварително уточнявам, че до сега бях един от привържениците на сервиз "Мишо". Никой друг майстор не съм дал да пипне моя кола вече около 15 години. А от Д-брос, дали съм доволен или не, преценете вие. Благодаря за търпението в случай, че изчетете всичко Та значи иде реч за 4G, 3.0 дизел. От както я купих, слушам от Михаил как в един момент ще трябва да сменя вериги, нищо, че от ауди "не го препоръчвали". Тъй де, какво правим като колата мине едни 250-300к км?!? Дойде денят, смени веригите. Прави и някакви заварки на капака на веригите, щото старите били драли по капака уж... Излизам аз доволен от сервиза, правя 50 километра градско (уточнявам градско, че не съм я натискал) и двигателят блокира. Шок! Нашия включва на режим" убедителен", съветва се с 300 колеги и решават, че смяната на вериги няма нищо общо с блокиране на агрегата. После като зачетох, се оказва, че в такива случаи би следвало да се свали и картер, да се промие/почисти двигателя (а според думи на Михаил и да се смени маслената помпа с по нов модел). Нищо такова не беше направено, дори не беше коментирано като опция. Криво не криво, преглъщам с вкус на едно изваждане. Намирам и купувам двигател. Междувременно Мишо го монтира и ми подмята едно пликче с пари в размер на платеното за нови вериги (само частите). Това плюс демонтаж на стария и монтаж на новия двигател (не включвам консумативи и други дреболии), бил преценил, че покрива неговата отговорност. Така съм щял да си имам комплект вериги за новия двигател след време. Ок де ама днес отварям плика с този комплект и на една от веригите виждам изкривено/чукнато, а от "новите" водачи, липсват цели парчета пластмаса. Та отиват в коша. Но на въпроса... Палиме и почва един зверски теч на масло. Следва нов режим "убедителен" и достига нашия до извод "Абе карай я така, те всичките текът. Даже един клиент така я кара 10к км преди да му я оправя". Шок и тотален отказ от моя срана да я изкарам от сервиза в това състояние, за това и на бързо уговаря следващ демонтаж/монтаж в д-брос защото повече нямал време и възможност да се занимава той. Само си представям пример в който аз осирам нещо и пращам мой клиент при колега да си плати още веднъж.. Тук е момента да кажа, че момчетата там се справиха за 4, 5 дни, което е супер. Там вече си платих, въпреки, че течът на масло се оказа от не сменен семеринг на колянов вал, отново пропуск на Принца. Проста гумичка, която си мисля, че при всяко разкачане на двигател от скорости, би трябвало да се смени. Още повече, че преди Михаил да монтира новия двигател, изрично казах да смени всички гумички, уплътнения и гарнитури, за да не се получава точно това. Е да ама не, бил маркиран и в гаранция двигателя. (ми не е маркиран всъщност). Изрично казах и в Дброс също, "Погледнете, тествайте, карайте колкото трябва и чак след като ми потвърдите, че всичко е наред идвам за колата." Е, идва денят Х, паля, тръгвам доволен и след няма, и 20 км. светва чек енджин и грешка в Адблу системата. Отивам при Михаил и установяваме, че резервоара за адблу е празен. Пълня го до горе и тръгвам. Нови 100 км и отново чек. Вдигам кората на двигателя и виждам, че всичко е в адблу. Значи някой, в някакъв момент е спукал тръбата за адблу. Преглъщам отново леко соления адблу привкус, щото нали е маркуч и след определено износване се пука така или иначе. Обаждам се и на Мишо - Ще провери за цени и ще се обади. Следва новия шок за мен. След 20 минути връща обаждане бесен с думите "Няма да стане. Аз докато си говорих с тебе, тука на клиент колата се запали и едвам я угасих." Едва ли не, всяко мое обаждане му носи лош късмет. Застанах пред едно огледало и си шляпнах един шамар, за да се убедя, че не сънувам тази изречена мисъл 😄 Тук вече чашата преля. Ми не, реалност бате, шок! Отново си представям пример как след осиране се обаждам на клиент и с обвинение за лоша карма го отсвирвам, щото заради него съм затрил неговите, а и чужди данни на компютъра... Я преживея ден два със здрави пръстчета, я не... В добрия случай.. Обаждам се в дброс и искам оферта за смяна. Получвам я на скромните 1300 лв за части и труд, и то след 20 30 дни които били необходими за доставка. Ок де, кой съм аз, че да определям кой как да си прави ценообразуването и избира доставчика. Но след вторичния шок от дългия срок и цена за едно маркуче, се обаждам в Порше и запазвам час за след два дни за диагностика, и евентуална смяна на маркуча, ако го имат в наличност. Оставям колата и още вечерта ми се обаждат, че е готова със сменен маркуч, като допълнително са се справили и с другите ми желания, а именно, диагностика, пълнене с фреон на климатика, реглаж на фарове, почистване на двигателен отсег, тъй като всичко беше в засъхнало адблу, плюс 20 литра адблу, труд. Всичко това на обща стойност 900 лв с ддс. Е последва нов шок. Поне този път беше приятен, щото очаквах да изхвърчат едни нови хиляди левчета. Край на сагата надявам се. Умишлено не споменавам какво ми е стъпило всичко до тук, тъй като важното е да сме живи и здрави, пари ще си изкараме, а някои ще си ги наберат от дърветата, щото в очите на някои хора, точно това правим клиентите явно. Благодаря за вниманието и дано съм бил разбираем с моите бегли познания по автомоделизъм и творчество в режим "убедителен"!
  10. DrOxBoLi

    Active sound exhaust system

    И какво го направи като е от фейс? Да повдигна и аз малко темата, че започвам да събирам инфо
  11. Е щом като и в олх почнах те да си правите колите.... Не размени ли две думи с човека, не си е работа според мен! Вслушай се в съвета на mhi406vt от преди 3 поста. Успех
  12. Държачите за предния номер имат значение само ако си с преден парктроник. Обикновените, слагани в кат върху предната решетка закриват 2 от датчиците и започва да пищи постоянно. Има оригинално решение от ауди, в зависимост от коя/в коя държава си, а съответно и размера на табелата. Което пък има значение дори и от естетическа гледна точка А ако ще сменяш решетка, боцвай с-лайн, а защо не и броня... И така се почва 😛
  13. Бе до сега не съм го правил... Кейлесс-а го прави :-D Майтап на страна, къде трябва да си сритам багажника, че да го отвори? Имам датчик, няма грешки, но след казачок зад задната броня - ефект нула ;-(
  14. DrOxBoLi

    Фарове

    Дай повече инфо за колата. Ако е от по старите 4ф-ки, до към 2007ма година, "проблемът" се решава с Light switch modul от фейслифт, след 2008ма. Просто стария не поддържа лед светлини, отчита грешка и гаси всичко де що е различно от обикновенна крушка, и/или мигат в такт с диско музиката в колата Мисля, че мога да ти изровя един такъв от старата ми кола. Поздрави
  15. DrOxBoLi

    Active sound exhaust system

    Хайде де, сложи ли го? Че и аз живо се интересувам от резултат на системата. Искаме снимки и клипче
×
×
  • Create New...