Jump to content

M

Members
  • Мнения

    2822
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    А4 1.8TQ +TST

Контакти

  • Website URL
    http://ch.atanasov@a1-bg.com
  • ICQ
    55310757

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Sofia

Последни посетители

8569 профилни разглеждания

M's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. tragedy

    Здравейте видях в една тема че колегите се обръщат към вас за навигация, колата е а6 2005, нищо не разбирам, да помоля за диска с новата навигация от 2012 на български (срещу заплащанае), и ако имате упътване за работа с навигация или ако знаете от къде да си изтегля, ще съм много благодарен.Хубав ден.

  2. M

    Audi A4 B6 1.8TQ

    трябват ли ти налични 550-тки BOSCH EV14? Обади се ако ти трябват
  3. M

    А4 б6 проблем парно

    Pompata koiato sloji kakva marka e? Помпата която сложи каква марка е?
  4. СЪвместимостта клони към 0. ЗАкрепването на седалките при двете коли няма нищо общо. А3 8Р е по-скоро като А4 В6 и А6 С6
  5. M

    А4 б6 проблем парно

    СМени ли ангренажа? А водната помпа? Турбинката на помпата обикновенно е пластмасожа, понякога развива малка пукнатина в пластмасата и от там по4ва да превърта в оста. АКо не е сменяна водната помпа, най-вероятно е там проблема. ВИдях в друга тема 4е пишеш за светеща червена лампа за маслото - задължително проверете налягането с хидравличен манометър.. По принцип този мотор се случва да прецака маслена помпа, а след това всичко останало.
  6. M

    Ауди а4 (B8) 1.8TFSI (160hp)

    Мето, ти ми имаш телефона бе.. ако искаш обаждай се да спорим Сега принципно това и за мен е прекалено ново и до момента само една статия по въпроса ми е попаднала, та не съм докрай запознат.. но колкото знам толкова. Честно казано охлаждането при изпарението на горивото при директното впръскване е много добро, та неще да е за охлаждане. Доколкото знам основния проблем е точно в получаването на хомогенна смес при високи натоварвания. Имай предвид че в последните десетина години доста производители започнаха да работят по директното впръскване и се опитаха доста стратегии за него. Доколкото знам това с комбинираното впръскване е последно поколение при Тойота а от скоро и при VAG. Вижте какви бяха разликите м/у бензинови/дизелови мотори от времето в което се появи 1z, вижте и сега какви са - напредъка е очеваден и според мен напоследък бензиновите наваксаха доста по отношение на ефективността. Още немога да намеря достоверна и пълна информация, защо във второто поколение TFSI са намалили степента на сгъстяване значително, а за новите с комбинираното впръскване дори незнам колко е. Ако някй има инфо да помага
  7. M

    Audi A4 B6 1.8TQ

    Нещо не се ориентирам много.. ама тази в ляво ли мислиш да слагаш? заедно с тази "присадка" отодолу, което е като вътрешен гейт? Базата на която стъпваш ми харесва, ама турбанката.... честно да ти кажа май резултата ще е нещо по-лагаво от на Jimi-то и с по-малко коне от Шпека хубавото е че може би няма да има драми със солетките наречени биели в тези мотори лично моето мнение е - сложи едни биели и нещо лагерно с T3 фланец
  8. M

    Audi A4 B7 Navi / TV

    Има разбира се.. ВСе пак Ламбо и R8 ползват също RNS-E
  9. M

    Ауди а4 (B8) 1.8TFSI (160hp)

    КАкто Веско спомена, хибридното впръскване е чисто нов похват при ауди. ДО момента знам че се ползваше само от лексус. ПРинципно идеята му не е да подобри еко нормите, а да реши някои проблеми на директното впръскване. ПРинципно всички мотори разчитащи единствено на директно впръскване и симулиране на ЕГР с дефазиране на валовете зацапват зверски задната част на всмукателните клапани, от там проблем с уплатняването. ОТделно от това при вкарване на по-голямо к-во гориво директно в цилиндъра и по-високи обороти се оказва че недостига време за изпаряване и от там пълно изгаряне. Ако пръскаме обаче в/у клапана този проблем го няма. ТАм пък има друг проблем при студен мотор и ниските натоварвания ама то пълно щастие няма.. Или поне нямаше докъто не откриха това хибридно впръскване. ПОследните тфси още не зъм ги виждал, но тези от В8-цата не ме изкефиха много като концепция. Биелите са доста здрави, буталата са с 21мм бутален болт, но са с немислимо тънки сегменти. Разбира се това е добре за икономия и мощност, но определено не е много добре за живота на мотора, като добавим и удължените интервали на смяна на маслото не ми се мисли какво ще е останало от мотора след 250к км. АМа както казахме - пълно щастие няма
  10. M

    Audi A4 B7 Navi / TV

    Novite sa hibridni - digital + analog
  11. http://ecomodder.com/forum/tool-aero-rolling-resistance.php поиграйте си.. много интересно сайтче. малко данни за А4: Weight = 1320kg Cd = 0.31 A = 2.04 sq.m необходимите конски сили са на колелата. на мотора си ги сметнете bие
  12. Здравей колега, имаш ли свещи Свещи NGK BKR7E и на каква цена? Поздрави.

  13. nipper

    Здравей, колега.

    Търся диск за навигация за Ауди А4 2.5 ТДИ (2002). Пишеше нещо "NavigationPlus" отгоре. Дали изобщо ще има нещо такова за БГ? Ако трябва още информация кажи да казвам :)

    Мерси, предварително!

    тел.: 0887373824

    Николай.

  14. cvetusha

    здравей имам кола по коята нищо неразбирам, имам книжки но са на италиански, ако имаш нещо на български ще съм ти много благодарна или ако заеш от къде да си изтегля. Пиша ти и по друг повод видях ти навигацията моята е същата, интересувам се от настройките за телевизията и камерата за обратно виждане, ти ли си ги прави и някой друг, аз съм от Созопол ако можеш да ми препоръчаш някой който да м...

  15. cvetusha

    Здравейте видях в една тема че колегите се обръщат към вас за навигация, та и аз на опашката, навигацията е RNS -E (каквото и да означава) колата е а4 авант 2006 (ако има значение), нищо не разбирам, да помоля за диска с новата навигация от 2012 на български (срещу заплащанае), и ако имате упътване за работа с навигация или ако знаете от къде да си изтегля, ще съм много благодарна.Лек ден.

×
×
  • Create New...