Jump to content

bobi7

Members
  • Мнения

    42
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно bobi7

  • Рожден ден 17.07.1976

Друго

  • Kaра
    audi 100 avant

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    велико търново
  • Интереси
    искам лукойл да е мой и да карам А8 4.2 БИТУРБО.

bobi7's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. А моята гори колкото и сложа Какви са тези цифри 7-8 на 100 при 120 км.Аз никога не съм достигал такива стойности при условие че съм с чисто нови дюзи и нова помпа.Този леген по малко от десятка ще падне ако го пусна от самолет.
  2. bobi7

    Странен шум при А6

    Колега нищо че твоята кола е автоматик но нали и тя има тампони които държат двигателя и скоростната кутия към купето.Скоро смених съеденител и като махнах кутията тампона който държи кутията а те са два направо падна разделен на две,шумовите които описваш са подобни на моите а те се изразяваха в леко пукане и прискърцване,а от това помръдване на кутията ми се беше скъсал и тампон на мотора(все още е скъсан-120лв.).За това моят съвет е да прегледаш тампоните а също така отзад на скоростната кутия има един тампон на които са закачени две планки които държат аспуха,тои се намира долу горе точно м/у двете седалки.Ако съм бил полезен пиши.
  3. bobi7

    лампа на маслото

    смених и тези лагери на втоичния вал и пак същата работа незнам вече какво да правя. Какви са тези основни шийки?
  4. Незнам ама аз с мойто бебче минавам там от където си искам даже съм го изправял на три гуми,аз също съм рибар и на тази кола съм и навъртял 49000 км за една година,и до сега нищо не съм сменял по ходовата час.За нищо на света не бих си купил лада нива трябва да си взема и шлемофони.А колкото до повдигането на комбито по добре да дам 2-3 бона за комплект амортесъори и да си повдигна аудито защото ще бъде нещо уникално.А колкото до разбиването на колата ще кажа ,че неможе само да караш без да цакаш а и нищо не е вечно.Все пак тези автомобили не са перпето мобиле.Прилагам и малко снимки.яз.Жребчево намъкнах се в едно блато,упрях по корем и всичко беше до там.
  5. bobi7

    '93 Audi 100 V6 QT Automatic

    Колега отиди на диагностика може да имаш някой датчик който е за смяна.Там всичко е електроника.
  6. bobi7

    лампа на маслото

    Диагнозата е лагери на вала който върти маслената помпа(вторичен вал) те са износени и сега ще свалям мотора .Ремота ще ми струва около 400 лв. ,а самите лагери струват 30лв.оригинални.Ще пиша още след като ми сглобят колата.............Скъпо удоволствие е да караш АУДИ. Като е студена вдига налягане ,а след като загрее налягането пада, лампата светва и клапаните започват да чукат на умряло.
  7. bobi7

    лампа на маслото

    Здравейте колеги ,смених биелни лагери,маслена помпа и проблема си е същия когато е студена всичко е перфектно,като загрее всичко отначало губене на налягане светене на лампата,датчика е в ред,вече незнам какво става.Накрая ще я продам за скрап тази бракма.
  8. bobi7

    лампа на маслото

    Колеги ,днес сменям биелни лагери и утре ще пиша каъв е ефекта.Старите ги извадихме и бяха доста износени вероятноста да ми е светела лампата е доста голяма заради тях ,колкото до помпата я тествахме хвърля масло доста добре.Това е за сега утре ще пиша още подробности по този проблем.
  9. bobi7

    лампа на маслото

    Вече цяла седмица я рендосвам и още не е изхъркала,но утре я вкарвам в бокса.
  10. bobi7

    лампа на маслото

    Здравейте,колеги фенове на ауди.От няколко дни като запаля звяра докато е сттуден всичко е ок. след като позагрее започва да премигва лампата на маслото и на манометара където показва налягането на маслото ми показва почити нулевеи стойности.Когато светне лампата на маслото ,отворих капачката на маслото и видях че хвърля масло.Незнам какъв е този проблем ,но имам спомен че някой от форума преди се оплакваше от подобен проблем моля помогнете.
  11. TDI си е TDI,не искам да е така ама това е голата истина.
  12. колеги бъдете сигурни че дизелака ще бие вентила,карам същия вентил и съм карал и дизеловия вариянт дизела направо скуби. не ми се иска да е така ама какво да се прави.
  13. bobi7

    Проблем

    Колега до скоро имах същия проблем като теб един месец се скъсах да ходя по морги и магазини да вземам и подменям части,то центровки ли не бяха ,налягане на помпата замерване,между другото налягането на помпата на механичната инжекция не трябва да бъде по малко от 6 атмосвери,след тези замервания и диагностики се оказа че всички датчици са добре само наривах пари за диагностики,както и да е .След това отидох при друг маистор който откри каква е повредата.Има един датчик който определя колко въздух влиза и въз основа на това се пуска бензин точно толкова колкото е необходимо,този датчик се намира като погледнеш ннжекциона точно от страната към калника както са ти казали,тя е капсолована но като се замери се хваща че нестава.Случайно ако тръгнеш да търсиш този датчик говори и за мен ,ако е втора употреба се уговори така че да можеш да го върнеш защото може и той да си е изпял песента.За нов и дума да не става защото върви комплек с алуминиевия корпос на инжекциона и стрва в фолксваген 2300лв.
  14. Искам да ви кажа че трябва да се смъкне целият вентилатор аз съм го правил голямо дърво е направо ми се еба ..............................но който е мераклия мога да му дам съвет на 0898323920.
×
×
  • Create New...