Jump to content

kasaba

Members
  • Мнения

    42
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно kasaba

  • Рожден ден 19.08.1980

Друго

  • Kaра
    А3

Персонална информация

  • Пол
    Male

Последни посетители

963 профилни разглеждания

kasaba's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Искам да си взема А6 и така както съм го конфигурирал излиза 118к някъде, но имам налични 100к. Конфигурацията ми включва YZ2 Кожен салон "Audi exclusive" (Пакет 2) кожа "Valcona" 1 + 7HB Интериорен кожен пакет 1 които струват общо 15к. Та идеята ми е възможно ли е при заплащане на 103к, като не минаваме през лизин и така нататък, да се получат тези 2 неща YZ2, 7HB бонус. Само, че си мисля че ако говориш с порше директно, ще ти кажат на 100% дори и да е, че не е възможно след като разберат, че отговора ти ще бъде публичен във форум
  2. Принципно е едно и също, ако това, което колегата алекасндров казва е вярно. Тоест да си направиш конфигурация за 85к и да ти сложат екстри за 100к, или да си направиш конфигурация за 100к и да платиш 85к.
  3. Хах, под кеш имах впредвид плащане без лизинг, по банков път на цялата сума :).
  4. Привет колеги, знам че други марки правят отстъпки при закупуване на чисто нова кола в кеш, които достигат дори до 15%. Знаете ли как стоят нещата с ауди, тоест купувал ли си е някой ново при което да са му смъкнали от цената Има ли случаи, при които след доставка на чисто ново ауди да сте виждали/чували петна по кожа/тапицерия, ужулване да речем от транспорта или други дефекти.
  5. Да, ходих при човек, който се занимава специално със замерване на акумулатори. датчика е почти квадратен с 4 пина. Мери темп на охлаждащата течност - 87 кинта от Порше. Не този който е свързан към стрелката на таблото, която показва колко градуса ти е водата, а мисля, че този който подава инфо към климатроника. Да не те излъжа само за това за климатроника, но мисля, че беше той. Цитиране на предходно мнение!
  6. Мислех си го това, но ако е то би трябвало да го прави винаги този проблем. А когато колата я покарам малко, после пали веднага, дори след 1-2 часа, ако са минали и не е палена или карана. Цитиране на предходно мнение!
  7. Привет, От известно време колата ми прави странен номер. Когато двигателя е студен и опитам да запаля стартера върти доста пъти, докато запаля. След това, когато покарам малко, угася и после запаля - няма никакъв проблем или запаля след 2 часа. Преди малко ходих да ми замерят акумулатора и се оказа, че е наред. Малко история: преди няколко месеца нафтовата помпа протече и я пращах за ремонт. преди 3 седмици смених температурен датчик, понеже след запалване се форсираше. Форсирането се оправи. Принципно сегашният проблем не би трябвало да е свързан с това, понеже проблема с трудното палене го имам от около 2-3 месеца и си мислех, че е от акумулатора. Преди години, когато си взех автомобила сменях чип, понеже когато двигателя загрееше, стартера се мъчеше и въртеше много пъти докато запали, а този проблем се решавал софтуерно. Тъкмо, ще ходя да сменям масло и филтри понеже навъртях 11к километри, горивният е на 10к км и не мисля, че проблема е свързан с филтрите. Не би трябвало да свързано със свещите, понеже подгрева не работи в такова топло време. А3, 1998, TDI, 8L1 Някой да е имал подобен случай.
  8. Забравих да добавя, че освен протичането, помпата ми връща гориво и сложих един клапан. Има ли оправия самото връщането, и ако да на каква цена, че сигурно златна ще ми излезе. Има ли смисъл и какви ще бъдат последствията за помпата, ако не оправя връщането.
  9. Привет колеги, чудя се кои са различните възможни причинители от които може да ми е протекла помпата и каква е цената за майсторлък за оправянето му. На едно място ми предлагат ако проблема е в уплътненията, да я оправят за сума от 150-160лв. Колата е а3 1.9 тди, AHF 99г
  10. Казусът е разрешен. Нито е термостат, нито водна помпа. Проблема беше, че шибаните италианци са карали колата с вода и от блока е слязла ужасно много ръжда, тази тръба с диаметър 2.5см беше запушена цялата.
  11. Днес един майстор ми каза, че моята кола ако съм и извадил горният тънък маркуч, който влиза в казанчето на антифриза няма да излиза вода от него. За да се върти водата трябвало системата да бъде затворена. Някой от вас знае ли за подобно нещо?
  12. Хм благодаря, ще го видя термостата. А по този маркуч (който влиза в казанчето) трябва да върви вода към него само когато термостата отвори ли. В интерес на истината, майстора след като извади маркуча от казанчето и като наду през него с уста водата в казанчето бълбукаше, тоест не би трябвало там да има запушване вече. Колега, помисли за термостата! Може от него да е. Ако, не е от него, махни термостата и сложи един изтърбушен или планка. После извади маркуча, който излиза от долната страна на изпарителя и в него мушни маркуча от чешма с налягане. Така ще разбереш, дали имаш запушване?! А при теста, който ти описа от страната на изпарителят, каква е причината, поради която трябва да махна термостата и да сложа планка?
  13. Привет, колеги преди 3 седмици ми светна лампата за антифриза, отварям капачката гледам той избегал. Долях 1л вода след 3-4 дена пак светна. Махнах кората, която е над мотора и гледам от къде капе. Оказа се че капе само като е студена колата и се оказа че една тръба, която е вляво на масленият филтър е с лек пробив и тече от нея. Оправих го като просто нанизах маркуча, който влиза в тръбата, 4-5 см, и реално пробива беше изолиран вътре в маркуча. Карам си 2 дена след това отново ми светна лампата, отивам на майстор вече - тази тръба с пробив обаче от друго място, като съм 100% сигурен, че преди не капеше от там. Майстора махна маркуча, който влиза отгоре в казанчето на антифриза, пробва да надуе с уста и вика момче нещо в системата е запушено. Как да е отпуши се след като пусна въздух от компресор през този същият маркуч. Надува с уста и антифриза бълбука в казанчето. След това паля аз колата - тя загряла на 90 градуса, майстора ме кара да форсирам на обороти - друг проблем, този маркуч, който влиза в казанчето го беше извадил да види дали минава вода през него и дали ще връща вода в казанчето. Да ама не - никаква вода не минава по него, въпреки че системата е отпушена. 1-ви вариант - водната помпа да е прецакана и водата да търси да избие и за това след като оправих първият пробив, водата да изби от друго място на тази тръба. Малко ме съмнява това, струва ми се че трябваше да съм я прегрял тази кола. 2-ри вариант - този маркуч, който влиза в казанчето (същият който извадихме да е прецакан отвътре) Сега се чудя дали е възможно да e от друго място този проблем. Всякакви мнения, ще бъдат от полза.
  14. Здравейте, Карам а3, 1.9ТДИ 98г. Искам да попитам коя хидравлична рейка е същата като моята. Предполагам няма значение колко кс е моята кола? бензин а3 97-2001? дизел а3 97-2001? голф4 бензин 97-2001? голф4 дизел 97-2001? сеат леон бензин/дизел 97-2001? Бладорая предварително.
  15. Да, заради това попитах, какво по-евтеничко да си взема по спецификация, което да не ми направи проблем.
×
×
  • Create New...