kasaba
Members-
Мнения
42 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно kasaba
- Рожден ден 19.08.1980
Друго
-
Kaра
А3
Персонална информация
-
Пол
Male
Последни посетители
963 профилни разглеждания
kasaba's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Искам да си взема А6 и така както съм го конфигурирал излиза 118к някъде, но имам налични 100к. Конфигурацията ми включва YZ2 Кожен салон "Audi exclusive" (Пакет 2) кожа "Valcona" 1 + 7HB Интериорен кожен пакет 1 които струват общо 15к. Та идеята ми е възможно ли е при заплащане на 103к, като не минаваме през лизин и така нататък, да се получат тези 2 неща YZ2, 7HB бонус. Само, че си мисля че ако говориш с порше директно, ще ти кажат на 100% дори и да е, че не е възможно след като разберат, че отговора ти ще бъде публичен във форум
-
Принципно е едно и също, ако това, което колегата алекасндров казва е вярно. Тоест да си направиш конфигурация за 85к и да ти сложат екстри за 100к, или да си направиш конфигурация за 100к и да платиш 85к.
-
Хах, под кеш имах впредвид плащане без лизинг, по банков път на цялата сума :).
-
Привет колеги, знам че други марки правят отстъпки при закупуване на чисто нова кола в кеш, които достигат дори до 15%. Знаете ли как стоят нещата с ауди, тоест купувал ли си е някой ново при което да са му смъкнали от цената Има ли случаи, при които след доставка на чисто ново ауди да сте виждали/чували петна по кожа/тапицерия, ужулване да речем от транспорта или други дефекти.
-
Да, ходих при човек, който се занимава специално със замерване на акумулатори. датчика е почти квадратен с 4 пина. Мери темп на охлаждащата течност - 87 кинта от Порше. Не този който е свързан към стрелката на таблото, която показва колко градуса ти е водата, а мисля, че този който подава инфо към климатроника. Да не те излъжа само за това за климатроника, но мисля, че беше той. Цитиране на предходно мнение!
-
Мислех си го това, но ако е то би трябвало да го прави винаги този проблем. А когато колата я покарам малко, после пали веднага, дори след 1-2 часа, ако са минали и не е палена или карана. Цитиране на предходно мнение!
-
Привет, От известно време колата ми прави странен номер. Когато двигателя е студен и опитам да запаля стартера върти доста пъти, докато запаля. След това, когато покарам малко, угася и после запаля - няма никакъв проблем или запаля след 2 часа. Преди малко ходих да ми замерят акумулатора и се оказа, че е наред. Малко история: преди няколко месеца нафтовата помпа протече и я пращах за ремонт. преди 3 седмици смених температурен датчик, понеже след запалване се форсираше. Форсирането се оправи. Принципно сегашният проблем не би трябвало да е свързан с това, понеже проблема с трудното палене го имам от около 2-3 месеца и си мислех, че е от акумулатора. Преди години, когато си взех автомобила сменях чип, понеже когато двигателя загрееше, стартера се мъчеше и въртеше много пъти докато запали, а този проблем се решавал софтуерно. Тъкмо, ще ходя да сменям масло и филтри понеже навъртях 11к километри, горивният е на 10к км и не мисля, че проблема е свързан с филтрите. Не би трябвало да свързано със свещите, понеже подгрева не работи в такова топло време. А3, 1998, TDI, 8L1 Някой да е имал подобен случай.
-
Забравих да добавя, че освен протичането, помпата ми връща гориво и сложих един клапан. Има ли оправия самото връщането, и ако да на каква цена, че сигурно златна ще ми излезе. Има ли смисъл и какви ще бъдат последствията за помпата, ако не оправя връщането.
-
Привет колеги, чудя се кои са различните възможни причинители от които може да ми е протекла помпата и каква е цената за майсторлък за оправянето му. На едно място ми предлагат ако проблема е в уплътненията, да я оправят за сума от 150-160лв. Колата е а3 1.9 тди, AHF 99г
-
Казусът е разрешен. Нито е термостат, нито водна помпа. Проблема беше, че шибаните италианци са карали колата с вода и от блока е слязла ужасно много ръжда, тази тръба с диаметър 2.5см беше запушена цялата.
-
Днес един майстор ми каза, че моята кола ако съм и извадил горният тънък маркуч, който влиза в казанчето на антифриза няма да излиза вода от него. За да се върти водата трябвало системата да бъде затворена. Някой от вас знае ли за подобно нещо?
-
Хм благодаря, ще го видя термостата. А по този маркуч (който влиза в казанчето) трябва да върви вода към него само когато термостата отвори ли. В интерес на истината, майстора след като извади маркуча от казанчето и като наду през него с уста водата в казанчето бълбукаше, тоест не би трябвало там да има запушване вече. Колега, помисли за термостата! Може от него да е. Ако, не е от него, махни термостата и сложи един изтърбушен или планка. После извади маркуча, който излиза от долната страна на изпарителя и в него мушни маркуча от чешма с налягане. Така ще разбереш, дали имаш запушване?! А при теста, който ти описа от страната на изпарителят, каква е причината, поради която трябва да махна термостата и да сложа планка?
-
Привет, колеги преди 3 седмици ми светна лампата за антифриза, отварям капачката гледам той избегал. Долях 1л вода след 3-4 дена пак светна. Махнах кората, която е над мотора и гледам от къде капе. Оказа се че капе само като е студена колата и се оказа че една тръба, която е вляво на масленият филтър е с лек пробив и тече от нея. Оправих го като просто нанизах маркуча, който влиза в тръбата, 4-5 см, и реално пробива беше изолиран вътре в маркуча. Карам си 2 дена след това отново ми светна лампата, отивам на майстор вече - тази тръба с пробив обаче от друго място, като съм 100% сигурен, че преди не капеше от там. Майстора махна маркуча, който влиза отгоре в казанчето на антифриза, пробва да надуе с уста и вика момче нещо в системата е запушено. Как да е отпуши се след като пусна въздух от компресор през този същият маркуч. Надува с уста и антифриза бълбука в казанчето. След това паля аз колата - тя загряла на 90 градуса, майстора ме кара да форсирам на обороти - друг проблем, този маркуч, който влиза в казанчето го беше извадил да види дали минава вода през него и дали ще връща вода в казанчето. Да ама не - никаква вода не минава по него, въпреки че системата е отпушена. 1-ви вариант - водната помпа да е прецакана и водата да търси да избие и за това след като оправих първият пробив, водата да изби от друго място на тази тръба. Малко ме съмнява това, струва ми се че трябваше да съм я прегрял тази кола. 2-ри вариант - този маркуч, който влиза в казанчето (същият който извадихме да е прецакан отвътре) Сега се чудя дали е възможно да e от друго място този проблем. Всякакви мнения, ще бъдат от полза.
-
Здравейте, Карам а3, 1.9ТДИ 98г. Искам да попитам коя хидравлична рейка е същата като моята. Предполагам няма значение колко кс е моята кола? бензин а3 97-2001? дизел а3 97-2001? голф4 бензин 97-2001? голф4 дизел 97-2001? сеат леон бензин/дизел 97-2001? Бладорая предварително.
-
Да, заради това попитах, какво по-евтеничко да си взема по спецификация, което да не ми направи проблем.