Jump to content

walkman95

Members
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 80 B4 1.9 tdi

Персонална информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

1006 профилни разглеждания

walkman95's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Привет колеги, Продавам Ауди 80 2.0Е 1995г, Автомобила се продава на части. Спрян от движение и е започнато работа по разглобяване. Автомобила е каран до последно без никакви проблеми. Каран само на бензин! Пострадал от голямата градушка в София В линка са разделени в папки с цени и снимки наличните останали части: https://drive.google.com/…/1CI6PGn0gZL3t5-sSgjBlIAcz3uCnEyv… По колата е останало не свалено двигател, скорости, цялото окачване + задни спирачни апарати с дискове и накрадки, ново предно стъкло(предсоти операция по сваляне от колата), и генерация. Те ще бъдат обявени за продажба на по късен етап като бъдат свалени. Колата се намира в Областта на Община Радоми,Област Перник. Телефон за контакт: 0897475723 Запитваня предпочитам да бъдат задавани на лично съобщение тук!!
  2. Проверен е затапен е вакуума, почистени са колекторните тръби и егр-ра също, пороверен, всички сглобки са уплътнени е проверени няколко пъти. В този участък всичко е правено по план конспект за това ми е толкова интересно. Също така и катализатора е елиминиран.
  3. Привет колеги, Карам Ауди 80 б4 1.9тди 1з 1995 година 202Нм/1800Rpm. На последък колата стана малко по мудна, от където забелязах че турбото надува 0,9 чак на 2400 оборота. Преди това не беше така до 1800 вече беше на 0.9. Вагком не намира никакви грешки.Цикловата порция е 3-3,1 та това си клони към богато и би трябвавало да идва по рано. Въздушните пънища са проверени и всичко е в топ форма. Всички други показания на колата са в норма. Клапан н75 изглежда че работи, но не знам колко ефективно, на 1,2 предавка има пик на турбото на 1-1,1 и след това си спада на 0,9. Уестгейта вече се пробвах да го натегна тък като колата не е млада и е нармално пружината в него да е изгубила свойствата си които е имала преди 20 години. Това с уестгейта го правих като я купих, защото и тогава го правеше тоя номер и за година си вървеше подобаващо и сега пак същата история. Явно не съм установил проблема. Та на някой ако му се е случвало подобно нещо или има идея как това може да бъде поправено ще съм му благодарен
  4. Искаше ми се да си сложа уред, с който да следя налягането на турбото,защото преди време имах преблеми с клапан n75, но не ми харесваха пластмасовите стойки за колонките, а варианта да си срежа оригиналната решетка за въздуховода на парнотo въобще не ми се струваше адекватен. След няколко дни мислене на отговор по въпроса реших, че аз мога да си изработя въпросните решетки за въздухувода на парното. Та начертах чертеж, по който да може да се отрежат планки от алуминий(Планките са рязани на автоматизирана машина!), което ми дава два варианта да я боядисам или да я полирам. Та аз прецених, че искам да я полирам и почна около 20 мин. шкурене с ралични номера водна шкурка и пастиране накрая.Забравих да кажа, че пластините са изработени от алминий с 2мм дебелина за да излезе на добро ниво аз поставих две, което прави 4мм.Та за цялата изработка не се налага да се преправя, изрязва, унищожава каквото и да било по колата, а също така кабелите и маркуча са скрити и не се виждат от никъде. Демек винаги може да се върне в изходна позиция. След това дойде време малко да поразглобя таблото за да пасне всичко както трябва : Като за осветлението на уреда съм взел от жълтата букса, която е за халогена от зад, а осветлението на копчето се включва при подаден контакт. Взех от там, защото е най- достъпно и жиците лесно се запойват и изолират. А за прекарването на маркуча и кабелите за осветелинието немеца е помислил и е оставил два отвора. Маркуча за налягането прекарах от един маншон, който мисля е заготовка за темпомат на моделите с механичен педал на газта.Тъй като при 1Z доколкото съм запознат след април 1994 се променят някои неща едно от тях е турбото, което поддържа 0.9бара, а другото е че има заготовка за темпомат(синя букса под воляна) мен този маншон няма да ми влезе употреба с оригинална част та аз от там съм прекарал един силов кабел и кабели за алармата, а вече и маркуча. Мястото за поставяне е ясно И след като всичко е зглобоне можем да следим налягането Надявам се да съм бил полезен.
  5. Предлагам джанти speedline 15" 7j 4x108 с гуми moragoni vanto 195/65/15 с подсилен борд Приемам САМО БАРТЕР за долу посочените на снимките джанти. Моля пращайте оферта си със снимка на лично! тел: 0897 47 57 23
  6. Разбило е всичко и легло и втулка и.... И не мога да намеря такава част никъде
  7. малко не се изразих при мен проблема не е че не се връща,а че оста е крива и така ролката опира в пластмасовия капак на ангренажа и в метал лизко до вала и къса пистовия ремък. трябва ми цялото захващане?
  8. Колеги помагайте, механизма дето е на обтяжната ролка на пистовия ремък на ауди 80 б4 1.9тди с климатик от къде мога да го намеря??
  9. Благодаря колеги за линковете. Но може ли да ми обясните какви са разликите между газовите и спортните амортесьори!? Повишена твърдост и по малък ход !?Обичам като правя нещо да е правилно и да знам защо го правя. А миналата ми кола беше само със спортни пружини апекс, но беше прекалено ниска(8см от земята) с прекалено ниска гума(205/40) и спокойното и каране беше мит.
  10. Здравейте колеги, имам ауди 80 Б4 авант 1.9тди, което седи доста високо, а пък си вози стегнато и твърдо все едно е със койловъри и не използва цялото пространството, което е между вежда и гума. Имам и друга Б4-ка пак дизелова , която е малко по ниска и вози по меко. И двете са с газови амортесьори. Та така и така си вози твърдо какво ще препоръчате за подобряване на стойката. Имам желанието да има стойка примерно като компетишън само че моята е с FWD следователно пружини от него не стават. Остава варианта за Lowering springs или така наречените спортни пружини, но тук идва въпроса какви да са те !? Някой който е слагал може ли да даде мнение колко ще се влоши возията, какво трябва да взема 40/40, 30/30 , че и да мога да карам по спокойно,каква марка и каква цена!? *ако не се личи говорим за снижаване на зеленото Б4
  11. Говорителя е в топ форма(има си и картонена кутия). Радиоактив 12" свири перфектно за габаритете си.Заслужава си всяка една стотинка.За повече информация на лично съобщение или на посочения телефон.Лично предаване за София и Радомир,за останалата страна пращам с еконт с преглед и тест. Продава се поради спешна нужда от пари! ground zero radoactive subwoofer 12 spl extreme http://htтp://www.ground-zero-audio.com/components/com_jshopping/files/demo_products/GZRW_30SPLEXTREME.pdf http://olx.bg/prodavam-speshno-gzrw-12spl-extremeground-zero-i71355396 Цена:320 лева Тел: 0897 47 57 23 Без Бартери! Цената е крайна!
  12. Здравейте колеги, От близо година си търся ауди 80 б4 1.9тди и не мога да намеря правилната! Ако може да ми дадете съвети относно две конкретни обяви: 1. http://www.cars.bg/c852698 - при тази ме притеснява главно мястото на което се продава. 2. http://www.cars.bg/c755412 - при тази главни притеснения имам че доста време е карана тук 7+ години от горе на всичко на километраж е 300 000+чип, което от своя страна слага турбото под голяма въпросителна! Ако може и няколко съвета относно това какво да гледам точно като съм на място при тях? Благодаря предварително
  13. walkman95

    Въпрос 2.0 16V ACE

    Благодаря за изчерпателния отговор колега Това с разхода е за кола с quattro система предполагам ,че ако тя липсва разхода спада с около литър надолу!?
  14. walkman95

    Въпрос 2.0 16V ACE

    Здравейте колеги, може ли някой за предпочитане с личен опит да ми разкаже с няколко думи за този мотор 2.0 16V ACE . Пряко ме интересуват следните неща: 1.Здравина; 2.Обслужване; 3.Вървеж/Разход; 4.Ремонтни дейности(дали е сложен за ремонт); И някои други ваши впечатления или недостатъци?
  15. ако може само да ми кажеш колега този циферблати дали ще станат на ауди 80(б4) и ако може да ми кажеш каква цена струват мерси предварително
×
×
  • Create New...