GeorgiS23
Members-
Мнения
16 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Друго
-
Kaра
audi a4/b7
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
GeorgiS23's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
-
Здравейте Колеги, Имате ли представа какво се изисква, за да се направи ретрофит от стандартни стопове към led стопове с динамични мигачи. Запитването е за познат, който е с Ауди Б9 комби от 2017 година (нямам номера на рамата). Ето и серийните номера на стоповете, които иска да сложи: 8W9 945 091 8W9 945 092 8W9 945 093 8W9 945 094 Благодаря ви предварително!
-
Здравейте, забелязах че европейските стопове са с различни букси от американските като външните са с повече пинове. Със смяна само на буксите ще тръгнат ли или целия захранващ сноп ще трябва да се сменя?
-
@zhelyazA6 - благодаря ти за насоките - чистенето на грешките от SRS модула определено ме притесняваше. Ще има ли нужда от адаптиране на новите въздушни възглавници, колани и датчици или модула ще ги прихване автоматично? Препоръките за автотапицер съща са доста полезни. Този на бул. България ми е близо и ще мина да го видя следващите дни. Днес се опитах да сваля тапицерията, но не успях да сваля подглавника - ще го мъча следващите дни. @Pumpel - не съм се отказал от идеята за VR, но първо искам да оправя колата. Гледах, че от Германия и Англия излиза около 600 Евро втора ръка. Може би би било добре да отворим нова тема, където да споделяме мнения.
-
@zhelyazA6 идеи и препоръки са винаги добре дошли. Намерих коланите и въздушните колани, но все още стой проблема с SRS модула, който ще трябва да се ресетне. Остана да набавя и въздушната възглавница в пасажерсакта седалка и добър тапицер, който да я зашие. Ще се радвам ако споделиш допълниърлни насоки и предложения.
-
Здравейте, аз имам сходен проблем като колегата. За технотеста искат жълти мигачи, а за да минеш с червени са нужни допълнителни разходи. Тъй като единия стоп е счупен при мен мисля да взема европейски комплект от Германия. Ще има ли нужда от допълнителни настройки при смяна или колата сами си ги разпознава?
-
@CVT- благодаря за насоките и допълнителните детайли. @congo - Ти би ли могъл да съдействаш с монтиране и адаптиране на Virtual cockpit? Освен VR трябва ли да се предвидят и допълнителни неща (окабеляване и др.)? Колата е без навигация, без ACC, но с Bang& Olufsen. Според audiusa.com трябва да е 8W5920890C, който изглежда е амеркианска версия. Дали други модели ще станат (пр: 8W5920790)? https://parts.audiusa.com/p/Audi_2018_A4-allroad-Premium-Plus-Wagon-20L-AT/Cluster-ASSEMBLY-COMBINATION-INSTANT-INSTRUMENT-CLUSTER/66250856/8W5920890C.html
-
Като цяло държа да се орпави качествено. Смятам да я регистрирам и да я покарам в началото. И мен това с коланите и ейърбеците малко ме притеснява, тък като няма никаква информация и достатъчно достоверни впечатления от работата на тези фирми. Някой колега от форума може ли да съдейства с добри отстъпки в Порше? @ Congo - колата е със стандартен одометър/ километраж и без навигация. Имаш ли представа дали може да се подкара virtual cockpit? Отделно още два въпроса: 1) Някой има представа как се чистят crash данните от AIRBAG контрол модула (в слъчая е този: 8W0959655G)? 2) Някой има ли представа дали LED задните светлини могат да се пре-програмират за EU стандартите (пр: мигачите да бъдат жълти)?
-
Благодаря ти. Ще му звънна да видя дали ще успее да съдейства. Иначе успях да се чуя с фирмата от Пловдив - казаха, че могат да презаредят коланите и въздушните възглавници (дали е така едва ли някой може да потвърди). Ще ви споделя когато има някакво развитие по темата.
-
Изглежда, че всичко ще трявбва да се рецирклира. Звънях сутринта на фирмата от Пловдив, но не вдигнаха. Писах им пък да видим какво ще предложат. Колата я взех през този сайт https://www.iaai.com/ Той е един от най-гомите и утвърдени платформи за търгове в Америка. Виждам че имат тоста Тесли.
-
Благодаря и на двама ви за допълнителните детайли. Утре ще се свържа с въпросната фирма, за да проверя колко ще излезе и какво точно представлява рециклирането. Ще пиша да кажа какво са казали. @CVT - колата е оше при мен. Задните колани са натегнати, шофьорския е отпуснат и блокиран, а пасажерския се прибира но бавно. @congo - ударът е страничен и вярвам са засегнати страничните датчици за въздушните възглавници в предната врата и задния панел. Възможно ли е от там да идват грешките за Short to ground? Сетих се още нещо - имате ли представа дали някой от форума може да съдейства за препрограмиране на ключовете. Колата дойде с един ключ, но съм поръчал резервен от Америка (там са малко по различни от европейските), който трябва да се настрои.
-
Колега, благодаря за бързия и изключително полезен отговор. Аз бях се засили да ги пращам към Полша, но ако ги правят в Пловдив ще е доста по-добре. Имаш ли представа дали има някакви отзиви за тази фирма от Пловдив и колко излиза регенерацията? По отношение на грешките за коланите - дали всички са за регенрация или само тоза на шофьора? От това което четох съпротивлението трябва да е между 2-3, при здрав пиро-патрон на колана/аirbaga. Някой може ли да ме насочи и аз разликата между трите статуса ("Open Circuit", "Short to Ground" и "Resistance Too High )? Иначе предпазителя на акумулатора беше първото, което смених и то доста набързо, тъй като нямаше как иначе да прибера колата след като я свалиха от автовоза.
-
Здравейте, колеги. От скоро съм горд собственик на Ауди B9 Allroad (2018, 2.0 TFSI, автомат, 252 к.с.), което закупих от търг в Америка. Колата е претърпяла катастрофа от дясно - двете врати, средната конзола и задния панел са засегнати. Изгърмяли са двете завеси (side head airbags) и airbag-а на пасажерската седалка (таблото и другите въздушни възглавници за ОК). На пръв поглед колана на шофьора е заминал (изгърмяли са пиропатроните), но не съм сигурен за останалите - задните два са блокирани (седалките са били сгънати в продулжение на няколко месеца - не зная дали това може да е причината), а пасажерския се прибира по-бавно от нормалното (може и да е заради деформацията на централната конзола). Колата скоро трябва да влезе в бокса, но дотогава имам нужда от вашето съдействие, за да оценя ситуацията. Сканирах с VCDS и излизат 23 грешки на Airbag модула (някои са поради изтощаване на акумулатора) - прилагам ги като файл. Имам следните въпроси, за които ще има нужда от вашето компетентно мнение: 1) Каква е разликата междо "Open Circuit", "Short to Ground" и "Resistance Too High"? 2) Освен шофьорския колан дали и останалите са заминали (гръмнали пиропатрони)? 3) Коланите подлежат ли на ремонт и ако да може ли да препоръчате сервиз / майстор? 4) Четох че в Полша и Англия има специализирани сервизи за възстановяване на колани и въздушни възглавници. Някой има ли опит / мнение за тях? 5) Коланите и въздушните възглавници от B8-цата дали са сходни / съвместими и дали могат да заместят сегашните? 6) Централния SRS модул може ли да бъде ресетнат или трябва да се подмени? Само в специализиран сервиз ли може да се оправи/подмени? Някой има ли представа къде се намира самия модула? 7) Освен пълен скан с VCDS има ли други препоръчителни стъпки преди подмяна на компоненти? Предварително благодаря за съдействието! Поздрави, Жоро Audi b9 allroad_VCDS_Airbag module.txt Ето и файла - по някаква причина не се приложи към предния пост. Извинявам се за многото празни редове - не успях да ги изтрия / редактирам. Дано администраторите успеят да съдействат. Audi b9 allroad_VCDS_Airbag module.txt
-
Продавам части от А4 Б7 2006г.
GeorgiS23 отговори в темата на ORLIN 7007 - Продава - цели коли на части
Здрасти колега, колата има ли подлакътник -ако да каква е цената? Поздрави -
Продавам Audi A4 1.9TDI 2003г. на части
GeorgiS23 отговори в темата на K4m3n - Продава - авточасти, консумативи и автоаксесоари
Колега, Интересува ме цената на подлакътника и капака на високоговорителя на задна лява врата. Копчето за ЕSP-то продава ли се отделно? Поздрави