Jump to content

GeorgiS23

Members
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi a4/b7

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

GeorgiS23's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте Колеги, Имате ли представа какво се изисква, за да се направи ретрофит от стандартни стопове към led стопове с динамични мигачи. Запитването е за познат, който е с Ауди Б9 комби от 2017 година (нямам номера на рамата). Ето и серийните номера на стоповете, които иска да сложи: 8W9 945 091 8W9 945 092 8W9 945 093 8W9 945 094 Благодаря ви предварително!
  2. Здравейте, забелязах че европейските стопове са с различни букси от американските като външните са с повече пинове. Със смяна само на буксите ще тръгнат ли или целия захранващ сноп ще трябва да се сменя?
  3. @zhelyazA6 - благодаря ти за насоките - чистенето на грешките от SRS модула определено ме притесняваше. Ще има ли нужда от адаптиране на новите въздушни възглавници, колани и датчици или модула ще ги прихване автоматично? Препоръките за автотапицер съща са доста полезни. Този на бул. България ми е близо и ще мина да го видя следващите дни. Днес се опитах да сваля тапицерията, но не успях да сваля подглавника - ще го мъча следващите дни. @Pumpel - не съм се отказал от идеята за VR, но първо искам да оправя колата. Гледах, че от Германия и Англия излиза около 600 Евро втора ръка. Може би би било добре да отворим нова тема, където да споделяме мнения.
  4. @zhelyazA6 идеи и препоръки са винаги добре дошли. Намерих коланите и въздушните колани, но все още стой проблема с SRS модула, който ще трябва да се ресетне. Остана да набавя и въздушната възглавница в пасажерсакта седалка и добър тапицер, който да я зашие. Ще се радвам ако споделиш допълниърлни насоки и предложения.
  5. Здравейте, аз имам сходен проблем като колегата. За технотеста искат жълти мигачи, а за да минеш с червени са нужни допълнителни разходи. Тъй като единия стоп е счупен при мен мисля да взема европейски комплект от Германия. Ще има ли нужда от допълнителни настройки при смяна или колата сами си ги разпознава?
  6. @CVT- благодаря за насоките и допълнителните детайли. @congo - Ти би ли могъл да съдействаш с монтиране и адаптиране на Virtual cockpit? Освен VR трябва ли да се предвидят и допълнителни неща (окабеляване и др.)? Колата е без навигация, без ACC, но с Bang& Olufsen. Според audiusa.com трябва да е 8W5920890C, който изглежда е амеркианска версия. Дали други модели ще станат (пр: 8W5920790)? https://parts.audiusa.com/p/Audi_2018_A4-allroad-Premium-Plus-Wagon-20L-AT/Cluster-ASSEMBLY-COMBINATION-INSTANT-INSTRUMENT-CLUSTER/66250856/8W5920890C.html
  7. Като цяло държа да се орпави качествено. Смятам да я регистрирам и да я покарам в началото. И мен това с коланите и ейърбеците малко ме притеснява, тък като няма никаква информация и достатъчно достоверни впечатления от работата на тези фирми. Някой колега от форума може ли да съдейства с добри отстъпки в Порше? @ Congo - колата е със стандартен одометър/ километраж и без навигация. Имаш ли представа дали може да се подкара virtual cockpit? Отделно още два въпроса: 1) Някой има представа как се чистят crash данните от AIRBAG контрол модула (в слъчая е този: 8W0959655G)? 2) Някой има ли представа дали LED задните светлини могат да се пре-програмират за EU стандартите (пр: мигачите да бъдат жълти)?
  8. Благодаря ти. Ще му звънна да видя дали ще успее да съдейства. Иначе успях да се чуя с фирмата от Пловдив - казаха, че могат да презаредят коланите и въздушните възглавници (дали е така едва ли някой може да потвърди). Ще ви споделя когато има някакво развитие по темата.
  9. Изглежда, че всичко ще трявбва да се рецирклира. Звънях сутринта на фирмата от Пловдив, но не вдигнаха. Писах им пък да видим какво ще предложат. Колата я взех през този сайт https://www.iaai.com/ Той е един от най-гомите и утвърдени платформи за търгове в Америка. Виждам че имат тоста Тесли.
  10. Благодаря и на двама ви за допълнителните детайли. Утре ще се свържа с въпросната фирма, за да проверя колко ще излезе и какво точно представлява рециклирането. Ще пиша да кажа какво са казали. @CVT - колата е оше при мен. Задните колани са натегнати, шофьорския е отпуснат и блокиран, а пасажерския се прибира но бавно. @congo - ударът е страничен и вярвам са засегнати страничните датчици за въздушните възглавници в предната врата и задния панел. Възможно ли е от там да идват грешките за Short to ground? Сетих се още нещо - имате ли представа дали някой от форума може да съдейства за препрограмиране на ключовете. Колата дойде с един ключ, но съм поръчал резервен от Америка (там са малко по различни от европейските), който трябва да се настрои.
  11. Колега, благодаря за бързия и изключително полезен отговор. Аз бях се засили да ги пращам към Полша, но ако ги правят в Пловдив ще е доста по-добре. Имаш ли представа дали има някакви отзиви за тази фирма от Пловдив и колко излиза регенерацията? По отношение на грешките за коланите - дали всички са за регенрация или само тоза на шофьора? От това което четох съпротивлението трябва да е между 2-3, при здрав пиро-патрон на колана/аirbaga. Някой може ли да ме насочи и аз разликата между трите статуса ("Open Circuit", "Short to Ground" и "Resistance Too High )? Иначе предпазителя на акумулатора беше първото, което смених и то доста набързо, тъй като нямаше как иначе да прибера колата след като я свалиха от автовоза.
  12. Здравейте, колеги. От скоро съм горд собственик на Ауди B9 Allroad (2018, 2.0 TFSI, автомат, 252 к.с.), което закупих от търг в Америка. Колата е претърпяла катастрофа от дясно - двете врати, средната конзола и задния панел са засегнати. Изгърмяли са двете завеси (side head airbags) и airbag-а на пасажерската седалка (таблото и другите въздушни възглавници за ОК). На пръв поглед колана на шофьора е заминал (изгърмяли са пиропатроните), но не съм сигурен за останалите - задните два са блокирани (седалките са били сгънати в продулжение на няколко месеца - не зная дали това може да е причината), а пасажерския се прибира по-бавно от нормалното (може и да е заради деформацията на централната конзола). Колата скоро трябва да влезе в бокса, но дотогава имам нужда от вашето съдействие, за да оценя ситуацията. Сканирах с VCDS и излизат 23 грешки на Airbag модула (някои са поради изтощаване на акумулатора) - прилагам ги като файл. Имам следните въпроси, за които ще има нужда от вашето компетентно мнение: 1) Каква е разликата междо "Open Circuit", "Short to Ground" и "Resistance Too High"? 2) Освен шофьорския колан дали и останалите са заминали (гръмнали пиропатрони)? 3) Коланите подлежат ли на ремонт и ако да може ли да препоръчате сервиз / майстор? 4) Четох че в Полша и Англия има специализирани сервизи за възстановяване на колани и въздушни възглавници. Някой има ли опит / мнение за тях? 5) Коланите и въздушните възглавници от B8-цата дали са сходни / съвместими и дали могат да заместят сегашните? 6) Централния SRS модул може ли да бъде ресетнат или трябва да се подмени? Само в специализиран сервиз ли може да се оправи/подмени? Някой има ли представа къде се намира самия модула? 7) Освен пълен скан с VCDS има ли други препоръчителни стъпки преди подмяна на компоненти? Предварително благодаря за съдействието! Поздрави, Жоро Audi b9 allroad_VCDS_Airbag module.txt Ето и файла - по някаква причина не се приложи към предния пост. Извинявам се за многото празни редове - не успях да ги изтрия / редактирам. Дано администраторите успеят да съдействат. Audi b9 allroad_VCDS_Airbag module.txt
  13. Здрасти колега, колата има ли подлакътник -ако да каква е цената? Поздрави
  14. Колега, Интересува ме цената на подлакътника и капака на високоговорителя на задна лява врата. Копчето за ЕSP-то продава ли се отделно? Поздрави
×
×
  • Create New...