Jump to content

nelegalniq

Members
  • Мнения

    82
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi b4 1.9TDI

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    Свищов

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

nelegalniq's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. ГНП-то налично ли е и от кой модел е , с излишното гориво отгоре на капака , или отзад на капака на помпата?
  2. Да покажа накрая и аз моя "красив" лебед след днешната домашна автомивка JPG
  3. Шиша е най обикновена арматурна тел за да не се огъва лесно , не е необходимо да има някакви кривки. Мястото на бъркане е посочено със стрелка на снимката по долу. Там има един отвор под едно гумено уплътнение между машинката и вратата и от там се задейства лоста за отключване и заключване. Въпрос на усет е след като се бръкне в отвора кой какво ще задейства. И този вариант е приложим само когато не се отваря защото при заключена врата е пробвано да се отвори.
  4. Днес сагата с не отварящата ми се врата се увенча с успех по отношение на опитите ми за отваряне. След като цяла сутрин ръчках ту отвън доколкото стигам до бравата ту от вътре с един шиш забит през уплътнението отново до бравата с цел достигане на едно палче да го натисна ефекта беше никакъв, това по съвети на колеги от форума. След обяд малко преди да се откажа реших да бръкна на място където прецених че ще ръчкам и каквото стане, първоначално като набих шиша вратата се заключи явно съм бутнал някое лостче , после бутнах да се отключи и воала вратата се отвори. Причината да не мога да я отворя е защото онази вечер като я заключих дръпнах дръжката по навик да видя дали е заключена и хоп станало е каквото е станало. И сега трябва да внимавам като я заключа да не бутам дръжките че ще стане пак беля , поне вече знам къде да бръкна за да има успех и си нося шиша в багажника за всеки случай .
  5. Има някой са запекли и са доста упорити от към тема разглобяване , накисни го за една нощ в нафта и пробвай пак ама трябва силен и рязък удар. Само гледай да не си счупиш пръстите . Ако и тогава не стане , аз ги пръскам със спрей за ръжда където е буталцето да се напълни и го оставям за 10-тина минути и после на втория третия удар са излезли. Ако пак не стане , е тогава си е е*ало мамата.
  6. Долу горе съм разбрал какво да бутна за да има евентуален успех в опита ми за отваряне, но проблема е че изникнаха непредвидени усложнения от към двигателя и се наложи неговото отваряне, и сега не ми остава време да правя и вратата.
  7. Здравейте всички. Проблема на моята кола е в това че предната дясна врата не се отваря, нито от вън нито от вътре. Централното си работи и машинката отключва и заключва, но дръжката и лостчето от вътре за отваряне не действат , все едно не могат да "захапят" за да се отвори вратата. Когато се опитам да отворя от някъде чувам как в самата машинка се движи нещо но не се отваря. Четох че бъркали в някакъв отвор и бутали нещо на машинката. Единствените отвори който има са 2 от долния край , аз успявам да бръкна само в единия който е вътрешния но нищо не набутвам в него и не успявам да отворя вратата. Някой ако може да даде още и по точни насоки ще съм му благодарен. Защото следващите ми мерки са да режа вратата с флекса и да търся друга.
  8. Намислил съм да си подобря малко озвучителната система в колата, като сменя предните говорители в таблото и елипсите който съм монтирал отзад на кората с говорители на Hertz, или да се насоча към друга марка. Отпред в таблото някога са сменяни и не им знам марката, отзад преди време си сложих две елипси 6х9 от най нисък клас (http://www.electronic-pg.com/Home/316--vision-500w-69-rf-6985.html ). СД-то ми е JVC KD-G331, нямам намерения да слагам усилвател но просто искам да сменя сегашните говорители щото имам възможност да усилвам само до половината СД-то , след това елипсите започват много гадно да "гъгнат" абе развалят звука. За предната линия съм се насочил към ето тези http://www.aval-bg.com/car-audio/hertz/govoriteli/hertz-dcx-100-3 , а за мястото на елипсите отзад съм намислил да слагам ето тези http://www.aval-bg.com/car-audio/hertz/govoriteli/hertz-dcx-690-3 . Ясно ми е че няма да огромна промяна в звука , но се надявам да се подобри малко качеството и да ми позволяват да усилвам малко повече звука. Та ако някой е чувал как свирят тези говорители няма да е лошо да даде мнение че да не се окажат и те някакви боклуци. Други варианти който имам за двете линии са : Предна : http://www.aval-bg.com/car-audio/pioneer/govoriteli/pioneer-ts-g1023i http://www.aval-bg.com/car-audio/kenwood/govoriteli/kenwood-kfc-e1064 http://www.aval-bg.com/car-audio/ground-zero/govoriteli/ground-zero-gzif-4003x Задна : http://www.aval-bg.com/car-audio/pioneer/govoriteli/pioneer-ts-a6923i http://www.aval-bg.com/car-audio/kenwood/govoriteli/kenwood-kfc-s6974 http://www.aval-bg.com/car-audio/ground-zero/govoriteli/ground-zero-gzif-6904x Общо взето бюджета за 4-те говорителя е 150 макс 170лв , като пак казвам че ми е пределно ясно че няма да имам най доброто озвучаване , просто искам малко по чист звук и възможност да усилвам повече СД-то без пращения, гъгненета и всякакви други отделни звуци.
  9. Здравейте, въпроса ми за умната дюза е, дали е възможно умна дюза като на моето ауди b4 tdi 93год с помпа която излишното и гориво е отгоре(имало разлика в електрониката) може да бъде заменена с умна дюза от друго ТДИ 1Z? Или трябва да се търси точно такава от моделите преди 94год?
  10. На моята Б4-ка как да и докарам такъв звук .
  11. Аз съм с ФЕБИ от 1000-2000км , за сега проблеми няма , ще видим в бъдеще как ще са.
  12. Аз до преди бях с Кастрол 10W40, сега сложих Тотал 10W40 , като преди да взема колата се е карала с масло Мотул.
  13. nelegalniq

    ауди 80 Б4 1,9 тди

    Ммм да , клипа се гледа вече , ама колега това дето чуваш няма нищо общо с чукане. Намокри ремъка докато работи колата и виж дали ще спре свиренето , ако спре ремък ако ли не тогава отиваме към ролка.
  14. nelegalniq

    ауди 80 Б4 1,9 тди

    В нито един от двата линка не мога да гледам видеото. а чукането да не е от повдигачите, защото и при мене има чукане от тях през първите 2-5сек след запалването но после работи добре. Мислех за вариант със свалянето им и почистването им чрез разглобяване и изкисване ама май нямало ефект от това и се отказах. Решението май е смяната им. Ако оправиш видеото ще преценя дали е същото както при мене или е друго.
  15. nelegalniq

    Хубави карета???

    При мен и двете външни потропват и в най скоро време ще се сменят. Предложиха ми такива на някаква марка ГЛО(или нещо такова) на цена от 60лв комплекта. Някой слагал ли е от тях и бива ли ги .
×
×
  • Create New...