Jump to content

javor_bg

Members
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Eлантра и Ибиза 1.6

Последни посетители

686 профилни разглеждания

javor_bg's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Здравейте, колеги ! Само исках да напиша, че въпросният човек Николай в Студенстки Град на ул. Кирил Попов, който се занимава със стъкла вече НЕ се занимава с почистване на дюзи за съжаление Не успя да ми препоръча друг.
  2. Вчера се видях с Пепи за смяна на буталце на единия спирачен апарат на Елантрата ми. Отначало Пепи не беше очарован и каза, че е много зле положението отвсякъде. В крайна сметка той отви каквото трябваше (включително и пробки). И сега познайте колата спира повече от перфектно след неговата намеса, въпреки че задните дискове и накладки са си за смяна Много по-плавно и по-добро е спирането.
  3. Много съжалявам, че чак сега виждам темата на колегата след толкова години. Много пъти съм си решавал проблемите с апаратите само временно.
  4. Здравейте, някой има ли впечатление и информация за такъв тип преходник, слаган между втората ламбда сонда и резонатора? Дали има ефект в довеждането на разхода на гориво до нормалния, освен че успява да загаси чек енджина?
  5. Тази турбина е пластмасова и няма как да не старее !
  6. Колега, майстора каза че след смяната на помпата всичко се е нормализирало. Аз разбира се ще гледам охладителната система под лупа тези дни но в общи линии се разминах само с помпа и антифриз........
  7. Заминала водна помпа. С нова капачка и нова водна помпа нещата се оправили. Турбината на старата помпа е била НАТРОШЕНА. Старата, както и новата помпи имат пластмасова турбина.
  8. Еми водната помпа е заминала! Утре ще покажа снимки. Айде дано няма и други поражения!
  9. Нямам, колега, иначе беше добре оттам да почна от изпарителя...
  10. Да ви кажа колата абсолютно никога не е губила антифриз и никога не е бил по-малко, включително и в петък 13ти, когато стана белята. Антифриза мисля че е избил през предпазния клапан. Колата си въртеше перките и парно имаше на макс същата вечер, но температурата не спадаше. Просто на другия ден взе да надува маркучи като я обезвъздушавахме. Тогава тръбите на радиатора бяха топли, перки си включваха, което значи че термостата е здрав, но парно нямаше. Колата е с климатроник.
  11. Методът, който си предложил е наистина гениален! Обаче днес пробваха майсторите с друга капачка и нещата не се оправят. Провериха маркучето на преливника и то не се е запушило. В момента свалят водната помпа !
  12. Колеги, проблема е следния. Значи колата ми е Ибиза 1.6 8 клапана 101 к.с. Знам, че не е Ауди но все пак е от VW групата Колегите от VW клуба не успяха да ми помогнат. Случката е следната. Колата никога не е вдигала повече от 90 градуса и откакто я имам от година и няколко месеца не е хабила антифриз никога и не съм доливал. В най-големите жеги охлаждането си е било идеално, перки си се вкюлчват, работи си климатика и парното също си работи и си има дори до онзи трагичен ден вечерта на 13ти ноември петък. Стигне ли стрелката на 90 градуса там КОВЕ и няма ядове. Значи в петъка карах колата три пъти на къси разстояния от по 2 км. Парно си имаше и всичко си беше наред. Вечерта тръгнах към къщи и на 4тия километър от тръгването ми светна лампата за нивото на антифриза и се включи бъзера. Спрях на място и какво да видя - стрелката на 106-107 градуса. Веднага пуснах парното на макс и парно си имаше. Действително антифриза беше намалял. Забравих да пипна маркучите. Взех вода 2 бутилки и почнах да доливам, но колата не сваляше температурата и по едно време парното взе да чезна, после пак се появи. Колата е с климатроник. На другия ден я издърпахме до майсторите. Много странно че наливаха вода, обаче за съжаление парно нямаше и колата надуваше маркучите. Някакси не успяха да я обезвъздушат както трябва. Иначе колата и в петък и в събота си включваше вентилаторите и маркучите към радиатора бяха горещи. Чувал съм, че колите от VAG групата работят на по-високо налягане над 1 бар. Да не се е запушило клапанчето на капачката се чудя и затова да е надуло маркучи ? Ако беше водна помпа парно нямаше да има въобще. Малкото маркуче за обезвъздушаване от преливника май не го проверих. Идеята е за да разсея всякакви съмнения да направя тест с лакмус за изгорели газове в охладителната система. Някой да знае откъде да намеря такъв лакмус ?
×
×
  • Create New...