Jump to content

nasss

Members
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    audi A4

nasss's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. като цяло мисля че е проблем от електрониката защото вчера при отворена дясна врата плафона не светваше а днес и при дясната вече не свети а централното работи, после пък отваря след като отключа и запаля, незнам кво става. Миналия ден след като презапоиха платката първоначално не тръгваше само електрониката се чуваше как цъка, после го чукнах отгоре и си тръгна, има някав проблем но не мога да разбера какъв е самата помпа ли задържа? Иначе мойта кола няма ел стъкла така че сигурно няма комфорт модул някой да да даде малко инфо как се разглобява тая помпа и кво се прави с тея графитени истории. Централното е VDO
  2. Колеги и аз вече сам с проблем и централното и искам да ви попитам за малко информация като вече минали по този път. До момента сам свалил и почистил механизмите във вратите и днес ми презапоиха модула на централното.Значи след почистването на механизмите ефекта беше много незадоволителен вечерта пак не работеше централното и така отидох на разкачане на модула презапоиха го и след слагането пурви опит неуспешен, след това обаче започна да си работи обаче когато отворя дясната врата плафона не светва (само на нея) а аз днес си играх с шофиорската(защото нещо не ме кефи как се отваря от вътре нещо самото жило се едно не е на място)и когато заключа с ключа колата се заключва (навсякаде) а когато го направя с алармата след секунди се отключва сама, а алармата продулжава да си работи. Конкретно искам да попитам дали след презапояването може да се е загубил сигнал от дясната врата и има ли някакъв метод за калибриране на лостчетата които са зад кората сжурзани кам дръжките за отваряне? И така чакам идеи и решения на проблема колеги защото вече мн се дразня
  3. а ето това и на мене ще ми е много интересно дали ще има отражение върху оборотите! А и още един въпрос може ли заради дебитомера колата да си подава газ сама
  4. Колеги тоя проблем с паленето май е много често срещан. И аз бера ядове, в петък ми смениха температурния датчик с оригинален сега пали по добре но оборотите си правят квото си решът както преди, и сутрин като паля не стига че е от втория път ами и не държи 1200 ами за малко е на 900 и после падат и започва да тресе.След като подам газ се оправя и след това идва другия проблем сама ги дига до 3000 и пак ги сваля и така е постоянно докато не я изфорсирам до 5000. Тогава остават на 900 и след това пак почва да си подава сама направо не знам вече А и забравих да ви кажа че майстора гледа дроселовата клапа и я чисти с някав спрей после адаптация и един ден си беше супер и после всичко пак много зле. Много моля ако някой знае как или къде може да се реши проблема да каже че вече се отчаях от тая кола!!!
  5. nasss

    Проблем при палене

    Колеги след внимателно прочитане на темата искам да запитам един въпрос на някой да му се е случжало да запали колата сутрин тя да достигне около 60 градуса да угасне при подаване на газ и да не иска да запали повече? И сега голямата изненада след 30-40 мин отиваш въртиш и си заминаваш кадето си искаш без абсолютно никав проблем минаваш 10 км пали си от раз след час престой. Знчи колата е А4 1.6 ADP 95г. има ГИ които работи без никав проблем акомулатора е проверен, свещи също кабелите са ок помпата работи, горива има да те удави и всяка сурин неще и неще някои ако има идеи да дава че направо ми писна тая кола миналия месец оправих цялата задница а сега това палене.Последния път на компа отчете грешка на ламбдата и ниско напрежение защото имах скъсана маса на двигателя която я оправиха на момента.И така чакам идеи!!!!!
  6. така както казах в предния пост имал съм същия проблем и преди с кодирожката и ми го оправиха в сервиза на AUDI в Пловдив, но там те не го кодират с лаптоп а някакъв ваг-ком които повече ми прилича на куфар с двуредов дисплей. Много барзо стана и сичко си заработи перфекно,обаче ваобще не ми се ходи там да ми го оправат пак! Та пак на вапроса някой по запознат може ли да каже някаде за София нещо,и дали ако няма фреон може да се кодира? И колеги някои да даде мнение ако я заварят тази спукана тръбичка дали ще държи? Става Въпрос за танката тръбичка, която минава зад въздушния филтар, и сфършва в мъркуч. Може и инфо за някоя морга ако сте мернали нещо.
  7. Здравейте колеги, ... И при мен страданието с климатроника е на лице Конкретно проблема е, че в ситемата няма фреон, (установено)има спукана тръбичка, но вчера както си карам и си се пота се появи характерното мигане на дисплея на климатроника. Супер изкара точно една година от както го оправиха в ОторизираниЯ сервиз на AUDI!!! Искам да попитам знаещите колеги как точно се кодира и дали може това да стане без системата да е пална с фреон, и ако може моля за подробно обяснение защото днеска с един приятел нищо не можахме да направим! Колата е AUDI A4 95г.1.6 Благодаря предварително
×
×
  • Create New...